AnonymBruker Skrevet 24. mars #31101 Del Skrevet 24. mars Den er positiv ja Anonymkode: 773ca...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #31102 Del Skrevet 24. mars Ser ingen strek. BRUK SAMLETRÅDEN. Anonymkode: f8395...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #31103 Del Skrevet 24. mars Morgenurin? Er det ikke covid test da? Anonymkode: 9968d...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31104 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ser ingen strek. BRUK SAMLETRÅDEN. Anonymkode: f8395...b0f Dette ER samletråden? Anonymkode: b090e...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. mars #31105 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette ER samletråden? Anonymkode: b090e...466 Tråder har blitt slått sammen til denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31106 Del Skrevet 25. mars noen som opplever skyggestreker på makesure? Har testet med de hver pp, og får alltid det jeg synes KAN være starten på noe. Jeg har hatt ømme pupper denne perioden. Jeg pleier å ha ømme brystvorter noen dager etter el, men nå gjør det vondt å løpe, ha sex osv hvis de ristes på.. Så jeg tok en test fra de jeg hadde igjen fra forrige periode. Men synes jeg ser noe her og? Blir gal.. det er jo ikke tidlig test, og enda 5 dager til mensen skal komme. Så det jeg lurer på er selvsagt om noen ser noe her? Og om noen har erfaringer med skyggestrek på disse? Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31107 Del Skrevet 25. mars 1 hour ago, AnonymBruker said: noen som opplever skyggestreker på makesure? Har testet med de hver pp, og får alltid det jeg synes KAN være starten på noe. Jeg har hatt ømme pupper denne perioden. Jeg pleier å ha ømme brystvorter noen dager etter el, men nå gjør det vondt å løpe, ha sex osv hvis de ristes på.. Så jeg tok en test fra de jeg hadde igjen fra forrige periode. Men synes jeg ser noe her og? Blir gal.. det er jo ikke tidlig test, og enda 5 dager til mensen skal komme. Så det jeg lurer på er selvsagt om noen ser noe her? Og om noen har erfaringer med skyggestrek på disse? Anonymkode: 86115...866 Jeg ser strek. Vanskelig å se om det er farge på den på bilde. Er testen tørket kan det komme slike streker. Er den tatt innafor tidsvinduet vil jeg tro den er positiv. Anonymkode: cf9bc...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31108 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser strek. Vanskelig å se om det er farge på den på bilde. Er testen tørket kan det komme slike streker. Er den tatt innafor tidsvinduet vil jeg tro den er positiv. Anonymkode: cf9bc...011 Bildet er tatt etter 2-3 min ☺️ Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31109 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Bildet er tatt etter 2-3 min ☺️ Anonymkode: 86115...866 Sånn her ser den ut tørka, altså ingenting..Før har jeg fått skygge etter den er tørka, men nå fikk jeg før den har tørka men ikke etter😅 Vil kanskje tidligtest slå ut sterkere enn disse ? Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31110 Del Skrevet 25. mars Skulle ønske en regel i denne tråden var at man måtte oppgi DPO sammen med bildene. Nå må det alltid spørres om etter at et bilde er lagt ut og så må dpo oppgis i enda en post før man igjen kan få svar. Hver.eneste.gang. 😅 Anonymkode: da100...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31111 Del Skrevet 25. mars Meg over her som lurte på om tidligtest vil slå ut evt. Tok denne nå ikveld, vet jeg må vente til morgenen egentlig. Men tålmodighet ig meg er ikke gode venner. Ser jo at den er helt blenda arggg.. får bare vente, enda 5 dager til mens Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31112 Del Skrevet 25. mars Er graviditetstest ser en suuuuuper svak strek…. Samboern ser dn også, sendte på mld å ba han ringe ut dær han så strek nr 2. Ser vi syner eller er det en supersvak strek, kan også være skyggen vi ser som er til strek nr 2 derfor spørr jeg hær😊 Anonymkode: cc162...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31113 Del Skrevet 25. mars Jeg ser en svaaaaak indikasjon på at den er positiv 😊 Anonymkode: 38897...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymt1234 Skrevet 25. mars #31114 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser en svaaaaak indikasjon på at den er positiv 😊 Anonymkode: 38897...9e5 Tusrn takk for svar!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31115 Del Skrevet 25. mars Anonymt1234 skrev (2 minutter siden): Tusrn takk for svar!❤️ Faktisk lettere å se på bildet som er lenger unna, oppdater gjerne om en stund med ny test 😊 Anonymkode: 38897...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymt1234 Skrevet 25. mars #31116 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Faktisk lettere å se på bildet som er lenger unna, oppdater gjerne om en stund med ny test 😊 Anonymkode: 38897...9e5 Ja det syntes vi også😊det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31117 Del Skrevet 25. mars Eg ser ingen strek nummer 2. Kanskje eg er svaksynt? Anonymkode: d3fa0...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31118 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eg ser ingen strek nummer 2. Kanskje eg er svaksynt? Anonymkode: d3fa0...75d Jeg har jobbet mye med å analysere slike prøver, både graviditetstester og strep, er kanskje derfor jeg kan se en svak indikasjon på positiv test. Ville nok ikke brukt denne som tilbakemelding til en håpefull pasient, men tror nok den streken vil bli synligere om noen dager. Anonymkode: 38897...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31119 Del Skrevet 25. mars Ser ut som en gammel test, er det lenge siden du tok den? Var det evt en strek innen tre minutter? Selv syns jeg den ikke ser positiv ut, men det er fordi jeg har fått noe lignende uten å være gravid. Anonymkode: b63ee...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31120 Del Skrevet 25. mars Du ser ikke bare hva du ønsker å se da? Jeg syns ikke det var noe positivt her. Men ta ny test om noen dager for å bli sikrere. Anonymkode: ee03c...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå