Fakse Skrevet 27. februar 2006 #81 Del Skrevet 27. februar 2006 Heisann du, hvordan står det til i Nala-heimen for tida? Ser det har vært hektisk, og det har det vært hos meg også, så vårt mål om å treffes før februar renner ut skal holde litt vel hardt tror jeg. Men kanskje vi klarer å få til noe i neste uke? Da er jeg gressenke igjen, og har litt mer tid til rådighet. Det hadde vært hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #82 Del Skrevet 27. februar 2006 Heisann Fakse I Nala-heimene står alt bare bra til. Dagene raser avgårde, men what else is new I helga hadde vi samling på jobben. Vi begynte fredag med middag og fest, og lørdag var det faglig opplegg fra 10 til 15. Veldig veldig bra. Kosa meg ordentlig. Festen var kjempemorsom. Og det faglige på lørdag var kanonbra. Enkelte kollegaer overrasket stort med å holde interessante og spenstige foredrag :icon_smile: Vel hjemme på lørdag var det bare å gjøre seg klar for besøk. Eller først slumra jeg litt i saccosekken da. Det ble bare fire timer søvn natt til lørdag nemlig Sånn er det når man ikke har vett til å forlate festen før siste dansen er over Men altså, lørdag kveld fikk vi besøk av et vennepar, dem som fikk baby her for fem uker siden. Vi lagde pizza og spiste og kosa oss. Han lillingen var en aktiv krabat. Jeg tror ikke han sov sammenhengende mer enn fem minutter hele tida mens de var her, og de var her fra 19 til 23. Kjenner jeg er glad for at jentene våre har hatt lengre soveperioder helt fra de var ganske ganske små. Og vet dere, vi ble spurt om å være faddere Er jo så koselig! Vi takket selvsagt ja til det ærefulle oppdraget. Så nå har jeg bestilt en klokkestreng jeg skal brodere til dåpen hans :icon_razz: Akkurat nå har jeg jobbet med en innlevering til engelsken i morgen. Det er en litt spesiell innlevering da. Den er nemlig muntlig. Nå har jeg skrevet det jeg skal lese inn (blir ikke mye spontant, nei), og straks skal jeg hive meg på opptaksrunden. Gubben har tatt med opptaksutstyr fra jobben, så jeg slipper heldigvis å plages med en dårlig kassettspiller eller lignende. Ha en fin-fin kveld alle sammen. Kommer på dagbokrunde snart. Må bare finne fram nettlysten igjen etter noen slappe KG-dager Forresten Fakse, jeg er gjerne med på noe til uka. Sender PM når jeg har fått snakket med gubben. Må jo sjekke at ikke han har noen store og viktige planer på gang. Sånn er det med småttinger i hus. Da står man ikke fritt til bare å gjøre det man ønsker uten å sjekke opp med sin bedre halvdel først. Men men, en dag blir nå ungene store. Da skal jeg gå på kino akkurat når det passer MEG, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. mars 2006 #83 Del Skrevet 8. mars 2006 Takk for en hyggelig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #84 Del Skrevet 10. mars 2006 Takk for en hyggelig kveld ← Takk det samme, Fakse :icon_razz: Jeg storkosa meg med både kino og kafé-tur, jeg. Håper det ikke blir så altfor lenge til neste gang. Nå er det altså helg igjen. Deilig! Ingenting er bedre enn fredag altså. En lang arbeidsuke er over, og hele helga ligger foran oss :-D Akkurat nå er mannen på butikken, jentene er klar for barne-tv, og jeg benytter altså sjansen til å skrible litt i dagboka. Blir sjeldnere og sjeldnere at jeg oppdaterer. Må få skjerpa meg litt der, gitt I dag har vaskehjelpa vært her. Heeeerlig Ikke bare er det helg. Huset er ryddig og rent også! Når jentene er i seng skal vi glo på Idol og spise god mat. Og godteri. Som om jeg ikke fikk nok godteri på kinoturen på onsdag Beat for beat skal vi også se. Tar det opp. Kjedelig med kræsj mellom Idol og Beat for beat, for begge programmene må jeg ha med meg. Ja ja, lenge leve teknologien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 13. mars 2006 Helvete Skrev et langt innlegg, trykka på post innlegg, og hva skjer?? Jo, hele driten blir borte. Forbannet altså! Sånn, der fikk jeg rast fra meg litt Men det er irriterende altså. Og så er jeg litt irritert på meg selv som ikke kopierte teksten, for jeg har slitt litt med KG i hele ettermiddag/kveld. Har møtt på sider som henger både her og både der. Mulig det er min pc. Ja ja, hva var det jeg skrev da? Jo, at helga er over, og uka allerede godt i gang. Vi har hatt en flotters helg. Lørdag var jeg og Storesøster på kjøpesenter. Ikke all verdens spennende kanskje, men stort for Storesøster, for hun hadde time hos frisøren. Og hun ble supersøt - som alltid :icon_razz: Ellers var vi på snarvisitt hos ei venninne som har flytta inn rett nedi gata her på lørdag. Veldig koselig å se hvordan de har fått det Er jo så kjekt å ha fått dem enda nærmere enn før - og det sier jeg ikke bare fordi du sikkert leser her selv, du berta Storesøster er også storfornøyd med å ha fått dem nærmer, for de har en gutt som er like gammel som henne selv. Allerede søndag ba hun om å få gå ned til han, men han var borte hele helga, så det gikk ikke. Men men, det kommer andre helger. Jeg skal alltids sende henne ned en annen gang, vær ikke redd Søndag var det min tur til å stå opp med jentene. Klokka 7 var det ingen bønn. Da var freden over. Men de lekte heldigvis godt sammen på morgenen og formiddagen, så jeg kunne faktisk sette meg ned med laptop-en i fanget og jobbe litt. Hadde en presentasjon på jobben i dag, en jeg ville være godt forberedt til, så det var greit å kunne fordype seg litt i jobben akkurat da. Noen ganger kan det være greit å ta litt i helgene. Bare det ikke blir for ofte. Da Nala-mannen sto opp tok han Storesøster med seg ut på ski i lysløypa. Hun kosa seg masse. Og så viste hun kjempestor framgang fra sist. Mannen filma henne med kameraet på mobilen, så jeg så det med mine egne øyne. Flinke jenta mi Søndag ettermiddag dro Nala-mannen på SATS, mens jeg og jentene fikk besøk av hun som var dagmamma for Storesøster i to år og sønnen hennes, som er like gammel som Storesøster. Kjempekoselig! Storesøster og kompisen leker utrolig godt sammen. De krangler ikke overhodet. Herlig! Og så kom den tidligere dagmammaen med et tilbud til Storesøster. Hun spurte nemlig om hun ville komme på overnattingsbesøk der senere. Storesøster var i ekstase. Nå gleder hun seg masse til det. Vi skal avtale senere når det passer. Blir spennende :-D Akkurat nå er mannen på fotballtrening, mens jeg har sittet med nesa i engelskbøkene. Er litt lei nå, må innrømme det. Det er lærerikt og alt det der, men det tar så innmari mye tid. Det er for mye lekser i forhold til at alle som tar kurset jobber heltid ved siden av. Men men, jeg har jo valgt det selv, så jeg kan vel ikke klage. Men nå kjenner jeg at jeg gleder meg til eksamen er over. Bare to måneder igjen nå, så er skriftligen ferdig. Bare synd det gjenstår så himla masse arbeid før den tid Men nå tar jeg pc-pause - i alle fall for en stund Så, skal bare kopiere teksten over i word eller noe før jeg trykker på post innlegg. Sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #86 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Livet er så utrolig herlig Jeg er gift med verdens beste mannebein, vi har to skjønne jenter sammen, vi har en herlig kosete katt, jeg har en jobb jeg stortrives i og og og. Sier det ikke for å skryte altså. Jeg bare skriver det ned for å ha det sort på hvitt. For dagbøker har en tendens til å bli en arena for de tunge tider. Så jeg tenkte jeg skulle sørge for at dagboka bærer vitnesbyrd også om de fantastiske tider :icon_razz: Som nå. For selv om hverdagen til tider er hektisk som fy, så har jeg det som plommen i egget. Sånn. Nå skal jeg bare huske på å gå inn og lese dette innlegget neste gang tungsinnet tar meg I dag reiste mannen bort i forbindelse med jobben. Han blir borte til torsdag kveld. Så nå er det bare vi jentene her hjemme. Og tenk, det går kjempebra. Jentene er kjempesnille med meg. Var alene med dem i går ettermiddag også, for da var mannen på kamp og så Rosenborg banke TIL Nei, jeg kjefter ikke fordi mannen var borte, men fordi TIL ble banket av trønderne Også i går var jentene kjempesnille. Og nå i dag. Kan det virkelig fortsette, eller er vi dømt til å gå på en tung ettermiddagen enten i morgen eller torsdag? Hmmm, tiden vil vise. Jeg velger å være optimist! I morgen kveld kommer to venninner på besøk. Skal scrappe sammen. Gleder meg masse :icon_smile: Det er så koselig å holde på med hobbyting mens man skravler og koser seg. I kveld har jeg forresten jobba en del. Har masse å sette meg inn i forut for en workshop i morgen, så da blir det sånn. Men men, jeg klager ikke. For det er et spennende tema vi skal jobbe med. Men akkurat nå har jeg lagt jobben bort. Faktisk la jeg bort pc-en litt over 21. Da hadde jeg jobba fra jentene la seg 19.30. Litt etter 21 hoppa jeg i badekaret. Deeeeeeilig! Etterpå fant jeg fram et nytt broderiprosjekt. Skal brodere klokkestreng til babyen til et vennepar. Vi skal være faddere på han, så da tenkte jeg det ville være koselig å gi bort noe jeg har lagd selv Så jeg har kosa meg med brodering og Frustrerte fruer. En kjempefin tirsdagskveld! Nå står senga for tur. Eller først skal jeg bare smøre matpakker til snuppene. Og legge fram klær til oss alle. Huset er ryddig allerede, for jeg har bestemt meg for å gi Flylady en ny sjanse. Men denne gangen driter jeg i mailene og faktisk i nettsidene også. Har fått låne Flyladys bok "Sink reflections" av Fakse, og skal heller prøve å lage meg gode rutiner basert på den. Er så mye greiere med bok, syns jeg. For med den kan jeg enklere velge ut det som passer for meg, og rett og slett hoppe over det som er bare masse ullent amerikansk svada :enig_anim: Enn så lenge har jeg gjort kjøkkenet (og da vasken og kjøkkenbenken i sær) til mitt fokusområde. Vasken er tom for dritt hver kveld. Det vil si at alle kopper og fat er satt inn i oppvaskmaskinen, alle tomme melkekartoner er skylt og stablet inn i skapet under vasken, pluss at alle kopper og kar er fjerna fra stativet på benken (der jeg setter det jeg vasker for hånd). Enn så lenge går det veldig bra. Har fortalt mannen at vi skal prøve å ta grep, så da satser jeg på assistanse fra den kanten. Jeg begynner med denne rutinen, jeg. Så legger jeg til andre ting etterhvert som jeg føler at denne første går greit (faller naturlig på en måte), jeg får lest litt mer i boka, og jeg føler jeg klar for nye rutiner. Enn så lenge føler jeg at jeg har tatt godt grep nå som vi har fått vaskehjelp i hus. På den måten tvinges vi til å ha det ryddig i alle rom minst annenhver uke. Utfordringa er å ha det på stell fra dag til dag (jeg HATER å stå opp til kaos!) og å ha det på stell på de stedene ingen ser (vaskerommet, inni skuffer og skap etc.). Ja ja, jeg er optimist. Dette skal gå veien Men nå: Natta Endret 14. mars 2006 av Nala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #87 Del Skrevet 15. mars 2006 En kjempetrivelig dag i dag :icon_razz: Arbeidsdagen fløy avgårde. Og vel hjemme var det to blide jenter jeg hadde med å gjøre. Så ettermiddagen gikk som smurt. Er nesten i sjokk, jeg, over hvor greie de to snuppene har vært med meg disse dagene Nala-mannen har vært borte Da jentene var i seng kom ei venninne på besøk. Scrapping sto på programmet. Og vi scrappa og skravla til klokka var 23 Jeg fikk bare lagd en LO (side) da, for motivasjonen var ikke den beste. Og så manglet jeg en del kartong og mønsterark, så det var vanskelig å få ting sånn som jeg ville. Det blir nok nettshopping på meg en av de nærmeste dagene, ja. Har lønningsdag den 15. i hver måned, og jeg må jo for all del få pengene ut av konto så fort som mulig Da venninna mi hadde dratt hjem heiv jeg meg rundt og lagde pannekakerøre til i morgen. Er så fornøyd med meg selv! Og kjøkkenet er kjemperyddig. Pluss at både mine og ungenes klær ligger klar til i morgen. Så Flylady-boka har effekt - i alle fall enn så lenge Men nå tar jeg kvelden. Skulle egentlig vært på dagbokrunde, men jeg sovner snart stående, så det får bli en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mars 2006 #88 Del Skrevet 15. mars 2006 God å høre at boka gir inspirasjon. Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #89 Del Skrevet 16. mars 2006 Herregud, jeg har brukt en liten evighet på å lete etter kartong og mønsterark på både norske og utenlandske nettbutikker. Men det er liksom ingen som har en kombinasjon av akkurat det jeg har lyst på. What to do?? Å, hvorfor er det ingen store, flotte scrappebutikker her i byen? Ah, nok om det. Takk for ros, Fakse. Er godt å høre at du heie på meg :icon_razz: I kveld kom gubben hjem. 19.30 var han på plass. Og gjett om han fikk en hjertelig mottakelse da Begge jentene var rundt halsen på han da han kom inn. Lillesøster var helt vill, og ville bare at han skulle bære rundt på henne. Det var så søtt. Og det var ikke farlig å se at pappaen satte pris på oppmerksomheta, nei Ah, det varmet et mamma- og kjærestehjerte å se velkomstscenen Burde legge meg nå. Men her sitter jeg da, og suller rundt på nettet. Jeg er i shoppemodus (etter scrappeting), men som typisk er så finner man jo ingenting når man faktisk skal handle. Når man derimot ikke er på utkikk etter noe, eller aller helst når man er skinnblakk, da er butikkene overfylt av ting og tang man har lyst på. Merkelig fenomen Nei, nå sier jeg natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 18. mars 2006 #90 Del Skrevet 18. mars 2006 Her var det masse positiv energi å lese om ja Er så koselig å lese sånne innlegg Håper du får en kjempe koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #91 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei Anne Beth :icon_razz: Joda, her er det masse energi om dagen. Får bare håpe det varer I kveld har jeg gått tur. Da var jeg energisk da Hørte på masse up-tempo-låter av Sugababes, Madonna, Gwen Stefani, Aretha Frankling med flere på iPod-en min (som jeg er så utrolig glad i). Blir i så godt humør av sånn gladmusikk. Da jeg satte på Madonnas "Hung up" var det like før jeg begynte å danse etter veien Ja ja, jeg nøyde meg med å tralle litt med. Holdt bare kjeft da jeg møtte folk Gikk faktisk ganske langt i dag. Ble vel en 6-7 kilometer. Må måle mer nøyaktig i morgen, kanskje. Og jeg gikk fort. Langa ut, så jeg var helt andpusten da jeg kom inn. Satser på at jeg forbrente x antall kalorier Ellers hva har vi gjort i dag? Jo, det var jeg som sto opp med snuppene i dag tidlig. Allerede klokka 6 begynte Lillesøster å lage lyd. Men heldigvis la hun seg ned igjen etter å ha fått sutta. Hun prøvde seg igjen 6.30, men sov videre til 7. Men da var det bare å stå opp, for da våkna Storesøster også. Æsj, litt for tidlig, siden jeg tross alt ikke sov et minutt etter 6. Fikk bare sløva litt. Men men, aldri så galt, som det heter. Jeg fikk vaska masse tøy på morgenen i alle fall. Da klokka ble ca. 12 gikk Storesøster ut og lekte sammen med guttene som bor i kjelleren her pluss en annen gutt i gata. De lekte og kosa seg, Lillesøster sov, mannen styrte med sitt, og jeg kosa meg med et broderi og en kopp te :icon_smile: En deilig søndag formiddag med andre ord. Da Lillesøster sto opp fra luren sin hadde hun fått feber av alle ting Jeg syns hun var så varm, så jeg målte. Og termometeret viste 38,5. Vi hadde avtalt at vi skulle komme på besøk til et vennepar som fikk baby i slutten av januar, og så for oss at det gikk i vasken. Men Storesøster har gleda seg sånn til å dra. For de har ei jente på fire år også. Så mannen ble hjemme med Lillesøster, mens jeg og Storesøster dro på besøk. Var kjempekoselig. Storesøster og venninna lekte utrolig godt sammen. Vi så dem omtrent ikke. Så det ble god tid til å drikke te, spise kake og skravle :-D På vei hjem fra besøket kjørte vi innom jobben min. Måtte hente pc-en. For det blir jeg som skal være hjemme med syk Lillesøster i morgen. Og jeg har en del ting jeg bare MÅ få gjort i løpet av morgendagen, så da blir det sånn. Teit som jeg er tok jeg ikke pc-en med hjem i helga. For jeg hadde jo ingen planer om å jobbe, jeg. Bare synd jeg ikke tok høyde for hjemmedag i morgen. Men men, nå har jeg nå pc-en her da, så da er alt greit Nå skal jeg snart pelle meg i seng, tenker jeg. Natta til alle dere KG-jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #92 Del Skrevet 20. mars 2006 Innom for å oppdatere meg litt og for å ønske deg en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. mars 2006 #93 Del Skrevet 20. mars 2006 Håper lillesøster har blitt bedre, og at det har gått greit å jobbe hjemmefra i dag. Ha en fin uke, og stå på med rutinene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #94 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei og hå, Kverula og Fakse Lillesøster er frisk og rask igjen. Eller det vil si, hun har vært feberfri i hele dag. Og i god form. Men hun har vært litt urolig nå i kveld. Har våkna flere ganger og grått. Det er ikke likt henne. Men som sagt, dagen har gått helt fint. Jeg har faktisk fått jobbet en del, både mens Lillesøster sov og faktisk også mens hun var våken. For hun har lekt så fint med lekene sine. Hun er flink til å aktivisere seg selv nemlig :icon_razz: Innimellom har vi kosa oss med en bok eller litt sang eller noe, og da har det gått som smurt. I kveld har jeg jobba. Eller jobba og jobba, jeg har jobba med studiene. Vi har nemlig ordinære lekser hver uke, innleveringer annenhver uke, og nå skal vi i gang med en prosjektoppgave også. Så det er nok å gjøre. Jeg fikk unna både leksene og innleveringa til i morgen, men droppa å begynne med oppgaven. Får ta det senere. Etter engelskjobbinga publiserte jeg ukas ukeplanser på barnehagens nettsider. I tillegg begynte jeg å se på et forslag til mal for avdelingenes sider. De ulike pedlederne har bygd opp sidene veldig ulikt, og det skal vi gjøre noe med. I den nye barnehagehverdagen, hvor barnehagene kanskje må ut og konkurrere om å få inn nok unger, er det et ønske fra styreren at det vi presenterer på nett skal være bra og informativt. Derfor denne malen da. Blir spennende å se hva det blir til. Nå tar vi straks kvelden her i Nala-heimen. Kjøkkenet er rydda, og klærne til i morgen er lagt fram. Så her holdes rutinene ved like :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #95 Del Skrevet 23. mars 2006 Rutiner er bra! Akkurat det er et savn her i huset for tida...eller, altså, jeg har vel rutiner, men de er ikke gode! Håper det står bra til - godt å høre jenta di er frisk og rask igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #96 Del Skrevet 23. mars 2006 Puh, her går det unna. Trening tirsdag kveld, syforening i går, og i kveld har vi hatt besøk av et vennepar. Jeg og venninna mi har lagd invitasjoner til dåpen til lille gutten deres (som vi skal være faddere på), mens Nala-mannen og mannen hennes har skravla gutteprat (hva enn det er...). Veldig koselig! Får skrive mer en annen dag. Nå skal jeg ordne klar matpakker og klær til i morgen, og komme meg i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. mars 2006 #97 Del Skrevet 24. mars 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei og hå, Fakse :-D Her i gården har vi besøk i helga. Av svigers. Eller svigermor, mannen hennes og Nala-mannens halvbror, for å være helt nøyaktig da. Vi har en familie bestående av steditt og halvdatt og alt som er av sånne forhold. Kompliserte greier Men men, koselig med besøk da :icon_smile: I kveld har vi sett på TV og kosa oss. Fredagskvelden er det TV heeeele kvelden Først ser vi Idol, og deretter ser vi Beat for beat og Nytt på nytt i opptak, før vi ser Senkveld. Ja ja, sånn går nå dagene. Har hatt veldig koselig besøk i tillegg til svigers da. Nabojenta til Nala-mannen hjemmefra. Hun bor i byen nå. Studerer her. Så i kveld inviterte vi på TV-kveld og taco. Kjempekjekt Nå tar jeg straks kvelden. Natti-natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 26. mars 2006 Å, for en flott dag vi har hatt :-D Været i Tromsø har vært strålende i dag. Sol fra klar himmel. Ergo måtte det bli utedag på oss. Vi bestemte oss for å dra litt lenger avgårde enn bare like oppi bakkene her for en gangs skyld, så vi heiv oss i bilen litt før 12 og kjørte godt og vel 15 minutter før vi tok på oss skiene og tråkka noen meter på dem før vi slo oss ned. Dette var faktisk første skituren min på eeeevigheter. Har bare gått på beina i det siste, jeg. Men men, det gikk nå på et vis da. Det var utrolig fint ute. Det er det jeg liker så godt med Tromsø. At man trenger ikke dra spesielt langt før man er på landet liksom. Jeg eeeelsker stedet vi bor på. Det tar bare 15 minutter å kjøre til sentrum, men likevel har vi både fjellet og fjæra like utenfor døra. Vi trenger bare spenne på oss skiene og gå like opp i lysløypa om vi ønsker det. Anyway, vi mekka nå bål og akebakke og skihopp og alt det der i dag. Ungene storkosa seg. Var litt engstelig for at Lillesøster skulle bli sur, for hun sov ikke en spesielt lang formiddagslur. Men det gikk så bra! Vi var ute i 3,5 timer, og hun var ikke sur en eneste gang. Hun kosa seg maks på rattkjelken, hun. Hun ler godt når vi aker i vei med henne. Det er så herlig :icon_razz: Og så spiste hun forkullede pølser som en helt Men da vi kjørte hjemover igjen sovna hun omtrent i det vi satte henne i bilstolen. Det tar på å være et lite friluftsmenneske Nå i kveld har jeg vært på kafé med en gammel skolevenninne. Det er kjempelenge siden vi har hatt noe kontakt egentlig. Men plutselig her for noen uker siden møttes vi på SATS, og bestemte oss for å gå ut og ta en kaffe. Og det var så trivelig! Vi hadde jo sååå masse å snakke om. Så vi lovte hverandre at det ikke skal gå lange tida før vi tar en reprise på denne kvelden Men denne kvelden er snart over da. Skal prøve å knø meg i seng før det blir så altfor sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. mars 2006 #100 Del Skrevet 26. mars 2006 Så bra at du også har hatt en fin utedag i det nydelige været. Tenkte faktisk på det da jeg var ute i akebakken i dag, at nå er sikkert Nala ute med ungene og kose seg hun også. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå