Gå til innhold

Du din SNOBB!!


Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 27% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

What else is new... Nåde den som kommer og kaller MEG for snobb, altså... :ler: Har begge bena godt plantet i jorda, og detvil jeg alltid ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen snobb.

Score: 30% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Visste det forsåvidt, for jeg har aldri vært noen snobb. jeg.... :)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27%, ingen snobb.

Er det noen som forøvrig vet om det finnes en online test der en mann faktisk har muligheten til å finne ut hvorvidt han er en omtenksom hustru?

Milo :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Er det bare jeg som kom ut som Snobb! her?

Score: 70% Ja, du er snobbete,- og det bør ikke komme som noen bombe. Du ekskluderer andre på bakgrunn av sosial status og utseende. Du er overfladisk, og bryr deg mer om det ytre enn det indre.

Pinlig nok så synes jeg sosialt status og utseende er viktig i mitt valg av partner, men at det ytre teller MER enn det indre - å nei! Jeg kunne aldri hatt noen venner - eller kjærester - som ikke hadde sterke indre kvaliteter. Det indre kommer foran alt.

Men igjen, jeg velger naturligvis de som er mest lik meg - dvs de bør ha høy utdannelse (sier vanligvis en del om intelligensen) og bry seg om sitt eget utseendet (ikke nødvendigvis være vakre - men utnytte mulighetene. Kle seg ansetendig - jeg går ikke ut med noen i joggedress, for å si det slik). Heldigvis finnes det gode samensetninger av dette - og takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen snobb.

Score: 22% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spennende test ....mine resultater ble som følger :

Ingen snobb.

Score: 30% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Men hva er egentlig snobbet da? Om man i ordet legger at man bare bruker dyre merker og kjøper varer på "eksklusive" butikker med fancy navn - så er jeg definitivt ingen snobb. Men om det betyr at man liker å kle seg noen lunne ok, og ikke laffer rundt i gammel treningsbukse .......tja... :wink:

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...