AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #21 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Frode forbinder jeg med menn i 60-årene. Litt satt. Synes Tore er bedre da Anonymkode: 73bfe...7c4 Fordi det er Tore Sagen som spiller Frode Pedersen? Anonymkode: e9aa8...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #22 Del Skrevet 2. september 2023 Nei. I engelsktalende land vil alle kalle deg Frodo. Anonymkode: b4322...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #23 Del Skrevet 2. september 2023 Grusomt navn. Aldri møtt en Frode som er snill og hyggelig. Anonymkode: e3782...3ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #24 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Frosk kan jo også kalles ein fraud (eller frau) på nynorsk/dialekt (tilsvarer en frø på bokmål) Anonymkode: 33b37...3f4 Det må sies at frode ikke betyr frosk da, det kommer fra adjektivet frod. Altså den frode Anonymkode: 33b37...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #25 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg syns det er kjempefint! Alltid synes det, og på en liten gutt hadde jeg smeltet helt. Møtte en liten baby som het Karsten, og det var også så utrolig fint. Føler de er litt i samme kategori? Det er et norskt navn, funker ikke nødvendigvis i andre land, men det er vel ikke et kriterie? Det er ikke mange norske navn som gjør det. Ingen i min familie har navn som funker på engelsk, og vi har venner og familie i og fra forskjellige land uten at det har vært noe problem. Deres navn funker ikke nødvendigvis på norsk heller. Anonymkode: c18ac...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 2. september 2023 #26 Del Skrevet 2. september 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke noe man trenger å ta hensyn til Etter din oppfatning. Mange av oss har tatt hensyn til akkurat det ved navngiving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 2. september 2023 #27 Del Skrevet 2. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syns det er kjempefint! Alltid synes det, og på en liten gutt hadde jeg smeltet helt. Møtte en liten baby som het Karsten, og det var også så utrolig fint. Føler de er litt i samme kategori? Det er et norskt navn, funker ikke nødvendigvis i andre land, men det er vel ikke et kriterie? Det er ikke mange norske navn som gjør det. Ingen i min familie har navn som funker på engelsk, og vi har venner og familie i og fra forskjellige land uten at det har vært noe problem. Deres navn funker ikke nødvendigvis på norsk heller. Anonymkode: c18ac...b27 Blir en digresjon men Karsten funker jo helt strålende på engelsk, tysk og fransk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #28 Del Skrevet 2. september 2023 Liker Fritjof bedre. Frode er ikke gammelt nok til å være fint. Anonymkode: dd0d7...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. september 2023 #29 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Frode kommode med gulrot i hodet Anonymkode: 7258c...af1 Det var tyttebær i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #30 Del Skrevet 2. september 2023 Mannen min heter Frode. Har aldri likt navnet 😄 I utlandet blir han «Frodo» eller «Frodi» sistnevnte i Øst-Europa. Anonymkode: 462de...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 2. september 2023 #31 Del Skrevet 2. september 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Liker Fritjof bedre. Frode er ikke gammelt nok til å være fint. Anonymkode: dd0d7...7df Fri(d)tjof er greit ødelagt av figuren til Øyvind Blunck. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #32 Del Skrevet 2. september 2023 Frode er en smellfeit gamer. Anonymkode: e3ece...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #33 Del Skrevet 2. september 2023 Forbinder det med Flode Anonymkode: a8c56...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #34 Del Skrevet 2. september 2023 Det jeg tenker når jeg hører navnet Frode er: Frode klodehode, tett etterfulgt av "Det er Frode flodhest dag og mange ting kan hende" 🎶 Men egentlig, så er jeg litt delt på navnet. Kjenner tre som heter Frode. En er i 50åra, evig ungkar og fester fredag til søndag hver eneste uke. En er veldig kristen og opptatt av fasade. Den siste er den morsomste, mest stødige fyren jeg kjenner, og er min beste venn! Anonymkode: 40145...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #35 Del Skrevet 3. september 2023 Tomas77 skrev (14 timer siden): Blir en digresjon men Karsten funker jo helt strålende på engelsk, tysk og fransk. Det gjør det forøvrig😊 Anonymkode: c18ac...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #36 Del Skrevet 3. september 2023 Grüner skrev (På 2.9.2023 den 20.55): Det var tyttebær i hodet. Pøh! Gulrot var det! Anonymkode: 7258c...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. september 2023 #37 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Pøh! Gulrot var det! Anonymkode: 7258c...af1 Nei, det var tyttebær i den sangen om Frode kommode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #38 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (På 2.9.2023 den 20.51): Liker Fritjof bedre. Frode er ikke gammelt nok til å være fint. Anonymkode: dd0d7...7df Ikke så begeistret for noen av de navnene, men Fritjof forbinder jeg kun med han her: Anonymkode: b7cb2...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #39 Del Skrevet 3. september 2023 Frode minner meg bare om side om side. Selve navnet er ikke superfint synes jeg På engelsk blir det som ordet "fraud", I mitt hode. Er fransk, på fransk blir det vel uttalt fråd. Aldri møtt noen som heter det i Norge, hvertfall aldri i Frankrike 😂 Anonymkode: 2c291...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #40 Del Skrevet 6. september 2023 Grüner skrev (På 3.9.2023 den 23.45): Nei, det var tyttebær i den sangen om Frode kommode! Næsj. Du er senil og husker feil. Sådetså! Anonymkode: 7258c...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå