Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg hadde posetiv eggløsning test 12 juni og i går 22 juni vart den posetiv igjen, då da  Tok en graviditetstest idag, Eggløsningstest øverst og grsviditstest nederst . Noen som ser noe på graviditetstesten ? 

image.jpeg

Anonymkode: acef0...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg hadde posetiv eggløsning test 12 juni og i går 22 juni vart den posetiv igjen, då da  Tok en graviditetstest idag, Eggløsningstest øverst og grsviditstest nederst . Noen som ser noe på graviditetstesten ? 

Negativ. Ville gått ut i fra at du ikke lyktes med eggløsning og prøver igjen..

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Jeg skimter noe ja!! 😊

Anonymkode: 2acbf...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Jeg kan skimte noe på graviditetstesten men kan også være en skyggestrek. Ville tatt en ny test om to dager for å se om den er sterkere. Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at den er positiv :) 

Endret av magespiren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nummer 1 og 2 fra toppen er tatt i går, nr 3 og 4 morgenurin i dag og nr 5 ettermiddagsurin etter flere timer uten dobesøk.. hadde positiv el test 9 juni... Er dette virkelig sant😲2C55971C-20EE-4EE0-BF99-037B416D489A.thumb.jpg.d288f30e28c584deb6970aedf62080f4.jpg

Anonymkode: 9697f...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nummer 1 og 2 fra toppen er tatt i går, nr 3 og 4 morgenurin i dag og nr 5 ettermiddagsurin etter flere timer uten dobesøk.. hadde positiv el test 9 juni... Er dette virkelig sant😲2C55971C-20EE-4EE0-BF99-037B416D489A.thumb.jpg.d288f30e28c584deb6970aedf62080f4.jpg

Anonymkode: 9697f...bb2

Gratulerer 😊🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6/22/2017 den 18.06, magespiren skrev:

Enig med Hopefull her :) Ta en digital så går det kanskje opp for deg! Gratulere Annonym :D 

Hei dere, skal kjøpe en digital i dag. Har ikm i dag, men på vanlig test så blir ikke streken sterkere selv om det er 4 dager mellom dem... jeg tror virkelig ikke på det som dere sier! 

Dagens test

20170624_090107.jpg

Anonymkode: 8341c...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere, skal kjøpe en digital i dag. Har ikm i dag, men på vanlig test så blir ikke streken sterkere selv om det er 4 dager mellom dem... jeg tror virkelig ikke på det som dere sier! 

Dagens test

20170624_090107.jpg

Ta en digital og oppdater oss gjerne! Jeg tror likevell den er positiv :D kan hende hcg nivået ditt stiger sakte og det derfor ikke viser en stor forskjell på testene? blir spennende å se hva den digitale sier :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/18/2017 den 14.56, DrømmenOmEnBaby skrev:

Hei, jo takk bare bra! ☺️ Har hatt en fin økning i styrke hver dag ❤️ I går måtte jeg kjøpe meg en annen type test bare for å dobbeltsjekke 😂 Helt sykt dette 😍 

Trist å høre at det ikke klaffet for deg, du får benytte sommeren til å lade opp batteriene, sanke D-vitamin og drikke iskald rosévin ☺️  Jeg ønsker deg masse lykke til og krysser alt jeg har for full klaff til høsten 🌱🤞🏼

Takk for det! Blir nok litt rose og hvitvin og et forsøk på å slappe av i det minste :) Gratulerer så mye! :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, magespiren skrev:

Ta en digital og oppdater oss gjerne! Jeg tror likevell den er positiv :D kan hende hcg nivået ditt stiger sakte og det derfor ikke viser en stor forskjell på testene? blir spennende å se hva den digitale sier :D 

Ja, det må nok være som du sier... stemmer greit med 4+3 siden forrige mens :)

Da er jeg faktisk gravid!

20170625_090233.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20170625_090233.jpg

Jippi 😁 slik var det til meg også. Tok to slike billige to dager på rad. Begge var svaaaaake, men positive. Også kom det akkurat likt opp på cb digital. Gratulerer :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

20170625_090233.jpg

GRATULERE <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvor tidlig kan man få positiv graviditetstest egentlig? DPO...?

Anonymkode: 034a5...fd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tidlig kan man få positiv graviditetstest egentlig? DPO...?

Anonymkode: 034a5...fd5

8 Dpo er vel det tidligste jeg har lest at folk har fått positive tester, men de fleste kan nok ikke forvente å få de første svake testene med rom for tvil før fra 10 Dpo og senere. Det er variabelt og individuelt, men ved 13/14Dpo vil de fleste få et sikkert svar.

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

w1zrkn.jpg

13 dop, ettermiddagsurin. har hatt mange kjemiske, er denne for svak til å være 13dpo?

Anonymkode: a00ba...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umulig å si. Noen tester har lite fargestoff, noen mye. At du er gravid er nå sant, hvorvidt det er et holdbart svangerskap kan dessverre ikke avgjøres av en slik test. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jordbæra skrev:

Hjelp her? Alltid opplevd blendahvite tester. Tror jeg er rundt ikm nå.

20170627_014949.jpg

Positiv 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I går var jeg ca. 11 dager dpo og to to tester.

Strimmeltesten fra Onestep/Billigetester så slik ut i går morges i 07-tiden:

9apbx0.jpg

På kvelden i går tok jeg en A1 stavtest fra apoteket som så slik ut:

IMG_8047.JPG

I dag i 07-tiden tok jeg en ny strimmeltest av samme typen som i går morges, men den var ikke blitt noe sterkere i fargen. Kan det skyldes at jeg tisset i natt, og morgenurinen jeg testet på bare var 4 timer i blæren?

Vet ikke hva jeg skal tro.Har aldri tatt tester før,så setter stor pris på innspill.

Anonymkode: 53341...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...