Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fru H skrev (1 minutt siden):

Hei, tror dere det er noe på gang? Den øverste er rfsu og nederste er make sure. Tatt samtidig, men to forskjellige svar.IMG_6981.thumb.jpeg.f3fe2f3242aa7e1be67b9cb187a686a2.jpeg

Anbefaler deg ikke å bruke rfsu sine, de bruket lang tid på å få en hint av en svak strek.. så vil si du er gravid 😊

Anonymkode: 9505f...bbd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anbefaler deg ikke å bruke rfsu sine, de bruket lang tid på å få en hint av en svak strek.. så vil si du er gravid 😊

Anonymkode: 9505f...bbd

Ååå takk, dette er fra ivf forsøk, håper virkelig make sure har rett og den sitter videre🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru H skrev (3 minutter siden):

Hei, tror dere det er noe på gang? Den øverste er rfsu og nederste er make sure. Tatt samtidig, men to forskjellige svar.IMG_6981.thumb.jpeg.f3fe2f3242aa7e1be67b9cb187a686a2.jpeg

Ser ut som en liten strek på rfsu sin også på min telefon ☺️ Mine så slik ut og de er bekreftet positive med blodprøve

Anonymkode: 4ba92...241

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fru H said:

Jeg ser strek på begge. Gratulerer så mye ❤️❤️

Anonymkode: c6062...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser ut som en liten strek på rfsu sin også på min telefon ☺️ Mine så slik ut og de er bekreftet positive med blodprøve

Anonymkode: 4ba92...241

Ser nå at det er kommet mer farge på rfsu og🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser strek på begge. Gratulerer så mye ❤️❤️

Takk🌸❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (På 25.10.2023 den 20.03):

Forrige graviditet fikk jeg ikke svak positiv før 13 dpo. Før det var de blenda hvite alle sammen. Så alt håp er ikke ute nei 😊

Tusen takk for svar. IKM i dag, men fortsatt negativ test. Begynner å miste håpet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser noe? Den ene er tidligtest (10mIU/mL), den andre er normal (25mIU/mL). Føler jeg ser noe på den som er normal (den hvite) mens jeg skimter noe på den rosa men usikker. Streken kommer bedre fram i virkeligheten.IMG_1308.thumb.jpeg.5f038927c896e5479d7bee21278efc8a.jpeg

Anonymkode: befe4...4ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Noen som ser noe? Den ene er tidligtest (10mIU/mL), den andre er normal (25mIU/mL). Føler jeg ser noe på den som er normal (den hvite) mens jeg skimter noe på den rosa men usikker. Streken kommer bedre fram i virkeligheten.IMG_1308.thumb.jpeg.5f038927c896e5479d7bee21278efc8a.jpeg

Jeg ser noe :) Ser mer på den øverste enn den nederste, men jeg ser noe på begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullmåne skrev (9 minutter siden):

Jeg ser noe :) Ser mer på den øverste enn den nederste, men jeg ser noe på begge.

Gjør du? Ser ikke noe på den 🙈 Men takk, da er det sikkert jeg som ikke har strek syn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvor mange dpo er du?

Anonymkode: a3070...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor mange dpo er du?

10 DPO (ivf, 6 dagers egg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ser noe men vanskelig å si hva jeg ser. Ser noe på begge men usikker på om det er babystrek eller skyggestrek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes også jeg ser noe på begge 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Noen som ser noe på disse? 

IMG_4179.jpeg

Anonymkode: 2cd80...db9

Ser noe på Babyplan tror jeg, litt vanskelig pga bildet er litt mørket for meg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

nå trenger jeg et ekstra sett med øyne. Skal ha mensen om 2 dager nå. Tok en test nå, bare fordi merker at humøret og sånt ikke er sånn som det pleier. Men er det en skyggestrek, eller babystrek??

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemy skrev (2 minutter siden):

Hei,

nå trenger jeg et ekstra sett med øyne. Skal ha mensen om 2 dager nå. Tok en test nå, bare fordi merker at humøret og sånt ikke er sånn som det pleier. Men er det en skyggestrek, eller babystrek??

image.jpg

Babystrek 🤩 gratulerer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...