AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3321 Del Skrevet 29. september 2017 På 28.9.2017 den 21.54, luinne skrev: Invalid er et engelsk adjektiv for ukorrekt, ugyldig Men brukt i en norsk setting, på et norskspråklig forum i et norskspråklig land betyr det altså noe helt annet. Alle skjønnte meningen, men det er likevel en søt liten feilbruk av ordet Anonymkode: 560d7...7e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3322 Del Skrevet 29. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men brukt i en norsk setting, på et norskspråklig forum i et norskspråklig land betyr det altså noe helt annet. Alle skjønnte meningen, men det er likevel en søt liten feilbruk av ordet Anonymkode: 560d7...7e9 Er det så farlig? Har du ikke noe bedre å kommentere, så heller la vær.. Anonymkode: 17ef4...eea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prettywoman223 Skrevet 30. september 2017 #3323 Del Skrevet 30. september 2017 Jeg tok en babyplan billigstrimmel - graviditetstest igår, den ble slik. Denne ble testet med morgenurin. Tok en cb senere på dagen og den var helt negativ. Er det vanlig få slike streker på billigstrimler? Ny i gamet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3324 Del Skrevet 30. september 2017 Kan vel egentlig bare kalles en skyggestrek, men jeg lever i håpet. Hva tror dere? Anonymkode: ab69e...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 30. september 2017 #3325 Del Skrevet 30. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan vel egentlig bare kalles en skyggestrek, men jeg lever i håpet. Hva tror dere? Anonymkode: ab69e...398 Jeg heller mot at den der vil være mer positiv om to dager.. 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 30. september 2017 #3326 Del Skrevet 30. september 2017 8 timer siden, prettywoman223 skrev: Jeg tok en babyplan billigstrimmel - graviditetstest igår, den ble slik. Denne ble testet med morgenurin. Tok en cb senere på dagen og den var helt negativ. Er det vanlig få slike streker på billigstrimler? Ny i gamet.. Ser ikke noe her jeg 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3327 Del Skrevet 30. september 2017 2 timer siden, mortilen skrev: Jeg heller mot at den der vil være mer positiv om to dager.. 👌🏼 Så gøy, håper du har rett Er bare 9-10 dpo, så veldig tidlig enda. Anonymkode: ab69e...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3328 Del Skrevet 1. oktober 2017 Tok en ny idag, den ble sånn her Er ikke denne svakt positiv? Anonymkode: ab69e...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 1. oktober 2017 #3329 Del Skrevet 1. oktober 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok en ny idag, den ble sånn her Er ikke denne svakt positiv? Anonymkode: ab69e...398 Mine var sånn 9-10 dpo. Fikk positiv digital 12 dpo. 😊 Får håpe det ikke er lure strek. Jeg har ikke opplevd det før på de testene om de er fra EBay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3330 Del Skrevet 1. oktober 2017 15 minutter siden, mortilen skrev: Mine var sånn 9-10 dpo. Fikk positiv digital 12 dpo. 😊 Får håpe det ikke er lure strek. Jeg har ikke opplevd det før på de testene om de er fra EBay? Det er onestep fra Ebay ja. Brukte de i forrige svangerskap også og det tok laaang tid før de slo ut. Så holder motet oppe denne gangen Anonymkode: ab69e...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJF Skrevet 1. oktober 2017 #3331 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Dagens test, ikm i dag. Er det bare meg, eller er det noe der? 🤔 tatt innenfor tidsfrist! Endret 1. oktober 2017 av MJF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3332 Del Skrevet 1. oktober 2017 9 minutter siden, MJF skrev: Dagens test, ikm i dag. Er det bare meg, eller er det noe der? 🤔 tatt innenfor tidsfrist! Jeg ser ingenting, dessverre. Har tittet både på pc-skjerm og mobil. De testene der er i tillegg ekstremt sensitive, så det er nok ikke særlig lovende om du har strek som ikke kan sees på bilde på ikm Anonymkode: 154dc...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luinne Skrevet 1. oktober 2017 #3333 Del Skrevet 1. oktober 2017 11 minutter siden, MJF skrev: Dagens test, ikm i dag. Er det bare meg, eller er det noe der? 🤔 tatt innenfor tidsfrist! Jeg ser ikke noe på denne, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJF Skrevet 1. oktober 2017 #3334 Del Skrevet 1. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ingenting, dessverre. Har tittet både på pc-skjerm og mobil. De testene der er i tillegg ekstremt sensitive, så det er nok ikke særlig lovende om du har strek som ikke kan sees på bilde på ikm Anonymkode: 154dc...1e4 Takk for svar, er vel meg som ser syner tilslutt får bare vente på TR og starte neste pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJF Skrevet 1. oktober 2017 #3335 Del Skrevet 1. oktober 2017 4 minutter siden, luinne skrev: Jeg ser ikke noe på denne, desverre. Får bare vente på TR, så en får starte på neste pp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3336 Del Skrevet 1. oktober 2017 På 30.9.2017 den 14.02, AnonymBruker skrev: Kan vel egentlig bare kalles en skyggestrek, men jeg lever i håpet. Hva tror dere? Anonymkode: ab69e...398 For meg er denne blendahvit? Jeg skjønner ikke hvordan dere ser en strek her? Jeg trodde jeg hadde et godt syn, men nå begynner jeg å bli usikker på meg selv altså. For jeg er ikke antydningen ti en strek en gang? Er det bare meg? Anonymkode: 74d05...13f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #3337 Del Skrevet 1. oktober 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er denne blendahvit? Jeg skjønner ikke hvordan dere ser en strek her? Jeg trodde jeg hadde et godt syn, men nå begynner jeg å bli usikker på meg selv altså. For jeg er ikke antydningen ti en strek en gang? Er det bare meg? Anonymkode: 74d05...13f Jeg må virkelig nistirre for å kaaaanskje skimte noe veldig svakt der. Ville ikke kalt den positiv enda i det hele tatt. Slutt.å.test.så.tidlig. (Ikke beregnet på deg AB...13f) Anonymkode: 43abd...9c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErJoSåUsikker Skrevet 2. oktober 2017 #3338 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Er det noen som har prøvd strimel graviditetstestene fra Fertil.no? Og hvis du har, var den sensitiv for deg? Er 2 dager siden ikm, men får fortsatt negativ. Har ingen symptomer på mensen, uten om ømme bryst. Bruker alltid å få mensen på den dagen kalenderen viser.. Vet ikke hva som skjer denne mnd. Endret 2. oktober 2017 av ErJoSåUsikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3339 Del Skrevet 2. oktober 2017 Skyggestrek? Anonymkode: 36ff9...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #3340 Del Skrevet 2. oktober 2017 25 minutes ago, AnonymBruker said: Skyggestrek? Anonymkode: 36ff9...380 Ser en svak, svak rosa strek. Hvor mange DPO er du? Anonymkode: 9ec19...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå