Melus Skrevet 25. september #32441 Del Skrevet 25. september Prøver95 skrev (Akkurat nå): Et annet bilde av samme test. Ja nei mulig jeg bare ser ønskestreker over alt. Jeg driver å drømmer om teststreker om dagen.. Veldig vanlig når man ønsker det sterkt. Ville kjøpt strimler, de er billige og lette å lese av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #32442 Del Skrevet 25. september Prøver95 skrev (4 timer siden): Noen som ser noe her..? Nei, dessverre Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #32443 Del Skrevet 25. september Prøver95 skrev (47 minutter siden): Et annet bilde av samme test. Ja nei mulig jeg bare ser ønskestreker over alt. Jeg driver å drømmer om teststreker om dagen.. Jeg ser ingenting med mine strekøyne. Det er skygge der, men veldig bred i forhold til hva en eventuell babystrek ville vært. På det andre bildet ser jeg en hvit stripe der streken skulle vært, så... Kjøp Makesure strimmeltester. Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #32444 Del Skrevet 25. september Prøver95 skrev (1 time siden): Et annet bilde av samme test. Ja nei mulig jeg bare ser ønskestreker over alt. Jeg driver å drømmer om teststreker om dagen.. Når jeg tenker meg om så ser det ut som Lloyd sine tester, og der kaster plastikken skygge over testglasset 🙈 Har opplevd det flere ganger Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catlover99 Skrevet 25. september #32445 Del Skrevet 25. september Melus skrev (På 24.9.2024 den 15.47): Da ville jeg tatt en ny cb i morgen tidlig Hei, tok denne nå!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 25. september #32446 Del Skrevet 25. september Har tatt en strimmeltest nå på litt mindre konsentrert urin. Men ved forrige graviditet så fikk jeg sterkest streker på kvelden. Synes noen at denne er positiv da? Bare veldig tidlig? Er samme bilde bare et er redigert og et er ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #32447 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 10.31): Dette er bare mine strek-øyne, ikkesant?🤪 Anonymkode: 7697a...1ca Jeg ser også og det ser rosa ut, men jeg har også strekøyne😆 Anonymkode: d2b95...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #32448 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser også og det ser rosa ut, men jeg har også strekøyne😆 Anonymkode: d2b95...5dc Hihi, glad jeg ikke er alene❤️ Tok en til (måtte skru på kontrast noe alvorlig!), og ble ikke mindre strekete av det😂 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #32449 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hihi, glad jeg ikke er alene❤️ Tok en til (måtte skru på kontrast noe alvorlig!), og ble ikke mindre strekete av det😂 Anonymkode: 7697a...1ca Den er positiv 🥰 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea882 Skrevet 26. september #32450 Del Skrevet 26. september 16 dpo og jeg har fått lett strek siden mandag...... Og nå testet jeg LH bare for fun. Har 0,45 liksom!? Hva i alle dager??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32451 Del Skrevet 26. september Linnea882 skrev (55 minutter siden): 16 dpo og jeg har fått lett strek siden mandag...... Og nå testet jeg LH bare for fun. Har 0,45 liksom!? Hva i alle dager??? Hva tenker du? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea882 Skrevet 26. september #32452 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva tenker du? Anonymkode: ce925...057 Nei jeg vet jo ikke, derfor jeg poster her 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea882 Skrevet 26. september #32453 Del Skrevet 26. september Linnea882 skrev (Akkurat nå): Nei jeg vet jo ikke, derfor jeg poster her 😂😂 Clear blue monitoren min sier at jeg ikke er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32454 Del Skrevet 26. september Linnea882 skrev (1 time siden): 16 dpo og jeg har fått lett strek siden mandag...... Og nå testet jeg LH bare for fun. Har 0,45 liksom!? Hva i alle dager??? Kjemisk? Anonymkode: da100...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea882 Skrevet 26. september #32455 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjemisk? Anonymkode: da100...d41 Varer kjemisk i 4 dager? Det går kanskje litt tid? Men skulle ikke streken blitt sterkere først og så svakere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32456 Del Skrevet 26. september Linnea882 skrev (22 minutter siden): Varer kjemisk i 4 dager? Det går kanskje litt tid? Men skulle ikke streken blitt sterkere først og så svakere? Jeg hadde kjemisk i januar, svak positiv, sterkere positiv, svakere positiv, syke smerter en natt, ventet bare på å begynne å blø. Testet ikke på 3-4 dager, fikk så blank test, og kroppen ordnet opp ikke lenge etter ikm. Men dette er vel kanskje like individuelt som alt annet 🤷🏼♀️ Anonymkode: ce925...057 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32457 Del Skrevet 26. september Testet forresten selv på måfå, siden det er for tidlig er det selvfølgelig tullete 😅 syntes øynene kunne skimte noe vagt 🙈 justerte lysstyrken Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea882 Skrevet 26. september #32458 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg hadde kjemisk i januar, svak positiv, sterkere positiv, svakere positiv, syke smerter en natt, ventet bare på å begynne å blø. Testet ikke på 3-4 dager, fikk så blank test, og kroppen ordnet opp ikke lenge etter ikm. Men dette er vel kanskje like individuelt som alt annet 🤷🏼♀️ Anonymkode: ce925...057 Mensen/blødning kom nå 😮💨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32459 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Testet forresten selv på måfå, siden det er for tidlig er det selvfølgelig tullete 😅 syntes øynene kunne skimte noe vagt 🙈 justerte lysstyrken Anonymkode: ce925...057 Jeg ser! Anonymkode: 7697a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32460 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ser! Anonymkode: 7697a...1ca Er bare 7 dpo, det må være skygge... 🙈 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå