Prøver95 Skrevet 28. oktober #32741 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skulle teste idag 11DPO men så at jeg bare hadde tidligtester som gikk ut på dato for 4 år siden 🙈 tok flere tester og alle ser ut som den øverste testen, ser ut som en strek? Kan den være falsk positiv? Den under er samme type test, kun dyppet i vann for å se om jeg fikk samme utslag.. Noen andre erfaringer med tester som har gått ut på dato? Blir grusom lang ventetid til imorgen det her 🤪 Anonymkode: eee3a...d20 Tatt ny test i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #32742 Del Skrevet 28. oktober Dag 10 etter innsett (fryseforsøk) og testdag, og jeg kunne knapt tro mine egne øyne når dette ble resultatet! Måtte ta to tester i tilfelle noe var feil med den første. Har vært og tatt blodprøve og tør ikke senke skuldrene før jeg har fått svar på den, men klarer ikke å la være å dele med noen, jeg sprekker snart av spenning ❤️ Anonymkode: 92173...016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 28. oktober #32743 Del Skrevet 28. oktober Jeg begynte å spotte igår kveld. Fikk denne testen nå!! Den er også mye sterkere in real. Ser den er blå. Er det liv laga likevel? 11 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #32744 Del Skrevet 28. oktober Prøver95 skrev (12 minutter siden): Jeg begynte å spotte igår kveld. Fikk denne testen nå!! Den er også mye sterkere in real. Ser den er blå. Er det liv laga likevel? 11 dpo Disse er kjent for falske positive dessverre. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 28. oktober #32745 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Disse er kjent for falske positive dessverre. Anonymkode: da100...d41 Åneeeei... rakk akuratt å få tilbake håpet nå🙄😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #32746 Del Skrevet 28. oktober Prøver95 skrev (10 timer siden): Tatt ny test i dag? Ja, ikke sterkere strek idag dessverre :/ Anonymkode: eee3a...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #32747 Del Skrevet 28. oktober Jeg testet med Normal strimmeltest på morgenurin i går. Nå i kveld på litt utvanna urin tok jeg også en test, og synes at de ser like sterke ut..? Jeg er 14 dpo i dag. Har masse symptomer som kvalme og murringer, men har prøvd i 4 år og er livredd det er kjemisk! Erfaringer med å sjekke hcg med strimmeltester fra Normal? Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 28. oktober #32748 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg testet med Normal strimmeltest på morgenurin i går. Nå i kveld på litt utvanna urin tok jeg også en test, og synes at de ser like sterke ut..? Jeg er 14 dpo i dag. Har masse symptomer som kvalme og murringer, men har prøvd i 4 år og er livredd det er kjemisk! Erfaringer med å sjekke hcg med strimmeltester fra Normal? Anonymkode: a5604...dd1 Hcg stiger noen ganger raskt og noen ganger sent. Jeg synes dette ser veldig bra ut om du har lik strek på morgen igår som utvannet på kveld i dag. Masse lykke til i vertfall. Ta en ny i morgen tidlig🤞 ut ifra disse testene så er du vertfall gravid. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #32749 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg testet med Normal strimmeltest på morgenurin i går. Nå i kveld på litt utvanna urin tok jeg også en test, og synes at de ser like sterke ut..? Jeg er 14 dpo i dag. Har masse symptomer som kvalme og murringer, men har prøvd i 4 år og er livredd det er kjemisk! Erfaringer med å sjekke hcg med strimmeltester fra Normal? Anonymkode: a5604...dd1 Kjøp Makesure, Normal er dritt. Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32750 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (23 timer siden): De to over er mine fra i går, under er dagens. Tror jeg er 11DPO. Hva tenker dere? Anonymkode: d2b95...5dc Ingen økning i dag og IKM i morgen. Mistet troa nå... Anonymkode: d2b95...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32751 Del Skrevet 29. oktober God morgen. Er dette ekte strek? Den er rosa i virkeligheten, men ser kanskje litt grå ut på bildet. Første bildet er tatt etter 1 minutt å det andre etter ca 3-4 minutter. 🥺 Sammen med sterk positiv EL test. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32752 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): God morgen. Er dette ekte strek? Den er rosa i virkeligheten, men ser kanskje litt grå ut på bildet. Første bildet er tatt etter 1 minutt å det andre etter ca 3-4 minutter. 🥺 Sammen med sterk positiv EL test. Anonymkode: 31c8b...554 Streken er rosa ut, så den er nok positiv! 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32753 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Streken er rosa ut, så den er nok positiv! 😊 Anonymkode: a5604...dd1 Takk for svar. Prøvde meg på Clearblue med ukesinsikator som var negativ 🤔 skjønner ingeting jeg. 🥺 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32754 Del Skrevet 29. oktober Hei flotte damer. Vi har nå prøvd å bli gravide i over 1 år å idag våknet jeg opp kvalm, uggen å følte meg i dårlig form. Startet dagen med oppkast, ganske mye. Peiler eggløsning og tenker hver mnd, men forrige mnd klarte ikke fertility friend appen å fastslå el, men begynte å blø 21 oktober. Blødde i 5 dager, men to dager med normal blødning, en dag med svak og to dager med spotting (brunaktig utflod). Beklager info! Nå til saken. Jeg venter egentlig el i disse dager så tok som vanlig en el test som er positiv, men siden jeg kastet opp å føler meg i dårlig form tok jeg like så godt en graviditetstest også. Tok faktiskt to da jeg ser strek på begge. Prøvde meg på en clearblue med ukesinsikator som viser ikke gravid. Er jeg ikke gravid eller for tidlig å vise på CB? Hvordan kan jeg regne ut hvor langt jeg er på vei eventuellt? Første bildet er tatt etter ca 1 minutt, de andre etter 3-4 minutter. Nå også etter at de er tørket inn ser man strekene. Takknemlig for svar. Hilsen stresset mor♥️🥺 Anonymkode: e9db8...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32755 Del Skrevet 29. oktober Testen er positiv. Det er faktisk ofte slik at man får sterkere streker på kveldsurin enn morgenurin hvis man klarer å holde seg i noen timer, så du kan prøve igjen i kveld ❤️ Krysser fingrene for deg. Oppdater gjerne når du har tatt ny test! Sikkert litt tidlig enda for clearblue å slå ut, men du kan kanskje prøve en sånn CB digital ultratidlig. Du regner hvor langt du er på vei ut i fra første dag i siste menstruasjon. Det er det leger og jordmor forholder seg til frem til du får fastsatt termin på ultralyd. Anonymkode: 25642...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32756 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Testen er positiv. Det er faktisk ofte slik at man får sterkere streker på kveldsurin enn morgenurin hvis man klarer å holde seg i noen timer, så du kan prøve igjen i kveld ❤️ Krysser fingrene for deg. Oppdater gjerne når du har tatt ny test! Sikkert litt tidlig enda for clearblue å slå ut, men du kan kanskje prøve en sånn CB digital ultratidlig. Du regner hvor langt du er på vei ut i fra første dag i siste menstruasjon. Det er det leger og jordmor forholder seg til frem til du får fastsatt termin på ultralyd. Anonymkode: 25642...93f Takk for svar. Det største problemet er jo nå at jeg blødde for en uke siden så ut ifra siste mens (hvis det var det så er jeg typ 8 dager på vei å da kan jeg vel ikke få positiv test? 🥺 Anonymkode: e9db8...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32757 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Det største problemet er jo nå at jeg blødde for en uke siden så ut ifra siste mens (hvis det var det så er jeg typ 8 dager på vei å da kan jeg vel ikke få positiv test? 🥺 Anonymkode: e9db8...927 Det er alltids greit å avvente med noen jubel til du eventuelt har tatt en ny test, just in case det er noe galt med den testen du nå har tatt. Men man kan alltids ha kluss med syklus som gjør at du har fått eggløsning og menstruasjon typ samtidig. Det er fysisk mulig, selv om det ikke er vanlig. Anonymkode: 25642...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32758 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er alltids greit å avvente med noen jubel til du eventuelt har tatt en ny test, just in case det er noe galt med den testen du nå har tatt. Men man kan alltids ha kluss med syklus som gjør at du har fått eggløsning og menstruasjon typ samtidig. Det er fysisk mulig, selv om det ikke er vanlig. Anonymkode: 25642...93f Enig med deg der. Har faktiskt haft falsk test før fra babyplan før, men ikke to på rappen å ikke så sterke. ♥️ Får prøve en til kvelden å se å så får jeg eventuellt ta kontakt med fastlege eller gynekolog da. 👍🏼 Anonymkode: e9db8...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32759 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig med deg der. Har faktiskt haft falsk test før fra babyplan før, men ikke to på rappen å ikke så sterke. ♥️ Får prøve en til kvelden å se å så får jeg eventuellt ta kontakt med fastlege eller gynekolog da. 👍🏼 Anonymkode: e9db8...927 Det er lurt Hvis du får flere positive tester, er det ikke mye fastlege eller gyn kan gjøre fra eller til så tidlig, med mindre det er bestemt at du skal bruke støttemedisiner etc. Det er vanlig å ha første svangerskapskontroll mellom uke 6 og 12 et sted (det regnes ut i fra siste menstruasjon som sagt helt frem til du får terminfastsettelse på UL, og de bryr seg ikke om at du for eksempel vet at menstermin ikke stemmer før den tid, det vet jeg alt om 😅). Gynekolog kan ikke se noe på ultralyd så tidlig som dette, men kan se et bankende hjerte mellom uke 6 og 7, så hos deg vil det sannsynligvis være mulig å se om 3-4 uker fra nå. Anonymkode: 25642...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32760 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er lurt Hvis du får flere positive tester, er det ikke mye fastlege eller gyn kan gjøre fra eller til så tidlig, med mindre det er bestemt at du skal bruke støttemedisiner etc. Det er vanlig å ha første svangerskapskontroll mellom uke 6 og 12 et sted (det regnes ut i fra siste menstruasjon som sagt helt frem til du får terminfastsettelse på UL, og de bryr seg ikke om at du for eksempel vet at menstermin ikke stemmer før den tid, det vet jeg alt om 😅). Gynekolog kan ikke se noe på ultralyd så tidlig som dette, men kan se et bankende hjerte mellom uke 6 og 7, så hos deg vil det sannsynligvis være mulig å se om 3-4 uker fra nå. Anonymkode: 25642...93f Snakket faktiskt med gyn her for en time siden å hun ville ha meg inn allerede neste uke. Mest sannsynlig fordi hun ikke tror siste mens er riktig mens, så derfor kan jeg være lenger på vei eller noe i den duren. Men får ta meg en tur å se hva hun sier. Fortsetter å teste i dagene fram til jeg skal dit så krysser jeg det jeg krysse kan for at spiren setter seg 🥰 Anonymkode: e9db8...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå