Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 10.8.2017 den 17.31, AnonymBruker skrev:

I dag med ettermiddagsurin, 9 dpo. 

IMG_1654.JPG

Anonymkode: 22abf...aba

Skimter noe svakt på begge. Det kan være skyggestrek. Vent å se om mens uteblir og ta en ny test. 

Anonymkode: 9b614...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Seier2016 skrev:

10 dpo

IMG_2138.JPG

IMG_2139.PNG

Var veldig forstyrrende å se "alt det andre" rundt testene...

Men skimter en svak strek.

Anonymkode: 43abd...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette strek med "potensiale"? 

IMG_1731.JPG

IMG_1740.JPG

Hvilken strek? Ser ingen strek desverre :/

Anonymkode: 2acbf...16a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, mortilen skrev:

Skimter mest på den øverste.. det er heldigvis ikke mange dagene til ikm nå vel? 

Hei! Fikk mensen i dag nå, 5 dager over IKM. Så vi får prøve igjen neste mulighet, og være enda mer aktive (Y) vi begge er veldig innstillt på en liten til:) Tusen takk for svar <3 har også urinveisinfeksjon, så må gå på antibiotika. kanskje det var det som gjorde mensen sein:/ men rart jeg hadde sinnsyke mensensmerter forrige uke, men det ikke skjedde noe da. aldri skjedd før:P mensen er ganske treig nå. kommer liksom bittelitt rosa. den kom faktisk rett etter jeg fikk en negativ digital, så kroppen trengte sikkert det ordentlige beviset :P 

Anonymkode: b61ab...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette strek med "potensiale"? 

IMG_1731.JPG

IMG_1740.JPG

Kjære deg, AnonymBruker...aba.

Ta fri fra testingen! Jeg får helt vondt av deg! Du driver deg selv til vannvidd. Det er bare godt ment, forsøk å vent til ikm :hjerte:

Anonymkode: 43abd...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Fikk mensen i dag nå, 5 dager over IKM. Så vi får prøve igjen neste mulighet, og være enda mer aktive (Y) vi begge er veldig innstillt på en liten til:) Tusen takk for svar <3 har også urinveisinfeksjon, så må gå på antibiotika. kanskje det var det som gjorde mensen sein:/ men rart jeg hadde sinnsyke mensensmerter forrige uke, men det ikke skjedde noe da. aldri skjedd før:P mensen er ganske treig nå. kommer liksom bittelitt rosa. den kom faktisk rett etter jeg fikk en negativ digital, så kroppen trengte sikkert det ordentlige beviset :P 

Anonymkode: b61ab...9ac

Åh. Det var kjedelig da... kan det ha vært kjemisk kanskje. Jeg hadde tre uker forsinket en gang. Aldri skjedd i hele mitt liv. Ble overrasket. 😱.. men håper det går snart da 💕👏👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med RFSU-test nå nettopp. Er tre dager over ikm. Ser dere skygge? Eller kan det være en svak skyggestrek selv om testen er negativ?

IMG_20170812_223613.jpg

Anonymkode: 431f3...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Testet med RFSU-test nå nettopp. Er tre dager over ikm. Ser dere skygge? Eller kan det være en svak skyggestrek selv om testen er negativ?

IMG_20170812_223613.jpg

Jeg er en strek, men vet Ikke om jeg ser farge. Den er altfor svak til å være 3 dager over ikm.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, mortilen skrev:

Jeg er en strek, men vet Ikke om jeg ser farge. Den er altfor svak til å være 3 dager over ikm.  

Tok enda en test i dag, denne gangen med morgenurin. Samme type test (rfsu). Synes den er tydeligere i dag, hva synes du? 

Noen andre enn meg som ser tydelig strek her?

Enig i at den er svak til å være tre dager over ikm. Men nå er det jo engang sånn at jeg ikke har fått mens, og sitter her med en test hvor jeg ser to streker. Hva skal man tenke om det? 

IMG_20170813_171039.thumb.jpg.40b72081442e14d7476fba5a1411da99.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligere bilde av strekene. Hva tror dere?

IMG_20170813_172522.thumb.jpg.0a28244e875cd9e06ab4a51e068e9487.jpg

Jeg ser vertfall en strek, og den ser farget ut. Hvor mange dpo er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Jeg ser vertfall en strek, og den ser farget ut. Hvor mange dpo er du? 

16..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

16..

Ok, og 3 dager over IKM? Jeg er ikke så veldig erfaren, men jeg vet at hos noen fester egget seg seint og kanskje produserer hcg seint også. Evt at egget bare streifet livmorveggen, og ikke festet seg, og dermed lurer kroppen litt til å tro den er gravid. Dette er bare min tanker basert på diverse jeg har lest :) krysser fingrene for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaiaermeg skrev:

Ok, og 3 dager over IKM? Jeg er ikke så veldig erfaren, men jeg vet at hos noen fester egget seg seint og kanskje produserer hcg seint også. Evt at egget bare streifet livmorveggen, og ikke festet seg, og dermed lurer kroppen litt til å tro den er gravid. Dette er bare min tanker basert på diverse jeg har lest :) krysser fingrene for deg. 

Jeg ville uansett fortsatt å teste hver/annen hver morgen fremover for å se om den blir sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Kjemisk, altså? Jeg vet ikke hvorfor men jeg tviler på det. Takk for svar :)

1 minutt siden, Kaiaermeg skrev:

Jeg ville uansett fortsatt å teste hver/annen hver morgen fremover for å se om den blir sterkere.

Jepp, skal gjøre det. Men etter å ha googlet ser jeg at mange har like "svak" strek 16 dpo. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjemisk, altså? Jeg vet ikke hvorfor men jeg tviler på det. Takk for svar :)

Jepp, skal gjøre det. Men etter å ha googlet ser jeg at mange har like "svak" strek 16 dpo. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

Takk for svar :)

Ja, det er derfor jeg nevner at hos noen fester egget seg seint, og dermed kan det være helt naturlig at streken er svak. Ingen problem! Oppdater gjerne på hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...