Gå til innhold

Du din SNOBB!!


Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Score: 32% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre

hehe... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen snobb.

Score: 17% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Score: 42%

Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Er nok litt småsnobbete, da. Men vil ikke se på meg selv som overfladisk av den grunn. Liker å være pen i tøyet og er vel ikke så glad i rølp. Men er likevel en åpen person.

Testen var nok litt misvisende, men kjente da meg selv igjen i noe...

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt snobbete.

Score: 35% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt snobbete.

Score: 42% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Tenkte meg det...... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen snobb her :D

Score: 20% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Nå får jeg sove godt i natt også....phuuu :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 30% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Og det er selv om jeg setter frem de dyreste glassene mine når jeg har fest, og ikke vil plukke søppel i Frognerparken! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow 12 % !!! Ingen snobb.

Hadde virkelig trodd jeg var mer snobbete, er jo ekte vestkantjente, men jeg går ut fra at man ikke kan være snobb hvis man ikke ser ned på andre hvis de er annerledes. Og det trenger man altså ikke gjøre selv om man kommer fra vestkanten. Så vet dere det, alle sammen :D

Jeg har kjørt drosje i noen år før, og jeg kan glede deg mad at du er helt spesiell! For aldri fikk jeg/vi vel så mye nedlatende drit slengt i nakken, enn som fra passasjerer som var "utpreget vestkant"...

Sorry jenta mi, men jeg misunner ikke dine barn som skal vokse opp der. For jeg regner med at du ikke slår deg i lag med en som heller vil bo på Lambert... Og da er du vel kanskje en liten snobb, likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25% - Ingen snobb.

Men er det ingen som er blitt snobber her .. de flester enten ørlite snobbete eller ikke i det hele tatt.. - eller "tør" dere ikke stå frem ... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen snobb.

Score: 30% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Snobb, jeg? Aldri :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kommer ut som...

Litt snobbete.

Score: 37% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Håper på litt snobbete fra naturens side!!! :lol: Har ikke hørt så mye at jeg er en snobb før...... Vel, man lærer noe nytt hver dag! Spesielt her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 15% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

fint å få satt det fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kommer ut som...

Litt snobbete.

Score: 42%

"Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda. "

Ja, ja.... Det kunne vel vært verre! Litt snobbete visste jeg jeg var - men det er nok fra naturens side......eh! Definitvt ikke noen WANNABE her i gården, iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...