Gå til innhold

Nalas travle hverdag

Nala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 550 000 :hoppe: :hoppe:

Prisantydninga er i boks!!

Og hei forresten, shatika. Ikke meninga å være uhøflig og overse deg. Er vel bare litt enspora oppi hodet akkurat nå. Skjønner ikke helt hva jeg gjør på jobb. Er jo ikke til stede mentalt overhodet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er helt skjelven. Har vært budkrig den siste timen. Budet står nå på 3 675 000!!! Er det mulig?? Dette budet står fram til klokka 13. Er heeeelt utafor her nå, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huset er solgt. For 3 815 000!! :hoppe: :hoppe: Er så glad at det kan jeg ikke beskrive. Har vært hos megler med en flott bukett som takk for iherdig innsats. Er kjempefornøyd med hele prosessen.

Nå skal det bli deilig å få flytta fokuset over på det nye huset. Og nå kan vi med god samvittighet spandere på oss den oppussinga vi ønsker. Skal vel alltids få brukt opp de ekstra pengene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Newt :klem: Dette er bare helt utrolig! Gleder meg sååååå til å komme i gang i nyhuset nå. Har jo avtalt med en malemester at han skal tapetsere og male stua og kjøkkenet vårt. Og nå har vi beslutta at ja, vi skal flislegge badet nede. Hovedbadet er flislagt. Det ligger i 2. etasje. Men badet nede, et litt mindre et, har bare fliser på gulv, og en lite pen våtromstapet på veggen. Men nå blir det fliser der også :hoppe: Snakka med en flislegger i dag. Skal ringe tilbake i morgen for å avtale når han kan komme og se på badet. Han og kollegaen hans skal muligens også legge skifer på pipa i stua. Nå slår vi på stortromma :icon_razz: Ah, for en heeeeeerlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var litt av en nyhet her ja! Gratulerer så masse, kan tenke meg at det er en vanvittig herlig følelse. Både at dere fikk solgt huset så greit og at dere fikk så mye over takst for det. Kjempeglad på deres vegne! :klem:

Men jeg må bare si det altså, at boligmarkedet og boligprisene her i byen er helt vanvittige for tida. Ikke at vi har tenkt hverken å selge eller kjøpe, men jeg føler virkelig med de som skal etablere seg for første gang.

Nå skal jeg stikke ut og se en forestilling/utstilling på kunstmuseet. Skal visst være blanding av kunst og musikk og teater. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lea og Fakse. Og takk for gratulasjoner :klem: Og det er rett som du sier, Fakse. Det er en herlig følelse :-D Men du har selvsagt rett. Prisene her i byen er helt ko-ko. Jeg er så utrolig glad for at vi kom oss inn i markedet da vi gjorde det. Enda trodde vi at vi kom sent inn. Men neida, det er bare fire år siden vi kjøpte, og på disse fire åra har altså verdien på boligen steget med hele 1,6 mill! Vi kjøpte for 2,2, og solgte for 3,815. Vanvittig! Vi kom inn uten egenkapital den gangen. Med de boligprisene som er i dag er jo det nesten umulig, i alle fall uten betale seg ihjel på et lån. Førstegangsetablererne har min dypeste medfølelse også.

I kveld har vi virkelig unna oss litt egotid, jeg og Nala-mannen. Barnevakten vår, som er en venn av oss da, ei nabojente fra Nala-mannens hjemsted, kom hit til middag. Da jentene var i seng dro jeg og Nala-mannen på trening sammen på SATS, før vi satte kursen mot kinoen. Der så vi "United 93", filmen som skildrer hendelsene da de fire flyene ble kapret 11. september 2001. Det var en utrolig bra film. Det var nesten uvirkelig å se skildringa. For det er tross alt ikke så lenge siden. Jeg husker jo veldig godt det å følge hele greia på tv. Og nå å se det på film, det var rart. Tårene bare trillet når vi så hvordan passasjerene ringte til sine kjære og fortalte at de var glad i dem. Huff, er så glad for at snuppene mine ligger oppe og sover, trygt og godt.

I morgen skal jeg ut og farte da. Huff, er ikke klar for det. Men men, må man, så må man. Drar til Oslo med flyet 06.50, og har retur 18.25. Slitsomt! Workshopen jeg skal på varer fram til 17, så det blir en lang dag. Gleder meg til den er over!

Men nå tar jeg kvelden, etter en intens dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med flott hus salg :tommelsmil::smilyblomst::smilyblomst::hoppe::hoppe: Kan tenke meg det må være herlig å få så bra pris og i tillegg så gikk jo hus salget kjempe raskt også :)

Håper du får en fin dag Nala :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner, shatika :klem:

I dag var det altså workshop i Oslo fra 10-17. Så det har vært en lang dag. Men samtidig en veldig interessant dag. Vi fikk gjort masse. Og jeg er strålende fornøyd med resultatet av en del av diskusjonene i arbeidsgruppa. Veldig positivt! Og heldigvis har jeg en evne til å sove på fly, så turen opp og ned gikk egentlig veldig greit.

I morgen overtar vi nyhuset :hoppe: Gleder meg sånn! Nå skal vi bruke helga til å planlegge prosessen videre. Hva må kjøpes inn (parkett, fliser, tapet, maling og så videre), hva må gjøres (male lister, tak og så videre) og når skal vi gjøre alt dette. Det er en spennende måned vi står foran. Det blir hektisk. Men morsomt

:icon_razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
Annonse
  • 1 måned senere...
Halloen :vinke:

Hvordan har det gått med nytt hus og oppussing og flytting og alt det der? *Maser om oppdatering* ;)

Hei Fakse :)

Joda, vi er kommet oss vel i hus. Eller i hus i alle fall. Er litt kaos ennå. Men men, det blir stadig bedre!

Er ikke så mye tid til KG om dagen. Men jeg er nå litt på nett likevel da. Sender deg like godt en PM, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Nala!

Sitter på jobben til gubben (jeg er vikaren hans mens han er i USA) og stakk innom en snartur hos deg. Håper alt står vel til og at nyhuset står til forventningene! Kommer forresten hjem til nyttårshelga, og blir trolig til helga etter nyttår. Sees kanskje da? Forresten må vi finne en dag i sommer til samling av "firkløveret" fra vgs! I juli etter den 10. ser det ut til at jeg setter kursen oppover. Vi snakkes :) -og så må jeg jo få den nye adressen din!

Klem :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...