Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når du skal skrive her så dukker det opp «legg til filer» rett under, der kan du velge bilder fra mobilen 

Anonymkode: 0f10d...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når du skal skrive her så dukker det opp «legg til filer» rett under, der kan du velge bilder fra mobilen 

Leste et sted at jeg må ha lagt ut 15 innlegg for å ha lov til å legge ut bilder 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer! Og svak strek betyr "gutt" har jeg hørt 😉😉

Anonymkode: df644...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lolalolita123 skrev (3 minutter siden):

Nå fikk jeg det endelig til! Takk til de som vil se på bildet og svare ☺️

DB4FA6B0-85A5-4F04-8774-66986EFA71D7.jpeg

Denne er nok positiv. Tar du en ny i morgen er sannsynligvis streken sterkere. Kveldsurin gir også ofte sterkere tester enn første morgenurin.

Det finnes forresten en egen tråd i prøverforumet for tolkning av tester. Lurt å bruke den. 

Anonymkode: 8303c...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, man får svak strek i begynnelsen uavhengig av kjønn 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er nok positiv. Tar du en ny i morgen er sannsynligvis streken sterkere. Kveldsurin gir også ofte sterkere tester enn første morgenurin.

Det finnes forresten en egen tråd i prøverforumet for tolkning av tester. Lurt å bruke den. 

Å det visste jeg ikke! Da skal jeg bruke den ja 😊 visste heller ikke at kveldsurin kan vise sterkere strek. Hadde bestemt meg for å vente minst én dag til med å ta en ny test, men da gjør jeg det allerede i kveld mest sannsynlig haha. Takk for svar! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke hørt om før😅 nå er det nok bare fordi jeg er veldig tidlig ute, men blir spennende å se om streken blir sterkere etter hvert. Forrige gang jeg testet var jeg lenger på vei og strekene var veldig sterke, men da fikk jeg også en jente ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Tullball, det betyr at det ikke er mye hcg enda

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg trenger hjelp, er så utålmodig 😅 tok test i dag på formiddagen og er 10 dpo. 
usikker på om jeg innbiller meg en strek eller om det kan være skyggestrek… litt vanskeligere å se på bildet, men mener at den var svaaak rosa og ikke grå 🤞

0B0F4D43-6E26-4C8C-B818-D0DB22FA2813.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lolalolita123 skrev (1 time siden):

Hei! Jeg trenger hjelp, er så utålmodig 😅 tok test i dag på formiddagen og er 10 dpo. 
usikker på om jeg innbiller meg en strek eller om det kan være skyggestrek… litt vanskeligere å se på bildet, men mener at den var svaaak rosa og ikke grå 🤞

0B0F4D43-6E26-4C8C-B818-D0DB22FA2813.jpeg

Den er 100% positiv. 

Anonymkode: 5f067...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Den er 100% positiv. 

Du virket veldig sikker 😅 jeg er så usikker jeg altså.. følte streken kom mer fram etter hvert og jeg tok jo bildet etter det hadde gått 5 min, så vet ikke om den da er gyldig fortsatt. Men håper selvfølgelig veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 8 dpo og har for første gang i mitt liv sett noe som kan ligne på en strek? 

Er det noen andre som ser? Har tatt to tester og begge viser en svak strek (tror jeg). Kan dette være skyggestreker?😅

IMG_4938.thumb.jpeg.2d80f2ef6a9185301253099a4b00f8fa.jpeg

Anonymkode: af724...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 8 dpo og har for første gang i mitt liv sett noe som kan ligne på en strek? 

Er det noen andre som ser? Har tatt to tester og begge viser en svak strek (tror jeg). Kan dette være skyggestreker?😅

Tydelig strek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lolalolita123 skrev (1 time siden):

Du virket veldig sikker 😅 jeg er så usikker jeg altså.. følte streken kom mer fram etter hvert og jeg tok jo bildet etter det hadde gått 5 min, så vet ikke om den da er gyldig fortsatt. Men håper selvfølgelig veldig!

Hvis bildet er tatt etter 5 min, er ikke testen gyldig nei. Å tolke graviditetstest fordrer at bildet av testen er tatt imens den er gyldig. Du må nesten ta en ny test da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis bildet er tatt etter 5 min, er ikke testen gyldig nei. Å tolke graviditetstest fordrer at bildet av testen er tatt imens den er gyldig. Du må nesten ta en ny test da.

Jeg tok en til test i kveld som så helt lik ut! Da synes jeg teststreken kom litt fortere fram, men kan hende jeg bare innbiller meg det siden jeg så veldig nøye etter. Får bare være tålmodig og teste igjen om noen dager! Eller i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tipper denne er positiv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Melus skrev (6 timer siden):

Tipper denne er positiv :) 

Håper det! Den var enda sterke i dag :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som ser en strek her..? Tok den da jeg måtte tisse i natt så var ganske mørkt lys, er kun 11 dpo i dag. 

B845B9B5-7A8B-4286-80CE-7A4E9BFA569F.jpeg

Anonymkode: 2a253...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som ser en strek her..? Tok den da jeg måtte tisse i natt så var ganske mørkt lys, er kun 11 dpo i dag. 

B845B9B5-7A8B-4286-80CE-7A4E9BFA569F.jpeg

Anonymkode: 2a253...4e5

Jeg ser :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...