Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, The Silence skrev:

Jeg vil også si at denne er positiv :)

Takk :-) jeg tok en digital test også,den viste 1-2 uker. Så jeg er nok gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da var det ikke bare jeg altså.. Hjelp :ohmy: 

Usikker, er ikke prøvere egentlig men har vært litt uforsiktig med prevansjon siste tiden (hadde tenkt å begynne prøvingen skikkelig til våren), og trodde egentlig jeg skulle ha mensen nå på mandag/tirsdag men har ikke fått. Så spørs om jeg har feilberegnet litt når jeg trodde jeg hadde eggløsning/hatt den litt senere enn først beregnet, så da er jeg ikke sikker på hvor mange dpo. Har brukt bind i trusen på jobb sånn i tilfelle mensen skulle komme, men i dag var der plutselig en bitteliten rød flekk, aldri hatt det før og det var ikke mensen. Har også hatt mye slim nå de siste 2 dagene. 

Anonymkode: f8638...483

Hold oss oppdatert! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WhiteDiamond skrev:

Hold oss oppdatert! :-)

Har tatt test hver morgen nå, samt på kveld dersom det er lenge siden jeg har vært på do, men har ikke sett antydning til strek på de slik som den jeg la ut bilde.  Gikk tok for den type test også, så må ta en annen og den er litt vanskeligere å se på. Men tante rød er forsinket, nå hele 3 dager! Så får vel bare fortsette å teste videre. Har hatt en del hvitt seigt slim, aldri vært SÅ plaget med det som nå! Og har kjent litt ubehag i korsryggen, aldri vært spesielt plaget med det heller tidligere. Men man blir jo litt innbilsk også etterhvert.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en graviditetstest til monitor, men jeg har ikke monitoren min her :-(( hva tror dere? 

image.jpeg

Anonymkode: ef03b...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende at jeg er gravid? :ohmy: Ser en svak strek på begge testene (den ene tatt i dagtidlig, den andre nå i kveld etter å ha unngått å gå på do på 4 timer). Skulle egentlig få mensen for 4 dager siden, hatt endel hvitt slim, en rød prikk i trusen på tirsdag/onsdag og hatt murringer i mage og kjent litt i korsrygg. Vært veldig trett i dag. 

unnamed (1).png

unnamed (2).png

unnamed (3).png

unnamed.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en graviditetstest til monitor, men jeg har ikke monitoren min her :-(( hva tror dere? 

image.jpeg

Kjenner dessverre ikke til den typen graviditetstester, men jeg synes den ser positiv ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det hende at jeg er gravid? :ohmy: Ser en svak strek på begge testene (den ene tatt i dagtidlig, den andre nå i kveld etter å ha unngått å gå på do på 4 timer). Skulle egentlig få mensen for 4 dager siden, hatt endel hvitt slim, en rød prikk i trusen på tirsdag/onsdag og hatt murringer i mage og kjent litt i korsrygg. Vært veldig trett i dag. 

unnamed (1).png

unnamed (2).png

unnamed (3).png

unnamed.png

Negative. 

Anonymkode: 06b5d...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er negative ja. skjønner at du blir forrvirret av den fargede flekken. Men fargen er langt unna der teststreken skal være. Og der teststreken skal være er det en heeelt hvit strek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere dårlig erfaring med skygge/lurestreker på enkelte tester fra billigtester, men denne gangen fikk jeg første strek i dag 12 dpo. Jeg hadde et forsøk AIH for 12 dager siden. Hva tenker dere om dagens test? Får naturligvis et ørlite håp, men siden jeg har hatt slike tester før så er jeg redd for at det er tilfeldig en lurestrek i dag😐  

Har lagt ved en blendahvit test bare for å se forskjell.image.jpg

image.jpg

image.jpg

Anonymkode: 09392...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tidligere dårlig erfaring med skygge/lurestreker på enkelte tester fra billigtester, men denne gangen fikk jeg første strek i dag 12 dpo. Jeg hadde et forsøk AIH for 12 dager siden. Hva tenker dere om dagens test? Får naturligvis et ørlite håp, men siden jeg har hatt slike tester før så er jeg redd for at det er tilfeldig en lurestrek i dag😐  

Har lagt ved en blendahvit test bare for å se forskjell.image.jpg

image.jpg

image.jpg

Sånn så mine ut i begynnelsen, når jeg var gravid :) Krysser fingrene for at dine blir sterkere for hver dag som går :) isåfall er det ingen tvil! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Sånn så mine ut i begynnelsen, når jeg var gravid :) Krysser fingrene for at dine blir sterkere for hver dag som går :) isåfall er det ingen tvil! ;) 

Åååh tørr ikke tro på det! Er det ikke litt sent med så svake streker 12 dpo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var mine 9 DPO :) men, man vet ikke når egget har festet seg, så kan fint være at du er kortere enn du tror, om du et blitt gravid :) 

IMG_7364.PNG

IMG_7365.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Dette var mine 9 DPO :) men, man vet ikke når egget har festet seg, så kan fint være at du er kortere enn du tror, om du et blitt gravid :) 

IMG_7364.PNG

IMG_7365.PNG

Se der ja☺️ Jeg vet at eggløsningen skjedde for 12 dager siden eventuelt natt til 12 dagen siden legen såg der når han tok UL av meg før isemineringen☺️ Jeg klarte ikke dy meg å svei av CBD og der stod det Ikke gravid, men de slår kanskje ut senere?😜☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

unnamed (1).png

image.jpg

1 time siden, Snurrepurre skrev:

IMG_7365.PNG

Mulig at det er øyene mine det er noe galt, men jeg synes at alle disse ser negative ut.... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Mulig at det er øyene mine det er noe galt, men jeg synes at alle disse ser negative ut.... :klo:

Mine var iallfall positive ;) er 20 uker gravid med ei lita jente :)  hehe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se der ja☺️ Jeg vet at eggløsningen skjedde for 12 dager siden eventuelt natt til 12 dagen siden legen såg der når han tok UL av meg før isemineringen☺️ Jeg klarte ikke dy meg å svei av CBD og der stod det Ikke gravid, men de slår kanskje ut senere?😜☺️

Ja :) eggløsningen har nok vært for 12 dager siden, men når egget fester seg og begynner å produsere HCG kan være litt individuelt :) ville ventet til evt. Billigtester blir sterkere før du tar cb digital. Blir fort dyrt om det er for tidlig, Hehe!! Krysser virkelig fingrene for at egget fester seg godt og at du får en sterkere strek i morgen tidlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er aaalt for tidlig å teste... Men klarte ikke å dy meg. Går jo egentlig ikke an at den skal være positiv så tidlig... Er på rugedag 3 etter innsett av fryseegg av et 4 delt egg... 

Jeg syntes jeg så noe på testen.. Mn den er så uuuuultra svak at jeg ikke visste om jeg såg den, så måtte spør mannen og han ser noe også... Kan dette være tidlig tidlig starten på noe eller er det en skyggestrek? Har aldri fått noe skyggestreker på disse.. Så synes det også er litt rart. Hva mener dere? 

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 2acbf...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet det er aaalt for tidlig å teste... Men klarte ikke å dy meg. Går jo egentlig ikke an at den skal være positiv så tidlig... Er på rugedag 3 etter innsett av fryseegg av et 4 delt egg... 

Jeg syntes jeg så noe på testen.. Mn den er så uuuuultra svak at jeg ikke visste om jeg såg den, så måtte spør mannen og han ser noe også... Kan dette være tidlig tidlig starten på noe eller er det en skyggestrek? Har aldri fått noe skyggestreker på disse.. Så synes det også er litt rart. Hva mener dere? 

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 2acbf...16a

Synes den ser negativ ut.... Ingen strek 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
På 5.12.2016 den 13.31, AnonymBruker skrev:

Ser antydning jeg ja :-) 👍🏼 hvilket merke er det? 

Jeg fikk positiv digital test på onsdag, så de var positive her, 7 dpo 😊 Babyplan stav fra billige tester 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...