AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #29461 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Fortsatt 4-5 dager til mens, er jeg helt ute denne perioden? Anonymkode: e6f35...cfd Prøv igjen om noen dager 😊 Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #29462 Del Skrevet 27. september 2023 Ttcnummer2 skrev (7 timer siden): Okei ☺️ La ut bilde på tiktok også og da var det 11 stk som kunne se men den er isåfall veldig svak! Dette er dagens. Ser ingenting på dagens heller dessverre. Hvor mange DPO er du? Anonymkode: 96d6b...87c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 27. september 2023 #29463 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser ingenting på dagens heller dessverre. Hvor mange DPO er du? Anonymkode: 96d6b...87c 12 idag, forventet mens igår. Dette er en test jeg tok nå på kvelden. Har kjøpt inn ultratidlig clearblue så tar den imorgen tidlig ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #29464 Del Skrevet 27. september 2023 Ttcnummer2 skrev (14 minutter siden): 12 idag, forventet mens igår. Dette er en test jeg tok nå på kvelden. Har kjøpt inn ultratidlig clearblue så tar den imorgen tidlig ☺️ Beklager, her er det blenda fortsatt. 💔 Hva er den røde dingsen som er med på alle bildene? Anonymkode: da100...d41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 27. september 2023 #29465 Del Skrevet 27. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Beklager, her er det blenda fortsatt. 💔 Hva er den røde dingsen som er med på alle bildene? Anonymkode: da100...d41 Bare en lego bit så kamera fokuserer der den skal 😂😂 ignorer det🙊 Endret 27. september 2023 av Ttcnummer2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #29466 Del Skrevet 28. september 2023 Ttcnummer2 skrev (9 timer siden): 12 idag, forventet mens igår. Dette er en test jeg tok nå på kvelden. Har kjøpt inn ultratidlig clearblue så tar den imorgen tidlig ☺️ Alle eggløsningstestene er også negative. Hvis g-test ikke slår ut så vil ikke de heller gjøre det :/ Anonymkode: dabe9...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #29467 Del Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Gravid eller skygge? Hadde en SA for 2,5 mnd siden, antar det ikke er den som kan gi strek? Anonymkode: e2e06...481 Tok ny test i dag når jeg våknet. Den er like utydelig, eller kanskje enda svakere. Blir ikke klok på dette. Skal kjøpe digital senere. Kjøpte feil i går. Skulle hatt mensen i går. Hva tror dere? Ser skyggete ut for meg. Anonymkode: e2e06...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 28. september 2023 #29468 Del Skrevet 28. september 2023 Nå blir det mye masing her, beklager for det men denne syklusen er veldig uvanlig iforhold til det som er normalt.. Tok en strip test som hadde en svak strek og en digital som ble negativ med morgen urin.. Men tok en ny nå med urin nr 2 og nå er jo streken enda tydeligere.. Er det noe galt med øynene mine?😆 Mensen er 3 dager sen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #29469 Del Skrevet 28. september 2023 Ttcnummer2 skrev (1 minutt siden): Nå blir det mye masing her, beklager for det men denne syklusen er veldig uvanlig iforhold til det som er normalt.. Tok en strip test som hadde en svak strek og en digital som ble negativ med morgen urin.. Men tok en ny nå med urin nr 2 og nå er jo streken enda tydeligere.. Er det noe galt med øynene mine?😆 Mensen er 3 dager sen. Jeg ser den, men jeg synes det ser ut som skygge. Spesielt hvis du er tre dager over og helt sikker på EL. Man får mye skygge på disse. Anonymkode: dabe9...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 28. september 2023 #29470 Del Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser den, men jeg synes det ser ut som skygge. Spesielt hvis du er tre dager over og helt sikker på EL. Man får mye skygge på disse. Anonymkode: dabe9...d8f Ja, men den er sterkere enn det de andre testene har vist, men ja fullt mulig.. Jeg er 13 dpo. El testen idag er enda sterkere, jeg vil si like sterk som kontrollstreken. Tempen er veldig høy og ja jeg er sikker på el, men egget kan ha festa seg sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 28. september 2023 #29471 Del Skrevet 28. september 2023 Ttcnummer2 skrev (17 minutter siden): Nå blir det mye masing her, beklager for det men denne syklusen er veldig uvanlig iforhold til det som er normalt.. Tok en strip test som hadde en svak strek og en digital som ble negativ med morgen urin.. Men tok en ny nå med urin nr 2 og nå er jo streken enda tydeligere.. Er det noe galt med øynene mine?😆 Mensen er 3 dager sen. Har brukt babyplan selv å opplevd helt sinnsykt mye skyggestreker så vær obs på at disse streken også kan være veldig sterke uten at det er noe der 🥺 Men krysser fingrene for deg 🤞🏻🫶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 28. september 2023 #29472 Del Skrevet 28. september 2023 Anonym199429 skrev (2 minutter siden): Har brukt babyplan selv å opplevd helt sinnsykt mye skyggestreker så vær obs på at disse streken også kan være veldig sterke uten at det er noe der 🥺 Men krysser fingrene for deg 🤞🏻🫶🏻 Ja, jeg har tenkt tanken på akkurat det, men om det er skyggestrek så ville vel skyggene vært like sterke? Jeg ser streken «tydelig» idag med urin nr 2 og streken er faktisk rosa, fargen har jeg ikke sett på de tidligere 💖 Men jeg krysser fingrene selv. Slik ser charten min ut. Jeg har veldig regelmessig mens og hatt det helt siden pilleslutt i januar så jeg skjønner seriøst ingenting 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 28. september 2023 #29473 Del Skrevet 28. september 2023 Ttcnummer2 skrev (11 minutter siden): Ja, jeg har tenkt tanken på akkurat det, men om det er skyggestrek så ville vel skyggene vært like sterke? Jeg ser streken «tydelig» idag med urin nr 2 og streken er faktisk rosa, fargen har jeg ikke sett på de tidligere 💖 Men jeg krysser fingrene selv. Slik ser charten min ut. Jeg har veldig regelmessig mens og hatt det helt siden pilleslutt i januar så jeg skjønner seriøst ingenting 😂 Prøver ikke å knuse noe speil nå men mine var også rosa selv med skygge, å i ulik styrke å grad! Jeg hadde også sterke eltester, både el og graviditetstester kan slå ut på hverandre 🥺 jeg ville venta noen dager å om streken ikke blir tydligere så kanskje du har eggløsning i stede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 28. september 2023 #29474 Del Skrevet 28. september 2023 Anonym199429 skrev (1 minutt siden): Prøver ikke å knuse noe speil nå men mine var også rosa selv med skygge, å i ulik styrke å grad! Jeg hadde også sterke eltester, både el og graviditetstester kan slå ut på hverandre 🥺 jeg ville venta noen dager å om streken ikke blir tydligere så kanskje du har eggløsning i stede Ja, jeg får bare vente å se. Jeg tviler det er ny el på gang for da hadde tempen min vært lav. Men det kan være skyggestreker som du sier ja, men håper ikke 🤞🏻🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #29475 Del Skrevet 28. september 2023 Skygge på denne? Anonymkode: e6f35...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29476 Del Skrevet 29. september 2023 Ser dere noe her? I noen lys ser jeg kun en strek, mens i andre vinkler ser jeg et kryss? Anonymkode: 7a815...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29477 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ser dere noe her? I noen lys ser jeg kun en strek, mens i andre vinkler ser jeg et kryss? Anonymkode: 7a815...163 Ser kryss, men veldig vanskelig å si om det ee skygge eller ikke🤔 Anonymkode: 96d6b...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29478 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skygge på denne? Anonymkode: e6f35...cfd Ser ingenting dessverre Anonymkode: 96d6b...87c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29479 Del Skrevet 29. september 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Ser kryss, men veldig vanskelig å si om det ee skygge eller ikke🤔 Anonymkode: 96d6b...87c Hva menes med skygge? Anonymkode: 7a815...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #29480 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skygge på denne? Anonymkode: e6f35...cfd Jeg ser dessverre ingenting her. Anonymkode: a61b1...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå