AnonymBruker Skrevet 8. november #32861 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hei, jeg har hatt veldig uregelmessig mens i ca 1 år, i utgangspunktet skulle jeg hatt mensen nå, men den har ikke kommet. Tok en test i går kveld, å fikk en skygge. Noen som vil dele erfaringer? Har også tatt andre tester som kommer ut lik som disse. Anonymkode: 0a68b...b4c Hvis du ser mine tester over så har de værtfall blitt sterkere. Mine første så også sånn ut. Ser en svak strek på de ja! Kan jo prøve om et par dager igjen. Anonymkode: f5e74...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #32862 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvis du ser mine tester over så har de værtfall blitt sterkere. Mine første så også sånn ut. Ser en svak strek på de ja! Kan jo prøve om et par dager igjen. Anonymkode: f5e74...eb1 Spennende!!🙌🏼 har du fått sterke strek? Anonymkode: 0a68b...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #32863 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Spennende!!🙌🏼 har du fått sterke strek? Anonymkode: 0a68b...b4c Har fått sterkere streker etterhvert ja, men fortsatt ikke like sterk som kontrollstrek. Men har ikke ikm før i morgen. Dine er også fra metode sant? Jeg skimtet så vidt en strek på mandag 4 dager etter innsett. Testet i går kveld og da var den sterkere. jeg har troa på dine også 🤩 Anonymkode: f5e74...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #32864 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har fått sterkere streker etterhvert ja, men fortsatt ikke like sterk som kontrollstrek. Men har ikke ikm før i morgen. Dine er også fra metode sant? Jeg skimtet så vidt en strek på mandag 4 dager etter innsett. Testet i går kveld og da var den sterkere. jeg har troa på dine også 🤩 Anonymkode: f5e74...eb1 Håper du oppdaterer etterhvert! Krysser fingrene for deg❤️🤞🏼dine ser jo positive ut! Jeg har faktisk hatt strimler fra makesure og metode fra apoteket, å begge viser samme svake strek🫢 hadde faktisk planer om å vente til våren med å prøve med nr 2, men sitter det en spire der allerede så er den veldig velkommen🫶🏼 Anonymkode: 0a68b...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #32865 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper du oppdaterer etterhvert! Krysser fingrene for deg❤️🤞🏼dine ser jo positive ut! Jeg har faktisk hatt strimler fra makesure og metode fra apoteket, å begge viser samme svake strek🫢 hadde faktisk planer om å vente til våren med å prøve med nr 2, men sitter det en spire der allerede så er den veldig velkommen🫶🏼 Anonymkode: 0a68b...b4c Prøver på en clearblue digital i morgen ved ikm, spent på den 🤩 da skal du se de blir sterkere de neste dagene, spennende altså! Krysser fingrene for deg 🥰 Anonymkode: f5e74...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #32866 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Prøver på en clearblue digital i morgen ved ikm, spent på den 🤩 da skal du se de blir sterkere de neste dagene, spennende altså! Krysser fingrene for deg 🥰 Anonymkode: f5e74...eb1 Lykketil🥰🫶🏼 Anonymkode: 0a68b...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:04 #32867 Del Skrevet lørdag kl 12:04 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Prøver på en clearblue digital i morgen ved ikm, spent på den 🤩 da skal du se de blir sterkere de neste dagene, spennende altså! Krysser fingrene for deg 🥰 Anonymkode: f5e74...eb1 Hvordan gikk det? Anonymkode: 0a68b...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:46 #32868 Del Skrevet søndag kl 17:46 Noen tanker om denne? Forrige mens var over 1 uke forsinket. Usikker på EL, skulle vært 11 dpo nå hvis beregnet EL stemmer. Anonymkode: 641ef...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:42 #32869 Del Skrevet søndag kl 18:42 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Noen tanker om denne? Forrige mens var over 1 uke forsinket. Usikker på EL, skulle vært 11 dpo nå hvis beregnet EL stemmer. Anonymkode: 641ef...3bc Den ser negativ ut. Men det kan jo være du har testa for tidlig. Anonymkode: 7915c...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kopp Skrevet søndag kl 21:31 #32870 Del Skrevet søndag kl 21:31 Noen som har opplevd å få positivt svar på disse etter 10 min? Jeg ser en kjempesvak strek på den ene (bilde tatt med en gang), sjekket så etter en time eller noe og den er som på det andre bildet. Makesure er helt negativ da 😕🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:58 #32871 Del Skrevet søndag kl 23:58 Er det noen som opplevde på dette {jeg fikk positive graviditetstest 11:00 og senere på kveld mellom 19:00-21:00 negative graviditetstest! Er noen som har erfaring? Spoiler Anonymkode: 786f7...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:03 #32872 Del Skrevet mandag kl 00:03 Kanskje urinen klokka 11 var mer konsentrert enn på kvelden. Men om du er forbi forventet dato for mens skal den også bli positiv på kveldsurin. Anonymkode: df461...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayb Skrevet mandag kl 00:14 #32873 Del Skrevet mandag kl 00:14 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje urinen klokka 11 var mer konsentrert enn på kvelden. Men om du er forbi forventet dato for mens skal den også bli positiv på kveldsurin. Anonymkode: df461...edc Hei! Nei, det det har ikke passet ,jeg forvent på mensen 15.november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:41 #32874 Del Skrevet mandag kl 01:41 Kayb skrev (1 time siden): Hei! Nei, det det har ikke passet ,jeg forvent på mensen 15.november Da er det nok såpass lite hvg i urinen på kveldstid at det ikke slår ut på en test Anonymkode: 8772c...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:59 #32875 Del Skrevet mandag kl 18:59 Kopp skrev (21 timer siden): Noen som har opplevd å få positivt svar på disse etter 10 min? Jeg ser en kjempesvak strek på den ene (bilde tatt med en gang), sjekket så etter en time eller noe og den er som på det andre bildet. Makesure er helt negativ da 😕🤷🏼♀️ Synes begge ser positive ut. Anonymkode: 7500b...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:33 #32876 Del Skrevet mandag kl 19:33 Er nå 11 dager siden innsett av 5 dagers blasto. 2 dager siden ikm (skulle hatt på lørdag). jeg fikk aller første og svake strek forrige mandag, disse har blitt litt sterkere for hver dag inntil nå i helgen. På fredag fikk jeg ganske tydelig strek, på lørdag var den litt svakere, i går var den sterk igjen og i dag var den jo kjempesvak??? Er rfsu sine strimler. Burde vel vært sterkere nå etter ikm? Har ikke hatt noe tegn til spotting eller mens. Men går på cyclogest og denne kan vel utsette mens litt. vet også at konsentrasjonen i urin av hcg kan påvirke. Men når jeg tok testen i kveld var det rundt 6 timer siden jeg var på toalettet sist. begynner å få litt vondt i brystene og har en del stikkinger i magen. Men ikke noe annet. må vel bestille meg time til blodprøve tror jeg.. Noen som kan dele erfaringer her? Kan så lite om dette med kjemisk og dette med tester. NB! Fikk 1-2 uker på clearblue på lørdag også ved ikm. legger ved testene fra fredag-idag. Anonymkode: d0bbb...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisegikkpåskolen Skrevet mandag kl 20:31 #32877 Del Skrevet mandag kl 20:31 Trodde en ikke kunne måle hcg med slike tester etterhvert. Skal du ikke teste deg med blodprøve der du satte inn? Anbefaler blodprøve og ikke stresse med flere tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:39 #32878 Del Skrevet mandag kl 20:39 Lisegikkpåskolen skrev (6 minutter siden): Trodde en ikke kunne måle hcg med slike tester etterhvert. Skal du ikke teste deg med blodprøve der du satte inn? Anbefaler blodprøve og ikke stresse med flere tester. Har lest både og, men som sagt har lite erfaring på dette området. må såfall på lokalt legekontor fordi jeg satte inn på sykehus 5 timer unna her jeg bor.. må prøve å kontakte legen i morgen for å høre. Anonymkode: d0bbb...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisegikkpåskolen Skrevet mandag kl 20:41 #32879 Del Skrevet mandag kl 20:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har lest både og, men som sagt har lite erfaring på dette området. må såfall på lokalt legekontor fordi jeg satte inn på sykehus 5 timer unna her jeg bor.. må prøve å kontakte legen i morgen for å høre. Anonymkode: d0bbb...653 Skjønner! Sikkert lurt! Bedre å få vite. Håper det går rette veien❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:43 #32880 Del Skrevet mandag kl 20:43 Jeg tenker at dette ikke lover godt. Anonymkode: afef6...114 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå