Gå til innhold

Legger meg 21.30 i ukedagene. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som er uføretrygdet som mener jeg ikke har noe liv son legger seg kl 21.30. Jeg jobber jo fra 06 så for at jeg skal være våken neste dag må jeg nødt til det. Hva mener dere? Er ikke om kveldene jeg "lever" og pr nå har jeg ikke kjæreste. Blir sikkert litt annerledes da. Meg på 34

Anonymkode: eb79e...36a

• Liker 2
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme for alle andre når du legger deg vel. 

Anonymkode: 0800e...b7c

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg legger meg før 22. Står opp 6.30 for å få levert barn kl 7.30 og kommet meg på jobb til 8. 

Anonymkode: 9b4d2...b2d

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg legger meg mellom 21.30 og 22.00  og står opp klokken 5, når jeg har dagvakt. 

Endret av Athena Freyja
  • Liker 3
Skrevet

Hvilket liv hadde du hatt etter jobb hvis du ikke hadde fått nok søvn, og sovna på sofaen etter jobb? :P

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg står opp fem og må også legge meg 21.30 for å være uthvilt. Men jeg overlever om jeg er litt trøtt, så om det skjer noe sosial kan jeg jo legge meg ved midnatt om det bare er den ene dagen. 

Din venninne har litt rett om du er fullstendig rigid på at du må legge deg 21.30 uansett. 

Anonymkode: 244f9...9b8

• Liker 5
Skrevet

Forståelig.
Om jeg hadde startet på jobb kl.06:00, måtte jeg også ha lagt meg i 21-21:30-tiden.
Jeg måtte jo ha stått opp rundt kl.05:00 og jeg trenger 7-8 timer søvn.

Anonymkode: 17151...b7b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg legger meg før 22. Står opp 6.30 for å få levert barn kl 7.30 og kommet meg på jobb til 8. 

Anonymkode: 9b4d2...b2d

Det er imponerende effektivt!!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Millinea skrev (1 minutt siden):

Hvilket liv hadde du hatt etter jobb hvis du ikke hadde fått nok søvn, og sovna på sofaen etter jobb? :P

Yes, men hun lever et helt annet liv. Hun sover til kl 10.00 og jeg står opp kl 05. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er imponerende effektivt!!

Jeg ts står opp kl 05, har kaffe før jeg leverer fra meg barn (6år) til besteforeldre kl 05.45 den uka jeg har barna. Alt i rasende fart bare noe tidligere enn andre. Klart man blir sliten på kvelden av det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg står opp fem og må også legge meg 21.30 for å være uthvilt. Men jeg overlever om jeg er litt trøtt, så om det skjer noe sosial kan jeg jo legge meg ved midnatt om det bare er den ene dagen. 

Din venninne har litt rett om du er fullstendig rigid på at du må legge deg 21.30 uansett. 

Neida, jeg har dager der jeg legger meg kl 23 også. Men ser ikke problemet med å legge seg tidlig i uka, vil være uthvilt. Lite sammenlignbart med de som trasker hjemme hver dag. Ts

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Må være deilig å være ufør og kunne sove utpå, kan du svare veninna di🙈 er ikke unormalt å legge seg i 10-tiden når man skal på jobb dagen etterpå. Veninna di har ingen realitetsorientering av hvordan verden virker

Anonymkode: 4d5f5...6a6

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg legger meg 21-22 fordi minsten syns at 5-6 er god tid for å våkne. 

Anonymkode: f8dfc...767

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg og mannen min legger oss begge i 12-1-tiden

Anonymkode: d6e8e...1b9

• Liker 1
Skrevet

Hva slags liv har den uføretrygdede venninnen din på nettene, da? 

JA, det er helt vanlig å legge seg 21.30 når man skal stå opp tidlig for å gå på jobb. 

Anonymkode: 827ca...21c

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Føler meg heldig som er uthvilt etter å ha sovet 01.30 - 07.30 :P 

Anonymkode: 83ed1...264

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Føler meg heldig som er uthvilt etter å ha sovet 01.30 - 07.30 :P 

Anonymkode: 83ed1...264

Det har jeg gjort i mange år. Nå er kroppen ødelagt pga for lite søvn over flere år mye stress i hverdagen ellers… Jeg er 50 år.

Anonymkode: e24f0...3ab

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg pleier å legge meg mellom 2130 og 2215 i ukedagene. Mannen mellom kl 21-2130. Føler likevel at vi har «et liv»…. Det skjer ikke noe mer ved å være oppe til langt på natt (vet dette av veldig lag erfaring) ;) 

Anonymkode: e24f0...3ab

Skrevet

Eg legger meg faktisk ofta 19:30-20:00. Er styrar i barnehage og har sjølv to små barn og mann som arbeider skift. Står opp før alle og nyte ein kopp kaffi. Dagane er lange og travle. 

Det kan vere litt kleint dei få gongane eg skal noko, f.eks julebord. Eg holde ikkje ut særlig lenge, eg greie ikkje fysisk å halda meg våken lenger enn 23:00. 

Det er nok mange som legger seg tidlig, folk er litt ulike. Eg veit om mange som hevde 6 timar er nok søvn. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Legger meg før 22.00 selv. Oppe ca 05.00 hele uka. Liker det slik. Om andre syns jeg er kjedelig går det fint. Elsker morgener med kaffe og stillhet:rodmer:

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...