AnonymBruker Skrevet 7. mars #31001 Del Skrevet 7. mars baby24*håper* skrev (2 timer siden): Har nok ikke rabla for deg, ser det jeg også 😊 å har tatt bilde av så mange tester selv, så vet at det kommer dårligere frem på bilder når di er svake 😊😅 Kjenner jeg får litt åndenød 🤯🤯🙊 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #31002 Del Skrevet 7. mars Hva tenker dere om disse? Jeg aner ikke dpo... Anonymkode: e8e61...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #31003 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva tenker dere om disse? Jeg aner ikke dpo... Anonymkode: e8e61...355 Ser strek på øverste 🙂 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #31004 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser strek på øverste 🙂 Anonymkode: ce925...057 På nederste også nå når jeg fikk litt mer lys på skjermen 😇 Gratulerer 🥰 Anonymkode: ce925...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #31005 Del Skrevet 7. mars 4 minutter siden, AnonymBruker said: På nederste også nå når jeg fikk litt mer lys på skjermen 😇 Gratulerer 🥰 Anonymkode: ce925...057 Oi! Nå fikk jeg litt håp her 💗 Anonymkode: e8e61...355 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31006 Del Skrevet 8. mars baby24*håper* skrev (17 timer siden): Har nok ikke rabla for deg, ser det jeg også 😊 å har tatt bilde av så mange tester selv, så vet at det kommer dårligere frem på bilder når di er svake 😊😅 Ser ikke ut til at den blir noe sterkere. Så det er nok bare tullestrek. Denne er fra i går kveld 8dpo, med sterkt lys fra en lampe jeg bruker når jeg strikker 😇 Så det er nok bare falsk alarm, og vin kan drikkes i kveld 🤪 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31007 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ikke ut til at den blir noe sterkere. Så det er nok bare tullestrek. Denne er fra i går kveld 8dpo, med sterkt lys fra en lampe jeg bruker når jeg strikker 😇 Så det er nok bare falsk alarm, og vin kan drikkes i kveld 🤪 Anonymkode: ce925...057 8dpo er tidlig fortsatt. Ville tatt ny morgen urin Anonymkode: 9505f...bbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31008 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 8dpo er tidlig fortsatt. Ville tatt ny morgen urin Anonymkode: 9505f...bbd Vii er ikke aktive prøvere, har sex når vi vil, men det skal litt til at en spire sitter. Bruker temping som prevensjon og hvis jeg skal drikke alkohol i dpo-land tar jeg en test for sikkerhetsskyld. Den 7 dpo kunne antyde strek, derfor jeg tok ny på kvelden i går som jeg postet rett over her. Den ser jo rimelig blank ut. Dagens morgenurin ligger dessverre allerede i do 🙈 Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31009 Del Skrevet 8. mars baby24*håper* skrev (På 6.3.2024 den 23.09): Hadde jeg også blitt 🙈 da er det håp 🤞 vi fikk svak positiv i kveld, å vi hadde innsett for ei uke siden, så har nok festet seg seint...så alt er mulig 🥰 Da kom mensen denne måneden også, så da er det bare å prøve på nytt igjen 😔 Blir så psykisk sliten av dette! 😩 Anonymkode: 6187b...913 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31010 Del Skrevet 8. mars hva tenker dere? 🤔 er 9 dpo Anonymkode: 95702...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31011 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): hva tenker dere? 🤔 er 9 dpo Anonymkode: 95702...263 Begynnelsen på noe, eller skyggestrek? Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31012 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Begynnelsen på noe, eller skyggestrek? Anonymkode: ce925...057 Jeg ville tolket denne som begynnelsen på noe🥰 Anonymkode: 40d49...0ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31013 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): hva tenker dere? 🤔 er 9 dpo Anonymkode: 95702...263 Positiv. Gratulerer! Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31014 Del Skrevet 8. mars Er det noen som vet om man kan lese av graviditetstestene til clear blue sin monitor manuelt? Kjøpt min for noen dager siden og får ikke satt den inn før jeg får registrert syklusen min. Men jeg ser to streker, noen som vet? 🤷♀️ Anonymkode: 95702...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31015 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noen som vet om man kan lese av graviditetstestene til clear blue sin monitor manuelt? Kjøpt min for noen dager siden og får ikke satt den inn før jeg får registrert syklusen min. Men jeg ser to streker, noen som vet? 🤷♀️ Anonymkode: 95702...263 Tror dessverre ikke den slår ut på den måten. Får også alltid to streker på de der.. Men har faktisk lurt på det samme😊 Kanskje noen andre som har peil? Anonymkode: 2cd80...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31016 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen som vet om man kan lese av graviditetstestene til clear blue sin monitor manuelt? Kjøpt min for noen dager siden og får ikke satt den inn før jeg får registrert syklusen min. Men jeg ser to streker, noen som vet? 🤷♀️ Anonymkode: 95702...263 Alltid 2 streker på de Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #31017 Del Skrevet 9. mars Æææh, ser jeg riktig ? 🤭 Anonymkode: 95702...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #31018 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Æææh, ser jeg riktig ? 🤭 Anonymkode: 95702...263 Ja, ser ut som strek 🙂 Er det Lloyd? Jeg fikk tidlig positiv på den, men opplevde en kjemisk. Og har andre ganger fått skygge dessverre. Anonymkode: ce925...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #31019 Del Skrevet 9. mars RFSU test Anonymkode: 95702...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 9. mars #31020 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Æææh, ser jeg riktig ? 🤭 Anonymkode: 95702...263 Strek 🤩 hvilken dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå