AnonymBruker Skrevet 28. februar #30961 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg føler jeg ser noe der. Jeg testet svaaaakt positiv med den typen på det jeg trodde var ikm. Men etter å få fastsatt termin på tul så mente jordmor at jeg må ha fått positiv test på dpo 9. fikk også positiv digital samme dag. Bildet jeg legger ved viser hvor svak min positive var. har forøvrig mye bedre erfaring med babyplan sine! Anonymkode: d09c1...d7a Takk for svar. Fikk disse to idag. Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxhmj Skrevet 28. februar #30962 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Fikk disse to idag. Anonymkode: 31c8b...554 Ser positivt ut for min del. Min så sånn ut når jeg fikk 1-2 på digital. Da hadde jeg bare holdt meg i 2t. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmerombaby Skrevet 3. mars #30963 Del Skrevet 3. mars Hei dere! Jeg lurer på om jeg holder på å bli sprø her 😂 prøver på femte måned med nr tre og begynner å miste trua. Er 36 år, minste er 4. jeg synes jeg så noen konturer av markering på hver side av der tekststripen skulle vært .. men vanskelig å få meg på bildet.. skal ha mensen på tirsdag, har kjent på murring i korsryggen og litt stikkinger nederst i magen og ømme bryster. Men det kan jo være pms og.. testa med babyplan tidlig graviditetstest. Noen som har noen erfaringer/synspunkter! Trengte bare å dele med noen, det begynner på bli litt tungt kjenner jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #30964 Del Skrevet 3. mars Drømmerombaby skrev (1 time siden): Hei dere! Jeg lurer på om jeg holder på å bli sprø her 😂 prøver på femte måned med nr tre og begynner å miste trua. Er 36 år, minste er 4. jeg synes jeg så noen konturer av markering på hver side av der tekststripen skulle vært .. men vanskelig å få meg på bildet.. skal ha mensen på tirsdag, har kjent på murring i korsryggen og litt stikkinger nederst i magen og ømme bryster. Men det kan jo være pms og.. testa med babyplan tidlig graviditetstest. Noen som har noen erfaringer/synspunkter! Trengte bare å dele med noen, det begynner på bli litt tungt kjenner jeg 😅 Vanskelig å se noe på dette bilde.. veldig uklart og langt unna Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #30965 Del Skrevet 3. mars Drømmerombaby skrev (1 time siden): Hei dere! Jeg lurer på om jeg holder på å bli sprø her 😂 prøver på femte måned med nr tre og begynner å miste trua. Er 36 år, minste er 4. jeg synes jeg så noen konturer av markering på hver side av der tekststripen skulle vært .. men vanskelig å få meg på bildet.. skal ha mensen på tirsdag, har kjent på murring i korsryggen og litt stikkinger nederst i magen og ømme bryster. Men det kan jo være pms og.. testa med babyplan tidlig graviditetstest. Noen som har noen erfaringer/synspunkter! Trengte bare å dele med noen, det begynner på bli litt tungt kjenner jeg 😅 Jeg ser ingenting på denne, men disse er også kjent for å gi skyggestreker 😶 Lykke til 🥰 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #30966 Del Skrevet 3. mars Drømmerombaby skrev (1 time siden): Hei dere! Jeg lurer på om jeg holder på å bli sprø her 😂 prøver på femte måned med nr tre og begynner å miste trua. Er 36 år, minste er 4. jeg synes jeg så noen konturer av markering på hver side av der tekststripen skulle vært .. men vanskelig å få meg på bildet.. skal ha mensen på tirsdag, har kjent på murring i korsryggen og litt stikkinger nederst i magen og ømme bryster. Men det kan jo være pms og.. testa med babyplan tidlig graviditetstest. Noen som har noen erfaringer/synspunkter! Trengte bare å dele med noen, det begynner på bli litt tungt kjenner jeg 😅 Vanskelig å se når bilde blir utydelig.. 😊 Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmerombaby Skrevet 3. mars #30967 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vanskelig å se noe på dette bilde.. veldig uklart og langt unna Anonymkode: 86115...866 Tusen takk for svar dere! Jeg tar ny i morgen, prøver å få bedre bilde da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #30968 Del Skrevet 3. mars Hva tror dere? 9dpo Anonymkode: 3c077...cdb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #30969 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tror dere? 9dpo Anonymkode: 3c077...cdb Ser streken klart og tydelig, men kan også være skygge! 🤔 Test igjen om en dag eller to? Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #30970 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva tror dere? 9dpo Anonymkode: 3c077...cdb Jeg ser strek Anonymkode: d09c1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #30971 Del Skrevet 3. mars Tok en ny test nå. Synes jeg ser noe her også. Er vel kanskje litt for tilfeldig med 2 tester med skyggestrek? Anonymkode: 3c077...cdb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #30972 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tok en ny test nå. Synes jeg ser noe her også. Er vel kanskje litt for tilfeldig med 2 tester med skyggestrek? Anonymkode: 3c077...cdb Mulig positiv den 😍 Anonymkode: 31c8b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #30973 Del Skrevet 4. mars Noen som ser en veldig svak strek her? 🫣 Anonymkode: e8e61...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #30974 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som ser en veldig svak strek her? 🫣 Anonymkode: e8e61...355 Ser ikke noe strek til der. Anonymkode: 40d49...0ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #30975 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som ser en veldig svak strek her? 🫣 Anonymkode: e8e61...355 Ser ingeting desverre. Anonymkode: 31c8b...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #30976 Del Skrevet 4. mars :) Anonymkode: ca8fc...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #30977 Del Skrevet 4. mars Strek? 😃 Anonymkode: 44885...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 4. mars #30978 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Strek? 😃 Anonymkode: 44885...871 Ser en svak strek men klarer ikke å se om den er grå eller rosa ville tatt ny på morgen urin 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #30979 Del Skrevet 4. mars Anonym199429 skrev (24 minutter siden): Ser en svak strek men klarer ikke å se om den er grå eller rosa ville tatt ny på morgen urin 🥰 Den er litt sterkere og rosa i virkeligheten 😃 da er det ikke bare oss som ser den 😍 tar ny i morgen og onsdag Anonymkode: 44885...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #30980 Del Skrevet 5. mars Er dette en defekt test? Er 9 eller 10dpo. Etter fem min var det kanskje noe synlig, men tolket den som negativ. Etter mer enn tre timer ser den sånn ut! En svak strek, men noe rart og ujevnt med fargestoffet virker det som. Anonymkode: 4144f...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå