Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er dette en defekt test? Er 9 eller 10dpo. Etter fem min var det kanskje noe synlig, men tolket den som negativ.

Etter mer enn tre timer ser den sånn ut! En svak strek, men noe rart og ujevnt med fargestoffet virker det som. 

B95713D9-A900-4B2B-809F-318498C2AC89.jpeg

Anonymkode: 4144f...3f8

Fikk også en sånn å den var defekt. Desverre 😅 Er din fortsatt negativ å mens kommer, ta kontakt med dem å klag så bør du få nye. Det fikk jeg. 

Anonymkode: 31c8b...554

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er dette en defekt test? Er 9 eller 10dpo. Etter fem min var det kanskje noe synlig, men tolket den som negativ.

Etter mer enn tre timer ser den sånn ut! En svak strek, men noe rart og ujevnt med fargestoffet virker det som. 

Nei den er ikke defekt. 

Anonymkode: 6a399...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei den er ikke defekt. 

Forvirrende, du sier nei, den over deg sier ja.

Blir jo litt håpefull (dumme meg, haha) når skriver at den ikke er det. Hvorfor synes du at den ikke ser defekt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Forvirrende, du sier nei, den over deg sier ja.

Blir jo litt håpefull (dumme meg, haha) når skriver at den ikke er det. Hvorfor synes du at den ikke ser defekt ut?

Det er en hel strek der, testene pleier bli sterkere farge når de tørker og den er rosa. Da ville jeg tolket den som positiv. 

Ta en til og se er selvfølgelig det lureste. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en hel strek der, testene pleier bli sterkere farge når de tørker og den er rosa. Da ville jeg tolket den som positiv. 

Ta en til og se er selvfølgelig det lureste. 

Man skal ikke få farge på testene om en ikke har hcg i urinen. Og denne var sterk sammenlignet med mange  andre tester lagt ut her.  

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg personlig hadde ikke tatt denne som verken positiv eller negativ før jeg hadde tatt en ny test, helst digital. Er så dumt å tenke at den er positiv også overbevise seg selv om det, også skulle det vise seg at den er defekt.. er du i tvil, ta en test til❤️ Ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 40d49...0ce

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det klikka helt for meg og jeg innbiller meg streker nå, eller er det fler som ser en latterlig svak strek her? 
tok samme test før i dag som man ikke kunne skimte noe på… Blir sprø av dette😅 Er 10 DPO i dag😅

IMG_6788.jpeg

Anonymkode: e2fe2...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har det klikka helt for meg og jeg innbiller meg streker nå, eller er det fler som ser en latterlig svak strek her? 
tok samme test før i dag som man ikke kunne skimte noe på… Blir sprø av dette😅 Er 10 DPO i dag😅

IMG_6788.jpeg

Jeg ser en strek, men vanskelig å si om det er skygge eller farge.

Anonymkode: 95f13...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser en strek, men vanskelig å si om det er skygge eller farge.

Alle andre jeg har tatt av samme merket har det aldri kommet skyggestrek på, dvs i 4 pp - så derfor jeg spør😅 Er Normal sine tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle andre jeg har tatt av samme merket har det aldri kommet skyggestrek på, dvs i 4 pp - så derfor jeg spør😅 Er Normal sine tester.

Åh, da håper jeg det går veien for deg ❤ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør man få positiv test når man er 14 dpo? Jeg har ikke peiling på dette, så det er derfor jeg spør.

Tok denne i kveld, og den kan vel ikke akkurat bli mer negativ… 

IMG_7419.jpeg

Anonymkode: 6187b...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Bør man få positiv test når man er 14 dpo? Jeg har ikke peiling på dette, så det er derfor jeg spør.

Tok denne i kveld, og den kan vel ikke akkurat bli mer negativ… 

IMG_7419.jpeg

Den ser negativ ut for meg ja. 14 dpo er vell dagen for mensen, du har ikke merket noe til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby24*håper* skrev (1 time siden):

Den ser negativ ut for meg ja. 14 dpo er vell dagen for mensen, du har ikke merket noe til den?

Nei, er to dager på overtid nå. Har hatt mensmurringer i flere dager, men ingen mensen. Blir helt sprø av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Åh, da håper jeg det går veien for deg ❤ 

Fikk denne på jobb i dag, så har litt trua💖

IMG_6836.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, er to dager på overtid nå. Har hatt mensmurringer i flere dager, men ingen mensen. Blir helt sprø av dette!

Hadde jeg også blitt 🙈 da er det håp 🤞 vi fikk svak positiv i kveld, å vi hadde innsett for ei uke siden, så har nok festet seg seint...så alt er mulig 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streker alle veier 🙈 Er 7 dpo, tok en test på innfall pga kvalme, oppblåst, murringer, kjenner "noe" der nede, stikker i lysken, svært sensitive brystvorter, unormalt trøtt. Hadde hyperemesis første svangerskapet 🙊 

Er det antydning til strek her ? 🤯🙈

Screenshot_20240306-234247_FF App.jpg

Screenshot_20240306-234220_FF App.jpg

Anonymkode: ce925...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg ser streker alle veier 🙈 Er 7 dpo, tok en test på innfall pga kvalme, oppblåst, murringer, kjenner "noe" der nede, stikker i lysken, svært sensitive brystvorter, unormalt trøtt. Hadde hyperemesis første svangerskapet 🙊 

Er det antydning til strek her ? 🤯🙈

Screenshot_20240306-234247_FF App.jpg

Screenshot_20240306-234220_FF App.jpg

Om jeg legger godviljen til så kan jeg skimte noe på den sort/hvit...men ville tatt en ny 8 eller 9 dpo...hadde ikke selv klart å slå meg til ro med at denne var positivt 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby24*håper* skrev (2 timer siden):

Om jeg legger godviljen til så kan jeg skimte noe på den sort/hvit...men ville tatt en ny 8 eller 9 dpo...hadde ikke selv klart å slå meg til ro med at denne var positivt 🙈

Nei, helt enig 🙈 Vi er ikke prøvere, men siden vi bruker temping som prevensjon tar jeg en test i dpo-land bare for sikkerhetsskyld om jeg skal drikke vin eller slikt. Syntes jeg kunne skimte noe og fikk litt høg puls. Men sikkert bare batchen som har skyggestrek 😇

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby24*håper* skrev (4 timer siden):

Klarte ikke vente til i morgen 😅 litt lys urin, men pyttsan, ble for utålmodig gitt.

Tror det har rablet for meg som skimter en antydning til noe her også 🙈

IMG_20240307_112030.jpg

Screenshot_20240307-112259_FF App.jpg

Screenshot_20240307-112316_FF App.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Klarte ikke vente til i morgen 😅 litt lys urin, men pyttsan, ble for utålmodig gitt.

Tror det har rablet for meg som skimter en antydning til noe her også 🙈

IMG_20240307_112030.jpg

Screenshot_20240307-112259_FF App.jpg

Screenshot_20240307-112316_FF App.jpg

Har nok ikke rabla for deg, ser det jeg også 😊 å har tatt bilde av  så mange tester selv, så vet at det kommer dårligere frem på bilder når di er svake 😊😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...