Gå til innhold

Du din SNOBB!!


Gjest Starya

Anbefalte innlegg

..eller er du det?

Test deg selv: Snobb-testen

Dette fikk jeg:

Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 15%

Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

:roll::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Du kommer ut som...

Litt snobbete.

Score: 35% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 35%

"Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda."

Krampeaktig Wnnabe?! Takk skal du f... meg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt snobbete.

Score: 42% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Som vanlig var det jo få alternativer som passet til meg og min atferd....men sånn for gøy......så går det jo ann. :kul:

P.s Jeg er nok snobbete fra naturens side......tenker jeg....... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ingen snobb.

Score: 22%

Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Godt å høre da! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen snobb.

Score: 12% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Ingen vits i å briefe for denne jenta nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Score: 20% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Noe annet ville overrasket meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen snobb.

Score: 25% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Litt snobbete.

Score: 42% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

jepp det er meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 47% :o

Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

:oops: Mest til nå...kanskje jeg er litt snobbete...men så var nå spørsmålene litt teite også dah..

Men jeg er fullt villig til å innrømme at jeg ikke hadde likt at sønnen min giftet seg med en stripper..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 32% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen snobb.

Score: 30% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Ikke jeg heller snoppete... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow 12 % !!! Ingen snobb.

Hadde virkelig trodd jeg var mer snobbete, er jo ekte vestkantjente, men jeg går ut fra at man ikke kan være snobb hvis man ikke ser ned på andre hvis de er annerledes. Og det trenger man altså ikke gjøre selv om man kommer fra vestkanten. Så vet dere det, alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen snobb.

Score: 22% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Det er jo det jeg sier hele tiden, men blir jeg trodd NEI...

Så til dere som kjenner meg, her har dere beviset!! :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 55% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Forstår ikke dette... Uansett hva vi driver å tester så kommer jeg ut med høyest score. Det verste er at jeg ikke jukser en gang...

:briller:

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40% og litt snobbete jeg..

Litt urettferdig bare fordi jeg setter frem fine glass når jeg har besøk, og fordi jeg ikke vil plukke søppel i Frognerparken.. :lol:

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...