Gå til innhold

Andre menn som sliter på tinder her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror det er 50-50 menn og kvinner på Tinder. Har ikke opplevd noe scam og alle jeg har avtalt date med har kommet.

Har vel ca 300-400 matcher med normalt utseende men gode bilder.

Vet at en del av damene jeg dater har over 6000 så ingenting mot hva en dame har.

En annen ting om du blar mye får du færre likes for i hvert fall jeg liker kanskje 1 av ca 10-15 så da kan en ikke regne med så mange som de som samler.

Trikset er bare å legge litt i å ta  virkelig gode bilder så ordner det seg for oss gjennomsnittlige menn også

Damer er enkle de også, før jeg tok gode bilder hadde jeg vel 30-40 likes på normale bilder første døgn men la litt i bildende og endte opp med  ca120 på et døgn i tillegg til at det kan lønne seg å slanke seg litt dresse seg litt opp på bildene.

(Damene ser like mye på om du har kue klær som om du har six pack etc selv om de setter ihvertfall pris på at vi er under 100 KG)

Mann 50

Anonymkode: 40dcc...62f

Må inrømme at klær betyr mye mer enn det kanskje burde for meg. Men hva det vil si varierer fra kvinne til kvinne, for vi har jo ulik stil. Men tipper det er noe som slår an godt hos flere, enn andre ting. 

Anonymkode: 8706b...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må inrømme at klær betyr mye mer enn det kanskje burde for meg. Men hva det vil si varierer fra kvinne til kvinne, for vi har jo ulik stil. Men tipper det er noe som slår an godt hos flere, enn andre ting. 

Men exn min har en stil jeg ikke var så imponert av 😅 Så det er nevnt at jeg er jo glad i mannen selv om det ikke er drømme garderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er 50-50 menn og kvinner på Tinder. Har ikke opplevd noe scam og alle jeg har avtalt date med har kommet.

Har vel ca 300-400 matcher med normalt utseende men gode bilder.

Vet at en del av damene jeg dater har over 6000 så ingenting mot hva en dame har.

En annen ting om du blar mye får du færre likes for i hvert fall jeg liker kanskje 1 av ca 10-15 så da kan en ikke regne med så mange som de som samler.

Trikset er bare å legge litt i å ta  virkelig gode bilder så ordner det seg for oss gjennomsnittlige menn også

Damer er enkle de også, før jeg tok gode bilder hadde jeg vel 30-40 likes på normale bilder første døgn men la litt i bildende og endte opp med  ca120 på et døgn i tillegg til at det kan lønne seg å slanke seg litt dresse seg litt opp på bildene.

(Damene ser like mye på om du har kue klær som om du har six pack etc selv om de setter ihvertfall pris på at vi er under 100 KG)

Mann 50

Anonymkode: 40dcc...62f

Det er mange flere menn på tinder enn kvinner

Anonymkode: 871dc...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 57, har siktet meg inn på Kenya og det er hundrevis av interesserte damer. 😄

Anonymkode: 132e0...31d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 21.12):

Det er et tapsprosjekt også for kvinner.. 

Anonymkode: 1ea68...009

Jeg fikk 9000 likes på en mnd, gikk på en date og ble kjæreste med han. Megasuksess for min del. Jeg er 40 år.

Anonymkode: 014ae...9a3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg fikk 9000 likes på en mnd, gikk på en date og ble kjæreste med han. Megasuksess for min del. Jeg er 40 år.

Det er godt å høre, men du vet jo det ikke er realiteten for de aller fleste. Det er ikke nok serriøse menn på tinder heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Forskjell på folk. Jeg har kanskje 100 likes på 10 år. 🫣

Anonymkode: 6510b...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. "Jeg har fått baaaaare 7 matcher, men jeg vil ha maaaange flere! Jeg finner jo ikke den perfekte dama med disse gjennomsnittlige matchene! Buhuu!"

Anonymkode: 072d5...3f3

Av de 7 er 2 scam, 3 kommer ikke til å svare, de 2 siste kommer ikke til å ville møtes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE MENN SLITER PÅ TINDER! 

Anonymkode: 8aeda...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er mange flere menn på tinder enn kvinner

Anonymkode: 871dc...bfe

Vi kan sitte her og tro, for greia er at det ikke utgis demografiske data for Norge. Europa skal visstnok være mye jevnere enn USA, og det vil være forskjell mellom aldersgruppene. 

Men vi kan jo bare sette oss ned og telle, til vi har rundet. 

Anonymkode: cb996...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Og jeg fikk 15 likes på 1,5 måned, kun noen få av dem som var aktuelle (grunnet mannens alder, livssituasjon og diverse andre alvorlige ting). Gikk kun på date med mannen jeg giftet meg med. Megasuksess for min del, men jeg hadde rett og slett råflaks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julius Cæsar skrev (9 timer siden):

Av de 7 er 2 scam, 3 kommer ikke til å svare, de 2 siste kommer ikke til å ville møtes

Mens de fleste som matchet med meg, løy og var helt annerledes enn de fremsto på profilen i utgangspunktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...