AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #41 Skrevet 4. september 2023 Ikke noe rart dere menn sliter. Dere tar ikke kontakt, sveiper alle til venstre. Om det blir match, skriver dere ikke. Jeg som kvinne skriver alltid. Men dere klarer ikke å holde kontakten. Dere klarer ikke å holde en spennende dialog. Dere sveiper videre, uten å finne ut om denne dere allerede chatter med. Så slutt å sutre! Anonymkode: 6e817...254 1 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #42 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Om målet er dater og evt en kjæreste, så anbefaler jeg å slette Tinder. Mye lettere å treffe folk her i det virkelige liv😊 Anonymkode: 3f55b...2ad Det forutsetter at man er i en setting hvor man møter single mennesker i det virkelige liv. Det er en del aldersgrupper hvor det faktisk er veldig vanskelig. Men for de unge under 30 er jeg helt enig med deg. Anonymkode: c1d0a...398 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #43 Skrevet 4. september 2023 Den eneste oppmerksomheten jeg får på datingapper og lignende er fra kvinner som er 15 år eldre enn meg, og som ikke finnes interessante for meg. Så jeg droppet Tinder, og forbereder meg heller på å være alene. Anonymkode: 6510b...016
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #44 Skrevet 4. september 2023 Jeg er kvinne og får massevis av matcher, men ingen snakker til meg, og ja, seg sender første melding, ofte et spørsmål basert på profilen deres. Menn høyresveiper på alt og sorterer etterpå, så det at kvinner får flere matcher, har null å si. Anonymkode: 4ff39...127 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #45 Skrevet 4. september 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke noe rart dere menn sliter. Dere tar ikke kontakt, sveiper alle til venstre. Om det blir match, skriver dere ikke. Jeg som kvinne skriver alltid. Men dere klarer ikke å holde kontakten. Dere klarer ikke å holde en spennende dialog. Dere sveiper videre, uten å finne ut om denne dere allerede chatter med. Så slutt å sutre! Anonymkode: 6e817...254 Ja, nettopp! TS sier at 7 matcher "ikke holder". Har han faktisk snakket med disse sju matchene? Bedt dem ut på date? Eller stresser han bare om å få flere matcher så han kan føle seg begjært. For det er godt mulig disse sju matchene sitter og lurer på hvorfor i all verden han ikke er interessert i å snakke med dem, da de selv har vært svært selektive og likevel sveipet til høyre på ham. Anonymkode: 4ff39...127 5 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #46 Skrevet 4. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ikke noe rart dere menn sliter. Dere tar ikke kontakt, sveiper alle til venstre. Om det blir match, skriver dere ikke. Jeg som kvinne skriver alltid. Men dere klarer ikke å holde kontakten. Dere klarer ikke å holde en spennende dialog. Dere sveiper videre, uten å finne ut om denne dere allerede chatter med. Så slutt å sutre! Anonymkode: 6e817...254 Ehm ... dine generaliseringer er dessverre ikke passende for alle menn. Beklager å måtte skuffe deg. Anonymkode: 6510b...016 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #47 Skrevet 4. september 2023 Helene skrev (2 timer siden): Jeg ønsker ganske enkelt ikke en mann. Jeg ønsker en fredelig hverdag. Jeg ønsker ikke Tinder. Jeg ønsker å ha det godt i hverdagen. Jeg tror jeg har det nå. Har flyttet fra en mann etter 18 år. Jeg er meg. For første gang i livet, jeg leser bøker, jeg baker når jeg ønsker det. Jeg slipper rot. Og du tror alle menn er som han mannen du flyttet fra? Er det mulig å være mer trangsynt? Anonymkode: 1c197...753 2 1
danbanan Skrevet 4. september 2023 #48 Skrevet 4. september 2023 Jeg får en del mather på tinder, også av en del attraktive kvinner. Men hvis det er noe trøst, det gjør det ikke noe lettere. De fleste attraktive kvinner der er umulig å opprettholde en dialog med, da de har ganske mange menn å velge imellom, fra øverste "hylle". Men ja, kan tenke meg at tinder er umulig oppgave for en mann som er litt mindre heldig med utseende eller som har mindre gode bilder. Kvinner her inne vill aldri forstå denne problematikken!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #49 Skrevet 4. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ikke noe rart dere menn sliter. Dere tar ikke kontakt, sveiper alle til venstre. Om det blir match, skriver dere ikke. Anonymkode: 6e817...254 Menn sliter med Å FÅ LIKES. Om man ikke får likes er absolutt alt annet irrelevant. De mennene du gir like til og som ikke engang svarer på tilnærmelsene dine sliter selvsagt ikke... De kan antakeligvis velge og vrake. Det som forundrer meg er at kvinner ikke evner å i det hele tatt forstå poenget her. Mennene dere vil ha og som ikke vil ha dere er selvfølgelig ikke blant den store massen som ikke får likes på tinder! Anonymkode: c32ed...f14 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #50 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 19.36): Jeg er verken matematiker eller statistiker, men: A) når kjønnsfordelingen lyder på om lag 65 % menn B) kvinner høyresveiper mellom 4-7 % av profilene, menn om lag 60 % Da sier det seg selv at Tinder er et tapsprosjekt for de fleste heterofile menn. Dere står imidlertid fritt til å bare la være. Anonymkode: 62f48...0fb Det betyr bare at kvinner er mer kresne enn menn mtp hvem de er villige til å ligge med. Menn derimot, er villige til å ha sex med 60% av kvinnene de finner på Tinder. Det sier jo litt at de har et så høyt antall. De tar nesten hva som helst, bare de får seg et ligg.... usj. Anonymkode: d41a2...0ad 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #51 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Menn sliter med Å FÅ LIKES. Om man ikke får likes er absolutt alt annet irrelevant. De mennene du gir like til og som ikke engang svarer på tilnærmelsene dine sliter selvsagt ikke... De kan antakeligvis velge og vrake. Det som forundrer meg er at kvinner ikke evner å i det hele tatt forstå poenget her. Mennene dere vil ha og som ikke vil ha dere er selvfølgelig ikke blant den store massen som ikke får likes på tinder! Anonymkode: c32ed...f14 Fordi mange kvinner her lever i sin egen lille boble og mangler selvinnsikt. Det ser vi gang på gang her inne, både når det kommer til dating, biologi osv. Nesten litt komisk, skulle tro en stor andel her inne hadde lavere intelligens! Anonymkode: 1c197...753
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #52 Skrevet 4. september 2023 Tinder er bare for Chadden og haremet. Anonymkode: 11426...7d8
Andro Skrevet 4. september 2023 #53 Skrevet 4. september 2023 Du vet at det er en dame per ni menn der inne, og at appen er lagd for å tjene penger? Det har ingenting å gjøre med hverken deg eller kvinner at appen er lagd for at du skal bruke mest mulig tid der uten å få napp. Slett appen, slapp av og lev livet. Vær sosialt aktiv, og delta på arrangement og aktiviteter der du får venner av alle kjønn. På ett eller annet tidspunkt oppstår det søt musikk helt av seg selv. Ikke kast bort tida di på apper og datasamtaler. Lev! 4 3
Goodtimes Skrevet 4. september 2023 #54 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke noe rart dere menn sliter. Dere tar ikke kontakt, sveiper alle til venstre. Om det blir match, skriver dere ikke. Jeg som kvinne skriver alltid. Men dere klarer ikke å holde kontakten. Dere klarer ikke å holde en spennende dialog. Dere sveiper videre, uten å finne ut om denne dere allerede chatter med. Så slutt å sutre! Anonymkode: 6e817...254 Det samme gjorde jeg. Når jeg fikk match så skrev jeg nesten med en gang. Ikke noe vits i å gå rundt å vente på at andre skal skrive først 😉
Helene Skrevet 4. september 2023 #55 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og du tror alle menn er som han mannen du flyttet fra? Er det mulig å være mer trangsynt? Anonymkode: 1c197...753 Jeg har bare en god hverdag. Jeg er overhodet ikke trangsynt. Jeg vet at der finnes gode menn der ute. Jeg er bare ikke klar selv nå. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #56 Skrevet 4. september 2023 Man vet jo det finnes gode menn men samtidig vet man ikke hvilke menn som kan være det et par år for så å bli rene monsteret. Sånne ting er umulig å forutsi desverre. Anonymkode: bf315...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #57 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var innom Tinder, men konkluderte med at dette stedet ikke fungerer for meg. Jeg får ikke frem det som er mine styrker og jeg ender med å eksponere det som er mine svakheter. Jeg har passert 50 år og jeg har mistet håret. For svært mange kvinner er jeg dermed uaktuell. Dette er forhold jeg rett og slett ikke kan gjøre noe med, og jeg kan selvsagt ikke bløffe om det. Det er helt åpenbare fakta. (…) Jeg er høy, 190, som trekker opp. Jeg er dessuten slank og litt trent, noe som trekker ytterligere opp. Men det er det ganske mange andre som er også, og som i tillegg er under 50 og som fortsatt har hår. Styrkene kompenserer ikke for svakhetene. (…) Det er slik jeg har konkludert og derfor hoppet jeg ganske raskt av. Anonymkode: 1dabb...020 Det er ikke på grunn av det manglende håret at du ikke får matcher, der tar du fullstendig feil! De fleste kvinner bryr seg ikke om hår/ikke-hår. Det er alderen din som er «problemet», ikke fordi du er gammel, men fordi det er få kvinner i din alder på appen . Jeg som er en del yngre enn deg, velger heller en jevngammel mann enn en som er mye eldre enn meg selv. Og når det gjelder veltrente menn…. De fleste menn på tinder er overvektige/ utrente, så der har du faktisk et fortrinn! (Nå kommer vel noen og arresterer meg og presenterer kg-løgnen om at kvinner foretrekker «bamsemenn». 😂) Anonymkode: 51b2e...df2 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #58 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå kommer vel noen og arresterer meg og presenterer kg-løgnen om at kvinner foretrekker «bamsemenn». 😂 Skal ikke arrestere deg på noen som helst måte, men som mann hvis BMI har variert mellom 27.8 og 36 så kan jeg skrive under på at smaken er som baken, og det hos damer jeg ikke trodde så to ganger på en mann som meg 😄☺️ Anonymkode: 5dc8d...70d 1 3
Miranda Bailey Skrevet 4. september 2023 #59 Skrevet 4. september 2023 exictence skrev (6 timer siden): Ikke enig der. Dvs mange har den holdningen som spiller på utseende. Men du har og de som skiller seg ut, og setter heller fokuset på hva de skriver i profilen, hvilke interesser de har på bildene, hva de liker osv. Jeg falt for en slik mann. Han viste interessene sine på bildene. Og det han skrev vekket min nysgjerrighet. I dag er vi kjærester. Det er fint det. Men det gjør ikke det jeg skrev noe mindre feil - tinder er en app som fokuserer på utseende og de som ikke passer inn i samfunnets skjønnhetsideal vil slite på den arenaen. Jeg sier ikke at det er umulig å finne lykken der, men jeg ville funnet meg en annen arena om jeg hadde visst at jeg ikke er de flestes cup of tea.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #60 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det betyr bare at kvinner er mer kresne enn menn mtp hvem de er villige til å ligge med. Menn derimot, er villige til å ha sex med 60% av kvinnene de finner på Tinder. Det sier jo litt at de har et så høyt antall. De tar nesten hva som helst, bare de får seg et ligg.... usj. Anonymkode: d41a2...0ad Ikke sant. Også sutrer de over at det er så lett for oss å få oss et ligg mens de må slite, når det er de som sprer beina til alle og enhver til å begynne med. De har gravd sin egen grav Anonymkode: 6b796...93b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå