Gå til innhold

Hva skal du strikke til deg selv i høst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har så mange planer🙈

Men holder på med Louisiana sweater, ullgenser til både mannen min og meg selv i SNOW garn,tøfler, sokker,jakker på tykke pinner(alt fra pinne 8-15).

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg får tid til å strikke Adventsjal (Bitta Mikkelborg) i løpet av høsten, men det spørs hvor lang tid jeg bruker på de bestillingene jeg har (et sjal, en Lothepus-genser størrelse XL og en Sunday Cardigan). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet litt av strikkepiffen, og for å få den tilbake holder jeg meg til små og overkommelige prosjekter. Det neste på pinnene blir russesokker, som er en gammel favoritt. 

 

Skjermbilde 2023-09-04 kl. 11.20.11.png

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal strikke en til villmarksgenser, må bare rekke opp starten pga for stram strikkefasthet🙈 Så skal jeg strikke en Veragenser fra Helene Myhre sitt samarbeid med skappel. Har også handlet garn til to føykagensere, så hadde vært fint å rekke de i høst også😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre ferdig villsaujakka mi. Det mangler bare å klippe opp foran og lage kanter.

Så kanskje jeg strikker meg noen pulsvarmere. 

Anonymkode: f225a...e31

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diamant20 skrev (3 timer siden):

Jeg skal strikke en til villmarksgenser, må bare rekke opp starten pga for stram strikkefasthet🙈 Så skal jeg strikke en Veragenser fra Helene Myhre sitt samarbeid med skappel. Har også handlet garn til to føykagensere, så hadde vært fint å rekke de i høst også😅

Så mye fint. Ikke hørt om Veragenser, men sjekket ut. Likte godt den som kalles Eventyr. Hvilke farger skal du ha på Føykagenserne da? ts

Anonymkode: 91fa9...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så mye fint. Ikke hørt om Veragenser, men sjekket ut. Likte godt den som kalles Eventyr. Hvilke farger skal du ha på Føykagenserne da? ts

Anonymkode: 91fa9...fa0

Den ene føykaen skal ha grå bunn, med grønn og turkis mønstefarge. På den andre vurderer jeg grønn bunn, men så begynner jeg å få en del grønne gensere nå😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (3 timer siden):

Jeg skal strikke Regnduft-genser i DSA sterk :) 

https://www.strikkemekka.no/HR-01-12-Regnduft-Genser

Åh, den var fin! 😍 Elsker både fargene, mønsterbordene og at det er raglan. 

Bruker man mer enn to farger av gangen på denne? Jeg prøvde å se etter på bildet, men det var ikke så lett å skille nyansene i alle bordene. 

Hilsen "maks to farger på pinnene" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (21 timer siden):

Åh, den var fin! 😍 Elsker både fargene, mønsterbordene og at det er raglan. 

Bruker man mer enn to farger av gangen på denne? Jeg prøvde å se etter på bildet, men det var ikke så lett å skille nyansene i alle bordene. 

Hilsen "maks to farger på pinnene" 

Har ikke fått garnet enda men ser ut som det er max to farger pr omgang heldigvis ❤️ 

Anonymkode: f9fa0...112

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

å så nydelig fin. Fikk lyst på denne, men ser de er utsolgt på Strikkemekka...veit du noen andre som selger oppskrift og garn?

Anonymkode: 91fa9...fa0

Fant den ikke noe annet sted, jeg var heldig og fikk "låne" oppskriften av ei jeg kjenner, så kjøpte jeg garnet på Garnius. 

Anonymkode: f9fa0...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

å så nydelig fin. Fikk lyst på denne, men ser de er utsolgt på Strikkemekka...veit du noen andre som selger oppskrift og garn?

Anonymkode: 91fa9...fa0

De er bare utsolgt for en av fargene. Du kan sette sammen fargene dine selv, hvis du kan leve med en litt annen fargekombinasjon. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (2 timer siden):

De er bare utsolgt for en av fargene. Du kan sette sammen fargene dine selv, hvis du kan leve med en litt annen fargekombinasjon. :) 

Nei den fargen er jo veldig viktig for helhetsinntrykket...så dumt da ..

Anonymkode: 91fa9...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fant den ikke noe annet sted, jeg var heldig og fikk "låne" oppskriften av ei jeg kjenner, så kjøpte jeg garnet på Garnius. 

Anonymkode: f9fa0...112

ååå sånn ja. Heldig du da. Har en garnbutikk her som selger DSA sterk, men det hjelper ikke det. Syns bare den er sååå fin :) TS

Anonymkode: 91fa9...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til oppskriften til denne cardiganen fra Rauma (fremstrikk). Har lovet meg selv at om jeg får brukt opp restegarnet mitt og laget julegaver så skal jeg kjøpe kasjmirgarn og strikke denne. Tror det blir veldig gøy å strikke!

IMG_4851.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 10.06):

Fant den ikke noe annet sted, jeg var heldig og fikk "låne" oppskriften av ei jeg kjenner, så kjøpte jeg garnet på Garnius. 

Anonymkode: f9fa0...112

Har du erfaring med Strikkemekka? Har hørt så mye forskjellig, ser det i omtalene også. Litt skeptisk...

Anonymkode: 91fa9...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 14.57):

Har du erfaring med Strikkemekka? Har hørt så mye forskjellig, ser det i omtalene også. Litt skeptisk...

Anonymkode: 91fa9...fa0

Har dessverre ingen erfaring med de. Denne oppskriften er lett å lese, men ser folk har litt blandet erfaring med levering fra de

Anonymkode: f9fa0...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...