Capazitet Skrevet 2. september 2023 #21 Del Skrevet 2. september 2023 Hvis de ikke kan innrette seg, kan de ikke bo her. Rett og slett. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 3. september 2023 #22 Del Skrevet 3. september 2023 Tøvftta skrev (16 timer siden): Jeg skriver det i alle tilfeller som det her, dette er bare begynnelsen. https://www.nrk.no/vestland/demonstrasjonar-i-bergen-etter-eritreisk-arrangement-_-folk-blir-bede-om-halde-seg-unna-1.16539956 Det er bare å arrestere dem og sende dem med enveisbillett ut av landet tilbake hjem. De hører ikke hjemme i Norge. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 3. september 2023 #23 Del Skrevet 3. september 2023 Det som skjedde i Bergen er bare trasig for alle parter. Det viser også (dessverre) at kulturforskjeller og måten en driver konflikthåndtering på er for ulike når en flytter fra en del av verden til en annen. Tro om denne hendelsen vil endre i samfunnet vårt? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 3. september 2023 #24 Del Skrevet 3. september 2023 Nattens rytter skrev (9 timer siden): I Israel vart over 160 menneske skada under dagens demonstrasjonar. Netanyahu vil freista å deportera dei. https://www.jpost.com/breaking-news/article-757256 Ja han er jo et eksempel til etterfølgelse om dagen, sånn på det jevne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 3. september 2023 #25 Del Skrevet 3. september 2023 11 hours ago, Majer said: Tror ukrainere i Norge hadde blitt ganske forbanna om noen hundretalls prorussere gikk til gatene, men jeg liker uansett at folk oppfører seg ordentlig uavhengig av meninger. Den beste måten å unngå svenske tilstander på er å få folk i arbeid og sikre rettferdighet. Ja. Hadde russere gått i norske gater og støttet Russland ville vi sett en voldelig sammenstøting. Det virker som om organisasjonen de protesterer mot, mer eller mindre driver mafiavirksomhet mot eritreere i Norge: https://www.nrk.no/norge/kilder-til-nrk_-_-eritrea-star-bak-norsk-innvandrerorganisasjon-1.14747909 Foreningen i Norge, som i andre land i Europa, er en forening som regimet i Eritrea bruker for å kontrollere eritreere, og teste deres lojalitet til regimet. Betaler de skatt, bidrar de med penger til å støtte regimet, sånne ting. De får ikke besøke landet, sender penger til familie eller får ikke tjenester i Eritrea hvis de ikke gjør det, sier Omer til NRK. Å sende folk i arbeid vil ikke hjelpe dem unnslippe et sånt type jerngrep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 3. september 2023 #26 Del Skrevet 3. september 2023 11 hours ago, Tilbudstøs said: At de farter land og strand rundt for å lage voldelige opptøyer i Bergen for en fest med 50 personer tilstede er bare helt utrolig..da spiller ikke sak noen rolle. Da vil man bare lage bråk, for en hver pris.. Jepp. Jeg skjønner at de er imot det, hvis det er sånn at foreningen er for regimet. Men og så da? Det hjelper ikke å angripe noen, spesielt i Norge. De kan heller ha egne, fredelige arrangementer. Akkurat nå oppfører de seg jo verre enn sine "motstandere". 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 3. september 2023 #27 Del Skrevet 3. september 2023 Drizzt skrev (1 time siden): Det er bare å arrestere dem og sende dem med enveisbillett ut av landet tilbake hjem. De hører ikke hjemme i Norge. Vis en feirer styresmaktene i hjemlandet, skulle en tro en ikke hadde behov for beskyttelse fra de samme styresmaktene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 3. september 2023 #28 Del Skrevet 3. september 2023 Nattens rytter skrev (10 timer siden): I Israel vart over 160 menneske skada under dagens demonstrasjonar. Netanyahu vil freista å deportera dei. https://www.jpost.com/breaking-news/article-757256 Absolutt. Du kan ikke gå til et annet land, påberope deg behov for beskyttelse og så utøve vold mot politi og andre på gata. Da utgjør du fare for samfunnet og må sendes hjem fordi samfunnet du er kommet til sin trygghet er viktigere enn ditt personlige behov for trygghet. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 3. september 2023 #29 Del Skrevet 3. september 2023 Apis skrev (27 minutter siden): Vis en feirer styresmaktene i hjemlandet, skulle en tro en ikke hadde behov for beskyttelse fra de samme styresmaktene? Det er også et veldig godt poeng. Men hovedproblemet for min del er de som utøver vold mot andre og spesielt mot politiet. Rett hjem og god tur. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 3. september 2023 #30 Del Skrevet 3. september 2023 Hvorfor har disse demonstrantene norske flagg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 3. september 2023 #31 Del Skrevet 3. september 2023 Babushka skrev (3 timer siden): Hvorfor har disse demonstrantene norske flagg? Det blir helt feil, ja. Afrikanske konflikter flyttes til norsk jord med den hodeløse masseinnvandringen og med alt av negative konsekvenser for det norske samfunnet. Det er bare å takke de rødgrønne for det og pelle ut voldsutøverne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 3. september 2023 #32 Del Skrevet 3. september 2023 Jeg gir faen i om de protesterer mot ting som skjer langtvekkistan. Unnskyld språket. Jeg lurer på når samfunnet skal våkne og protestere på at mange av de vi tar inn i landet også er de samme som forsyner ungdomsgenerasjonen vår med dop..for problemet vokser for hver dag som går. Jeg undrer meg over at det ikke er større bekymring å spore på forumet og i samfunnet ellers. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 3. september 2023 #33 Del Skrevet 3. september 2023 Drizzt skrev (3 minutter siden): Det blir helt feil, ja. Afrikanske konflikter flyttes til norsk jord med den hodeløse masseinnvandringen og med alt av negative konsekvenser for det norske samfunnet. Det er bare å takke de rødgrønne for det og pelle ut voldsutøverne. De som støtter dette regimet har vel ingen grunn til å flykte til Norge? Norske flagg har iallefall ingenting i den konflikten og gjøre, de har jo null respekt for landet de bor i. Noen må snart tørre å ta denne innvandringsdebatten. Man må hjelpe i nærområdene og ikke tillate mer innvandring. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 3. september 2023 #34 Del Skrevet 3. september 2023 Vera skrev (Akkurat nå): Jeg gir faen i om de protesterer mot ting som skjer langtvekkistan. Unnskyld språket. Jeg lurer på når samfunnet skal våkne og protestere på at mange av de vi tar inn i landet også er de samme som forsyner ungdomsgenerasjonen vår med dop..for problemet vokser for hver dag som går. Jeg undrer meg over at det ikke er større bekymring å spore på forumet og i samfunnet ellers. Bekymringen er her, men vi blir ofte kalt for rasister og hatere av strutsene på venstresiden. Fordi det er fortsatt ''rasistisk'' å kalle spaden for en spade. 9 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 3. september 2023 #35 Del Skrevet 3. september 2023 Drizzt skrev (1 minutt siden): Bekymringen er her, men vi blir ofte kalt for rasister og hatere av strutsene på venstresiden. Fordi det er fortsatt ''rasistisk'' å kalle spaden for en spade. Jeg driter i om noen kaller meg rasist, jeg står støtt her jeg står. Og jeg stemmer det jeg stemmer (har aldri vært over på høyresiden). Landet vårt har altfor få ungdommer og barn - men det ser ikke ut til å bekymre politikerne våre nevneverdig at de få vi har, går til grunne av dop-misbruk og lite tilgjengelig hjelpeapparat. Politiet står og ser på dealere med hendene i lommen, og hjelpeapparatet gir ungdommen en kald skulder når de trenger hjelp..for vi har ikke kapasitet. Men innvandring - det har vi kapasitet til. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 3. september 2023 #36 Del Skrevet 3. september 2023 (endret) Babushka skrev (5 minutter siden): De som støtter dette regimet har vel ingen grunn til å flykte til Norge? Norske flagg har iallefall ingenting i den konflikten og gjøre, de har jo null respekt for landet de bor i. Noen må snart tørre å ta denne innvandringsdebatten. Man må hjelpe i nærområdene og ikke tillate mer innvandring. Både de som støtter regimet, og de som kaster stein på politiet og andre har ingen grunn til å flykte til Norge. Vi trenger ikke enda flere menn med voldsmentalitet å skape uro og frykt i norske gater. Det er ikke noe galt i innvandring i seg selv, men det må være på riktige premisser. Asyl innenfor samme kontinent og kun i nabolandene i nærområdet hvor språk, religion, kultur som oftest er lignende og vil gjøre integreringen lettere. Denne asylshoppingen over hav og flere tusenvis av kilometer unna hjemlandet bør det sluttes med. Innvandrere som disse gir dårlig navn til alle innvandrere. Endret 3. september 2023 av Drizzt 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 3. september 2023 #37 Del Skrevet 3. september 2023 Drizzt skrev (1 minutt siden): Bekymringen er her, men vi blir ofte kalt for rasister og hatere av strutsene på venstresiden. Fordi det er fortsatt ''rasistisk'' å kalle spaden for en spade. Og nettopp derfor tørr jo ingen å ta den debatten. Vi må jo føye oss etter EU og ta vår del av asylsøkere. Det skaper jo bare konflikter og blande ulike mennesker og kulturer, er det ikke for en grunn at vi er plassert på ulike kontinent? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 3. september 2023 #38 Del Skrevet 3. september 2023 Vera skrev (1 minutt siden): Jeg driter i om noen kaller meg rasist, jeg står støtt her jeg står. Og jeg stemmer det jeg stemmer (har aldri vært over på høyresiden). Landet vårt har altfor få ungdommer og barn - men det ser ikke ut til å bekymre politikerne våre nevneverdig at de få vi har, går til grunne av dop-misbruk og lite tilgjengelig hjelpeapparat. Politiet står og ser på dealere med hendene i lommen, og hjelpeapparatet gir ungdommen en kald skulder når de trenger hjelp..for vi har ikke kapasitet. Men innvandring - det har vi kapasitet til. Du bør gå over til Frp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 3. september 2023 #39 Del Skrevet 3. september 2023 Drizzt skrev (Akkurat nå): Du bør gå over til Frp. Aldri i livet. De er en av grunnene til at det ikke er kapasitet til å hjelpe ungdommene våre. De har vel også et ungdomsparti som er for legalisering? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 3. september 2023 #40 Del Skrevet 3. september 2023 Dette!!!!! De har jo fått opphold på helt feil grunnlag. «Nå må våre myndigheter gå gjennom sine rutiner, og kanskje også vurdere som det er noen som har fått opphold på feil grunnlag og som bør sendes til hjemlandet.» https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/nar-afrikas-konflikter-flytter-til-nabolaget/o/5-95-1304606 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå