CAPS LOCK Skrevet 9. september 2023 #121 Del Skrevet 9. september 2023 Mother Dirt skrev (3 minutter siden): Hun skal ha for at hun valgte å synge Janis Joplin da i det minste. Ja, og hun valgte en av de vanskeligste sangene hennes. Hun hadde gjort det mye lettere for seg selv hvis hun f.eks. hadde valgt Mercedes Benz, Me and Bobby McGee eller Get It While You Can 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 9. september 2023 #122 Del Skrevet 9. september 2023 Melis var 100% best i dag! Aldri hørt om henne før, men hun seiler opp som min favoritt 🙌🏻 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 9. september 2023 #123 Del Skrevet 9. september 2023 Entern skrev (39 minutter siden): Håper vi får metal i år, hadde vært kult å se henne synge Mercyful Fate 😎😆 Metal er ikke en av sjangerne som er med denne sesongen. Det er norske favoritter, opera, hits fra 90-tallet, country, hip hop, viser, storband og latinopop https://tv.nrk.no/serie/stjernekamp/sesong/11/episode/1/avspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2023 #124 Del Skrevet 9. september 2023 CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): Metal er ikke en av sjangerne som er med denne sesongen. Det er norske favoritter, opera, hits fra 90-tallet, country, hip hop, viser, storband og latinopop https://tv.nrk.no/serie/stjernekamp/sesong/11/episode/1/avspiller Æsj. Noe sier meg det blir mye jævlig…hits fra 90 tallet 🙈 latinopop🙈norske favoritter🙊🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. september 2023 Forfatter #125 Del Skrevet 9. september 2023 Hits fra 90-tallet kan bli gøy da, hehe. Men skulle ønske de kunne byttet ut latinopop med metal. Det hadde vært kult! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 9. september 2023 #126 Del Skrevet 9. september 2023 CAPS LOCK skrev (17 minutter siden): Ja, og hun valgte en av de vanskeligste sangene hennes. Hun hadde gjort det mye lettere for seg selv hvis hun f.eks. hadde valgt Mercedes Benz, Me and Bobby McGee eller Get It While You Can Den er vanskelig. De sangene du nevner har blitt fremført så mange ganger at de dessverre har blitt "enkle" å fremføre. Den aller vanskeligste Janis låta å fremføre som jeg kan komme på er Trust me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. september 2023 #127 Del Skrevet 9. september 2023 (endret) Sugerøret skrev (3 timer siden): Mia ødela 'sweet child of mine' Mia er oppskrytt. Hun har dessuten en fryktelig dårlig engelsk uttale. Endret 9. september 2023 av FruRosa Lagt til tekst 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #128 Del Skrevet 10. september 2023 jukkapalme skrev (2 timer siden): Hits fra 90-tallet kan bli gøy da, hehe. Men skulle ønske de kunne byttet ut latinopop med metal. Det hadde vært kult! Festligste blir nok norske favoritter…😵💫 så får vi høre Tone synge Ole Ivars og sånn 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 10. september 2023 #129 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (4 timer siden): Melis hadde fantastisk fremføring 😊 Hun eide scenen 100%, var skikkelig gøy å se på. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2023 Forfatter #130 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (22 minutter siden): Festligste blir nok norske favoritter…😵💫 så får vi høre Tone synge Ole Ivars og sånn 🤣🤣🤣 Å, fyttikatta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #131 Del Skrevet 10. september 2023 Duff skrev (24 minutter siden): Hun eide scenen 100%, var skikkelig gøy å se på. Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremmerhus Skrevet 10. september 2023 #132 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Festligste blir nok norske favoritter…😵💫 så får vi høre Tone synge Ole Ivars og sånn 🤣🤣🤣 Tror neppe Tone er såpass festlig😜 Norske favoritter kan jo være så mangt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 10. september 2023 #133 Del Skrevet 10. september 2023 Vedder på at Tone velger noe av Eva Weel Skram på norske talenter, tror ikke hun tør å begi seg ut på noe som er langt unna hennes egen sjanger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 10. september 2023 #134 Del Skrevet 10. september 2023 (endret) Jeg elsker at storband er tilbake. 😍 Det er skikkelig festkveld for meg. 🎶🎺 Jeg tror ikke det er lagt ut noe om hvem som synger hva under "norske favoritter". Skal vi spekulere litt? Jeg vedder på at noen har valgt noe med Dum Dum Boys, og ser lett for meg Odd Rene på Splitter pine, eller Tone på Slave. Endret 10. september 2023 av Ullvott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2023 Forfatter #135 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg håper det blir noe med Anne Grete Preus, Jokke, CC Cowboys, Raga Rockers, De Lillos og Dumdum Boys på norske favoritter. Men er "redd" for Ole Ivars og den type greier, haha 😂 Før kalte de det jo norsk på norsk, men hvis de ikke må synge på norsk, kun av norske artister håper jeg noen skal synge noe av Madrugada. Men regner med at de må synge på norsk. Det pleier å legges ut på onsdager hvem som skal synge hva. Gå inn på nrk presse, så kommer det opp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #136 Del Skrevet 10. september 2023 Ullvott skrev (59 minutter siden): Jeg elsker at storband er tilbake. 😍 Det er skikkelig festkveld for meg. 🎶🎺 Jeg tror ikke det er lagt ut noe om hvem som synger hva under "norske favoritter". Skal vi spekulere litt? Jeg vedder på at noen har valgt noe med Dum Dum Boys, og ser lett for meg Odd Rene på Splitter pine, eller Tone på Slave. Eller så tar sikkert Odd René en Åge sang. 😉 Eller DDE. 😁😵💫 jukkapalme skrev (53 minutter siden): Jeg håper det blir noe med Anne Grete Preus, Jokke, CC Cowboys, Raga Rockers, De Lillos og Dumdum Boys på norske favoritter. Men er "redd" for Ole Ivars og den type greier, haha 😂 Før kalte de det jo norsk på norsk, men hvis de ikke må synge på norsk, kun av norske artister håper jeg noen skal synge noe av Madrugada. Men regner med at de må synge på norsk. Det pleier å legges ut på onsdager hvem som skal synge hva. Gå inn på nrk presse, så kommer det opp. Blir garantert Postgirobygget og DDE.😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2023 Forfatter #137 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (42 minutter siden): Eller så tar sikkert Odd René en Åge sang. 😉 Eller DDE. 😁😵💫 Blir garantert Postgirobygget og DDE.😅 Huff, ja helt sikkert, men håper virkelig ikke det. Jeg HATER både Åge, DDE og Postgirobygget. Og Trang Fødsel. Grøss og gru! Hvis Odd René synger noe sånt blir jeg skuffa 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #138 Del Skrevet 10. september 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Huff, ja helt sikkert, men håper virkelig ikke det. Jeg HATER både Åge, DDE og Postgirobygget. Og Trang Fødsel. Grøss og gru! Hvis Odd René synger noe sånt blir jeg skuffa 😂 Vi får håpe det beste 😅👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 10. september 2023 #139 Del Skrevet 10. september 2023 jukkapalme skrev (6 timer siden): Jeg håper det blir noe med Anne Grete Preus, Jokke, CC Cowboys, Raga Rockers, De Lillos og Dumdum Boys på norske favoritter. Minner meg om Alex Roséns framføring av Raga Rockers Schwong: https://www.nrk.no/video/musikk/alex-rosen---schwong_35a909fd-c47d-480f-a43d-0a65cdfb9225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 10. september 2023 #140 Del Skrevet 10. september 2023 Fikk ikke sett programmet i går, så ser i reprise nå... Er sjokkert over at EHI røyk før Aleksander... Men ser og hører dommerne det samme som oss? Tilbakemeldingene henger jo ikke på greip? Bare kos og skryt... Skal dog si at jeg er enig med at de fleste har hevet seg betraktelig fra forrige gang, men så elendig de fleste var forrige gang, skal det jo ikke mye til.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå