AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29521 Del Skrevet 29. september 2023 Hei, har noen opplevd dette? Betyr boken at det er ugyldig resultat? Det lastet ikke men kom direkte et pluss. Anonymkode: bd8d2...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 29. september 2023 #29522 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ser streken, men vent å se. Npr mine streker så sånn ut. Fikk jeg positiv på digital 😊 Anonymkode: 9505f...bbd Ja, jeg får bare vente.. Jeg har hatt regelmessig mens og el helt siden januar så dette er veldig merkelig😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29523 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, har noen opplevd dette? Betyr boken at det er ugyldig resultat? Det lastet ikke men kom direkte et pluss. Anonymkode: bd8d2...59b Book Error – an error has occurred during testing. It may be that: • The absorbent tip was not kept pointing downward or the test was not laid flat after urine was applied. Too much or too little urine was applied. You should test again using a new test. Anonymkode: eb0dd...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 29. september 2023 #29524 Del Skrevet 29. september 2023 Ttcnummer2 skrev (3 timer siden): Ja, jeg får bare vente.. Jeg har hatt regelmessig mens og el helt siden januar så dette er veldig merkelig😂 Jeg har også hatt regelmessig mens og el men likevell endte jeg opp med 2 eggløsninger på samme syklus, jeg synes det ser ut som skygger siden de ikke øker i styrke noe de burde kanskje gjort til nå 🤷🏼♀️ evt dra til legen å ta blodprøve ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 29. september 2023 #29525 Del Skrevet 29. september 2023 Anonym199429 skrev (28 minutter siden): Jeg har også hatt regelmessig mens og el men likevell endte jeg opp med 2 eggløsninger på samme syklus, jeg synes det ser ut som skygger siden de ikke øker i styrke noe de burde kanskje gjort til nå 🤷🏼♀️ evt dra til legen å ta blodprøve ☺️ Ja, det kan godt være skygge. Men el vet jeg det ikke er pga jeg temper og tempen har confirma det ☺️ Det går ikke ann å ha to eggløsninger på en syklus men kroppen kan få pos el test men ikke slippe noe egg og dermed prøve senere. Men for meg har el allerede skjedd. Men mensen kan bare være veldig sen evt opplever jeg kjemisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 29. september 2023 #29526 Del Skrevet 29. september 2023 Ttcnummer2 skrev (39 minutter siden): Ja, det kan godt være skygge. Men el vet jeg det ikke er pga jeg temper og tempen har confirma det ☺️ Det går ikke ann å ha to eggløsninger på en syklus men kroppen kan få pos el test men ikke slippe noe egg og dermed prøve senere. Men for meg har el allerede skjedd. Men mensen kan bare være veldig sen evt opplever jeg kjemisk. Fullt mulig å ha 2 eggløsninger da jeg har hatt det selv å jeg har fått confirma det med ultralyd i en å samme syklus ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #29527 Del Skrevet 30. september 2023 Hvordan går testingen ? Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 30. september 2023 #29528 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan går testingen ? Anonymkode: 9505f...bbd Testene blir ikke noe sterkere og idag droppet tempen skikkelig så jeg tror dette ble en kjemisk 🥲 Håper syklusen ordner seg opp fort og at mensen kommer i løpet av de neste dagene så vi får startet prøvingen igjen 🤞🏻💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #29529 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg har egentlig avtalt å dra på vinkveld i dag. Jeg vet ikke hva jeg tenker om denne? Har ikke erfaring med merket, gir disse skygger? Anonymkode: bd8d2...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #29530 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har egentlig avtalt å dra på vinkveld i dag. Jeg vet ikke hva jeg tenker om denne? Har ikke erfaring med merket, gir disse skygger? Anonymkode: bd8d2...59b Aldri vært borti de testene, mrn du kan jo si ifra at du ikke orker å drikke alkohol fordi du skal noe i morgen eller ikke er i 100.. jeg ser ihvertfall streken. Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 30. september 2023 #29531 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har egentlig avtalt å dra på vinkveld i dag. Jeg vet ikke hva jeg tenker om denne? Har ikke erfaring med merket, gir disse skygger? Anonymkode: bd8d2...59b Jeg ser en strek hvis jeg zoomer inn på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 #29532 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hei. Jeg og mannen er prøvere å har idag tatt en G-test som viser svak positiv. Veldig vansklig å få fram på bildet. Temper hver morgen å på fredag hadde jeg en liten temp dipp, men etter dette fortsatte tempen å gå opp (ikke mye men litt til at håpet fortsatt er der). Flere en meg som ser to streker?❤️ Tar en ny test om en dag eller to, men vil så gjerne dele det med noen😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 #29533 Del Skrevet 1. oktober 2023 Lillemini87 skrev (Akkurat nå): Hei. Jeg og mannen er prøvere å har idag tatt en G-test som viser svak positiv. Veldig vansklig å få fram på bildet. Temper hver morgen å på fredag hadde jeg en liten temp dipp, men etter dette fortsatte tempen å gå opp (ikke mye men litt til at håpet fortsatt er der). Flere en meg som ser to streker?❤️ Tar en ny test om en dag eller to, men vil så gjerne dele det med noen😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #29534 Del Skrevet 1. oktober 2023 2 hours ago, Lillemini87 said: Hei. Jeg og mannen er prøvere å har idag tatt en G-test som viser svak positiv. Veldig vansklig å få fram på bildet. Temper hver morgen å på fredag hadde jeg en liten temp dipp, men etter dette fortsatte tempen å gå opp (ikke mye men litt til at håpet fortsatt er der). Flere en meg som ser to streker?❤️ Tar en ny test om en dag eller to, men vil så gjerne dele det med noen😍 Jeg ser ❤️❤️ Anonymkode: c6062...b2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 #29535 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ser ❤️❤️ Anonymkode: c6062...b2e Gjør du?❤️ Herlig. Fikk tatt et svarthvitt bilde å der syns det enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 1. oktober 2023 #29536 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ja, enig. Ser streken godt på det svarte hvite men kan skimte noe på det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 1. oktober 2023 #29537 Del Skrevet 1. oktober 2023 Saschi skrev (1 minutt siden): Ja, enig. Ser streken godt på det svarte hvite men kan skimte noe på det andre. Vi satser på babystrek å tester igjen imorgen 🤞🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #29538 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lillemini87 skrev (11 timer siden): Vi satser på babystrek å tester igjen imorgen 🤞🥰 Jeg ser ❤️ Hvordan gikk testingen i dag? Anonymkode: 762fd...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet 2. oktober 2023 #29539 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser ❤️ Hvordan gikk testingen i dag? Anonymkode: 762fd...bbc Hei. Testen idag ser ikke positiv ut desverre, så aner ikke, men er egentlig for tidlig å teste så må vente å se. Kroppen min har ikke "fungert" på mange år så er nok bare jeg som håper for mye 🥹🥺 Har dog en del symptomer så dette er bare merkelig. Metallsmak i munnen, små kvalme som kommer og går bland annet samt mørkere å mer synlige blodårer på brystene 🤞 Det er fortsatt håp, men aner ikke hva som skjer. Hold gjerne fingrene krysset for meg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #29540 Del Skrevet 3. oktober 2023 Noen som ser noe her? Evt bare skygge? Anonymkode: ef5f2...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå