MelodyD Skrevet 12. mars #31041 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare skygge? Synes den ser rosa ut i virkeligheten, men svak.. aner ikke dpo Anonymkode: a0b74...bb2 Ser ikke noe her dessverre…. Men krysser fingrene for at den kommer om et par dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #31042 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 9.03): RFSU test Anonymkode: 95702...263 Min så sånn ut også, nå er det en baby på snart fire måneder. Anonymkode: 17c9e...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #31043 Del Skrevet 14. mars Jeg vet ikke om det her hører hjemme under denne tråden, men jeg prøver. Bestilte doppler, for å bare prøve- jeg er veldig nysgjerrig på slike ting. Også målte den plutselig mye høyere enn min egen puls😅 Er dette egt bare en feil? Kan jeg være gravid? Skal sies at det faktisk er en mulighet for at jeg er ca 13 uker gravid😅 Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #31044 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke om det her hører hjemme under denne tråden, men jeg prøver. Bestilte doppler, for å bare prøve- jeg er veldig nysgjerrig på slike ting. Også målte den plutselig mye høyere enn min egen puls😅 Er dette egt bare en feil? Kan jeg være gravid? Skal sies at det faktisk er en mulighet for at jeg er ca 13 uker gravid😅 Anonymkode: 40d49...0ce Hjertelyden på min baby ligger på rundt 150-160. Hvorfor tar du ikke en graviditetstest når du kan være 13 uker på vei om jeg kan spørre? Anonymkode: d5861...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #31045 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hjertelyden på min baby ligger på rundt 150-160. Hvorfor tar du ikke en graviditetstest når du kan være 13 uker på vei om jeg kan spørre? Anonymkode: d5861...74e Tok test tidlig og fikk negativ, men om dette skulle være babyens hjerteslag så regner jeg med at det var kanskje for tidlig å teste. Derfor er det en mulighet😅 Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #31046 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg vet ikke om det her hører hjemme under denne tråden, men jeg prøver. Bestilte doppler, for å bare prøve- jeg er veldig nysgjerrig på slike ting. Også målte den plutselig mye høyere enn min egen puls😅 Er dette egt bare en feil? Kan jeg være gravid? Skal sies at det faktisk er en mulighet for at jeg er ca 13 uker gravid😅 Anonymkode: 40d49...0ce Ta en ny test. Er du 13 uker på vei så bør du jo ta en tur til både lege og jordmor? Er det babyens hjertefrekvens så er jo det toppers. (Misstenker jente hvis du er gravid) 🤩 Lykke til. Men som sagt ta en test!! 😀 Anonymkode: 31c8b...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #31047 Del Skrevet 14. mars Er denne positiv? Er eggløsningstest Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #31048 Del Skrevet 14. mars 6 minutter siden, AnonymBruker said: Er denne positiv? Er eggløsningstest Anonymkode: 40d49...0ce Nei, den er negativ. Det er egen tråd om eggløsningstest 😊 Anonymkode: e8e61...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #31049 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, den er negativ. Det er egen tråd om eggløsningstest 😊 Anonymkode: e8e61...355 Åja, det var jeg ikke klar over🙈 Takk for beskjed, og takk for svar😊 Anonymkode: 40d49...0ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31050 Del Skrevet 15. mars Noen som ser noe? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31051 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg vet ikke om det her hører hjemme under denne tråden, men jeg prøver. Bestilte doppler, for å bare prøve- jeg er veldig nysgjerrig på slike ting. Også målte den plutselig mye høyere enn min egen puls😅 Er dette egt bare en feil? Kan jeg være gravid? Skal sies at det faktisk er en mulighet for at jeg er ca 13 uker gravid😅 Anonymkode: 40d49...0ce Er du 13 uker så vil en graviditetstest slå ut. Har du tatt flere negative så hadde jeg antatt at det du ser her er noe annet enn babypuls. Anonymkode: 4ba92...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31052 Del Skrevet 15. mars Noen som ser en strek, eller bare meg…? 11 dpo. To timer siden jeg var på do sist… Anonymkode: 6262b...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31053 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noen som ser noe? Anonymkode: 31c8b...554 Tror ikke jeg ser noe der annet enn hvor det er meningen at det skal komme en strek. Hvor mange dpo? Anonymkode: afab5...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31054 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som ser en strek, eller bare meg…? 11 dpo. To timer siden jeg var på do sist… Anonymkode: 6262b...b13 Ser en antydning til strek 🤞🏻 Anonymkode: afab5...fbe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31055 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som ser en strek, eller bare meg…? 11 dpo. To timer siden jeg var på do sist… Anonymkode: 6262b...b13 Jeg ser 😀 Anonymkode: 4ba92...241 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31056 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror ikke jeg ser noe der annet enn hvor det er meningen at det skal komme en strek. Hvor mange dpo? Anonymkode: afab5...fbe Aner ikke DPO nå, men tror egentlig ikke jeg er gravid nå, men ble litt overrasket da jeg syns jeg så antydning til strek der 🤦🏼♀️🥴 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31057 Del Skrevet 15. mars Er det noen som ser noe her, eller er det bare enda en skygge?🫠 Anonymkode: 2cd80...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 15. mars #31058 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noen som ser noe her, eller er det bare enda en skygge?🫠 Anonymkode: 2cd80...db9 Det er strek ^,^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31059 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen som ser en strek, eller bare meg…? 11 dpo. To timer siden jeg var på do sist… Anonymkode: 6262b...b13 Men er den for svak til å være 11dpo?😳 Anonymkode: 6262b...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #31060 Del Skrevet 15. mars Fame skrev (3 timer siden): Det er strek ^,^ Blir så usikker, tatt flere tester i dag, men de er så svake. Jeg er enten 11 eller 12 dpo idag. Tror dere disse er positive? Anonymkode: 2cd80...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå