AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Del Skrevet 24. august 2023 Skrudde av mobilen når jeg kjørte pga plagsom ringing av et Barna i det jeg ser politiet kjøre forbi. Kan de sende meg bot plutselig i posten? Ja jeg burde ikke osv,men greit å vite om 9700kr må betales eller ikke. Har lest de må stoppe deg,men noen med andre erfaringer?🤔 Anonymkode: 10380...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Del Skrevet 24. august 2023 Tror nok ikke du får bot, da hadde dem nok stoppet deg. Anonymkode: 63694...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Del Skrevet 24. august 2023 Nei, isåfall kan du jo bestride det. Men kanskje se seg rundt neste gang, både for politi og om det er andre bilister i nærheten før du fikler med tlf. Anonymkode: 8dbcb...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. august 2023 #4 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skrudde av mobilen når jeg kjørte pga plagsom ringing av et Barna i det jeg ser politiet kjøre forbi. Kan de sende meg bot plutselig i posten? Ja jeg burde ikke osv,men greit å vite om 9700kr må betales eller ikke. Har lest de må stoppe deg,men noen med andre erfaringer?🤔 Anonymkode: 10380...e3c nei. politiet hadde ikke fartskontroll eller noe. Kjørte bare randomly forbi. Kanskje vedkommende var ferdig for dagen. Ikke sikkert han la merke til det engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Del Skrevet 24. august 2023 De kan sende bot i ettertid hvis de har bilde/videobevis. Både hvis de av en eller annen grunn filmer selv eller får det sendt fra andre. Uten bevis kan de i verste fall gi deg en advarsel. Anonymkode: 99752...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Del Skrevet 10. mai Med de nye laserne som tar opp video så trenger de kanskje ikke å stoppe deg i alle fall. Ble scanna tidligere i dag, spent på om jeg får bot i posten Anonymkode: a5d2e...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 11. mai #7 Del Skrevet 11. mai Jo, det kan de! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå