Gå til innhold

Stjernekamp 2023


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Ane Rikke skrev (8 minutter siden):

Enig med deg, han skulle egentlig ha vunnet Stjernekamp basert på kun den sangen. Jeg hører mye på den, blir helt satt ut hver eneste gang. 
At en halvgammel gubbe vinner Stjernekamp, altså… Gi nå folk en sjanse, da. Han dro inn Adam Douglas, han kunne like godt sunget med seg selv. Og «Signed, sealed and delivered», for et usedvanlig dårlig valg. Men dette vil Norge ha 👏🏻

Jeg synes ikke han burde vunnet, men han hadde én opptreden som var helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hansehan skrev (6 minutter siden):

Jeg synes ikke han burde vunnet, men han hadde én opptreden som var helt fantastisk.

Jeg er enig i det altså. Jeg er for demokrati:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (16 minutter siden):

Det er ikke noe gøy når det er så klart hvem som vinner, så ikke sett på finalen. Hun hadde jo null sjanse mot Odd René.

Da gikk du glipp av å se hvor kjempeflink hun var. Min favoritt var Odd René, men jeg trodde hun kom til å vinne. Selv om begge har gode stemmer, regnet jeg med at de fleste ville like hennes sangvalg bedre enn hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for meg er det ingen som slår Knut Marius Djupvik 🙌 Og hans rockeopptreden glemmer jeg aldri. Hadde vært interessant å hørt en duett med han og Odd René. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (4 timer siden):

Men for meg er det ingen som slår Knut Marius Djupvik 🙌 Og hans rockeopptreden glemmer jeg aldri. Hadde vært interessant å hørt en duett med han og Odd René. 

For meg er det ingen som slår Knut Anders Sørum.🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes finalen var litt under pari. Mari sin vokalprestasjon kunne vært bedre, og Odd Rene sine låtvalg var intetsigende. Ble nesten sjokkert over at han gjorde Signed sealed delivered. Mari gjør duett med Ingeborg som topper hennes vokal (iaf på denne sangen), og hennes egen låt er ikke særlig bra.

Nå var jeg fryktelig negativ, men det er fordi jeg hadde store forventninger. De er så gode begge to på sine egne måter, så.. ja. 

Men jeg håper Mari Bella får karrieren hun drømmer om. Hun har et veldig godt utgangspunkt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri vært vinnerne eller finalene som har vært min motivasjon for å se Stjernekamp uansett. Syns programmet er gøyest når det er flest med- dvs de første episodene. Og så er det sjeldent vinnerne jeg husker, men heller enkelt prestasjoner underveis, enten fordi de er bra eller morsomme. I år ble det enkelt- prestasjoner til Aleksander, Tone og Mari jeg likte best. Men en verdig vinner til slutt ble det likevel. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig sett finalen. Bedre sent enn aldri!

Duetten til Odd René og Adam Douglas var fantastisk! *Gåsehud* De MÅ gi ut låt sammen!!

Sangen han dedikerte til kona var fin! Og at han avsluttet med Signed, Sealed, Delivered (I'm Yours) var kult!
Jaaa! Verdig vinner!! Gleder meg til å høre mer fra Odd René i fremtiden!

Mari ønsker jeg alt godt, og håper hun får den karrieren hun drømmer om! 

Endret av Kveldshimmel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...