Gå til innhold

"Hundemamma". Hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som får litt frysninger nedover ryggen når folk med hund kaller seg "hundemamma" eller "hundepappa"? Jeg synest det er utrolig merkelig, og en blanding av komisk og stakkarslig

Kanskje noen som kalles deg dette kan forklare?

Anonymkode: 67680...661

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det bare meg som får litt frysninger nedover ryggen når folk med hund kaller seg "hundemamma" eller "hundepappa"? Jeg synest det er utrolig merkelig, og en blanding av komisk og stakkarslig

Kanskje noen som kalles deg dette kan forklare?

Anonymkode: 67680...661

Er no du som har litt issues ja om dette er noe som provoserer deg så mye at du må skrive innlegg om det, istedet for faktiske verdensproblemer.

Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Syns "kattemamma" er verre. Faktisk:)

Why? Kattehat er intet nytt men chill litt.

Anonymkode: 9dd62...076

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Syns "kattemamma" er verre. Faktisk:)

Hvorfor det? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er no du som har litt issues ja om dette er noe som provoserer deg så mye at du må skrive innlegg om det, istedet for faktiske verdensproblemer.

Why? Kattehat er intet nytt men chill litt.

Anonymkode: 9dd62...076

Jeg hater ikke katter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det internt mellom meg og hunden. Feks "maaaammmmmaaaaaa er hjemme!" Men hadde aldri presentert meg for det for andre herregud 😂

Anonymkode: 25cfc...cab

  • Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ca det samme som alle de andre som har unger og dermed får et eget "mammahjerte".

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det bare meg som får litt frysninger nedover ryggen når folk med hund kaller seg "hundemamma" eller "hundepappa"? Jeg synest det er utrolig merkelig, og en blanding av komisk og stakkarslig

Kanskje noen som kalles deg dette kan forklare?

Anonymkode: 67680...661

Neida, det er mange som fyller dagene sine med å bry seg om at noen kaller seg katte- og hundemamma. Så mye at dere fryser nedover ryggen faktisk. Hunden min er lille babyen min, men har aldri tenkt på å kalle meg hundemamma, men tror jeg skal starte med det nå. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er no du som har litt issues ja om dette er noe som provoserer deg så mye at du må skrive innlegg om det, istedet for faktiske verdensproblemer.

Anonymkode: 9dd62...076

Ja, er det eg som har issues! Det er jo derfor eg spør om nokon kan forklare. :P 

Og la det vere sagt; eg seier aldri noko IRL om dette. Folk må gjere som dei vil. Men hadde vore artig om ein "hundeforelder" kunne forklare. 

Anonymkode: 67680...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en stolt kattemamma😻

Anonymkode: d6a43...2e

Hvorfor kaller du deg for det?

Anonymkode: 67680...661

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det bare meg som får litt frysninger nedover ryggen når folk med hund kaller seg "hundemamma" eller "hundepappa"? Jeg synest det er utrolig merkelig, og en blanding av komisk og stakkarslig

Kanskje noen som kalles deg dette kan forklare?

Anonymkode: 67680...661

Jeg skjønner ikke bæret av hva du snakker om 😻🐶❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir glad når noen kaller seg for det. Da vet jeg at personen er snill og god, og sånne kan vi aldri få nok av❤️

Anonymkode: 40d89...f1f

  • Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller kjødelig opphav for «mamma» og «pappa» mens ansvarlig eier av kjæledyr er (mat-)mor og (mat-)far

Anonymkode: 1a3cf...2eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke ordet "hundemamma" men "mor" (matmor). Sier til bikkja mi at "nå skal mor på jobb, kommer snart." feks. 😅

Anonymkode: c44f7...4ce

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, er det eg som har issues! Det er jo derfor eg spør om nokon kan forklare. :P 

Og la det vere sagt; eg seier aldri noko IRL om dette. Folk må gjere som dei vil. Men hadde vore artig om ein "hundeforelder" kunne forklare. 

Anonymkode: 67680...661

Av den enkle grunn at jeg er matmor til min hund. Jeg kaller meg ikke hundemamma, mrn matmor er jeg.

Anonymkode: cb87a...22a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...