AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2921 Del Skrevet 6. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd i 3-4 mnd nå. Tok denne testen idag tidlig i håp om å være gravid. Har hatt en del skyggestreker opp igjennom, så for alt jeg vet kan dette også være skygge. Ikm om 4 dager. Anyone? Anonymkode: 9b614...aa1 Jeg skimter noe også på den nederste! Lykke til Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2922 Del Skrevet 6. august 2017 10 dpo og litt tidlig å begynne å teste. Men en blir jo litt småsprø når det nærmer seg IKM. Synes jeg har masse graviditetstegn også, men trenger en positiv test Anonymkode: ab69e...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 6. august 2017 #2923 Del Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 10 dpo og litt tidlig å begynne å teste. Men en blir jo litt småsprø når det nærmer seg IKM. Synes jeg har masse graviditetstegn også, men trenger en positiv test Anonymkode: ab69e...398 Ser dessverre kun én strek her, men krysser fingrene for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2924 Del Skrevet 7. august 2017 Noen som har erfaring med disse testene fra ebay? Colloidal Gold Rapid Screen Test. Strekene kom opp omtrent med en gang. Aner ikke hvor mange dager dpo jeg er på grunn av noe ustabil syklus, men vil tippe mellom 11 og 14 dager.. Anonymkode: f1ca1...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2925 Del Skrevet 7. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med disse testene fra ebay? Colloidal Gold Rapid Screen Test. Strekene kom opp omtrent med en gang. Aner ikke hvor mange dager dpo jeg er på grunn av noe ustabil syklus, men vil tippe mellom 11 og 14 dager.. Anonymkode: f1ca1...444 Jeg har en del erfaring med disse testene, og denne er positiv. Gratulerer 😊 Anonymkode: 0fbe1...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #2926 Del Skrevet 7. august 2017 Hei. Jeg har fått to svake tester i dag, med babyplan stavtest. Har hatt 26 dagers syklus 5 måneder på rad nå, så har venta mensen i dag. Så menstruasjon min kommer på dag 12 istedenfor dag 14. Kan det være derfor de er så svake? De brukte også mange sekunder på å reagere fra jeg tok stavtestene ut av urinen fra koppen. Syns det var merkelig at de brukte så lang tid på å reagere 🤔 Anonymkode: b61ab...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2927 Del Skrevet 8. august 2017 Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2928 Del Skrevet 8. august 2017 Anonymkode: 982c9...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litago2 Skrevet 8. august 2017 #2929 Del Skrevet 8. august 2017 På 7.8.2017 den 14.22, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med disse testene fra ebay? Colloidal Gold Rapid Screen Test. Strekene kom opp omtrent med en gang. Aner ikke hvor mange dager dpo jeg er på grunn av noe ustabil syklus, men vil tippe mellom 11 og 14 dager.. Anonymkode: f1ca1...444 Jeg har også brukt disse. Var svak strek i starten og ble sterkere og sterkere ettersom dagene gikk. Denne er definitivt veldig positiv! Mine var mye svakere til å begynne med og jeg var gravid😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2930 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, litago2 skrev: Jeg har også brukt disse. Var svak strek i starten og ble sterkere og sterkere ettersom dagene gikk. Denne er definitivt veldig positiv! Mine var mye svakere til å begynne med og jeg var gravid😊 På 7.8.2017 den 21.18, AnonymBruker skrev: Jeg har en del erfaring med disse testene, og denne er positiv. Gratulerer 😊 Anonymkode: 0fbe1...c9a Tusen takk for svar! :D CB Digital og to andre slike tester er helt enige med den første testen - gravid :-) Anonymkode: f1ca1...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2931 Del Skrevet 8. august 2017 Hmm, flere som ser svak strek? Fått flere sånne på samme type test. lurer på om det er skygge. Sånn test man kan ta tidlig. Skulle hatt mensen i går, har hatt 26 dagers syklus siste 5 månedene. Den har akkurat kommet 2 dager før hver av de månedene, mn den dukka ikke opp i går. :'D sikkert fordi jeg tenkte mye på det. Hadde sterkesterke mensensmerter natt til i overigår, og hele neste dagen. svake smerter i går, men ikke noe nå lenger. så lurer på om tanta dukker opp eller ikke:-) Anonymkode: b61ab...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 9. august 2017 #2932 Del Skrevet 9. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm, flere som ser svak strek? Fått flere sånne på samme type test. lurer på om det er skygge. Sånn test man kan ta tidlig. Skulle hatt mensen i går, har hatt 26 dagers syklus siste 5 månedene. Den har akkurat kommet 2 dager før hver av de månedene, mn den dukka ikke opp i går. :'D sikkert fordi jeg tenkte mye på det. Hadde sterkesterke mensensmerter natt til i overigår, og hele neste dagen. svake smerter i går, men ikke noe nå lenger. så lurer på om tanta dukker opp eller ikke:-) Anonymkode: b61ab...9ac Ser en svak strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 9. august 2017 #2933 Del Skrevet 9. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 982c9...978 Negativ .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 9. august 2017 #2934 Del Skrevet 9. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 22abf...aba Klarer så vidt å kanskje skimte noe.. men syns ofte de testene har skyggestrek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2935 Del Skrevet 9. august 2017 Hvorfor er det så mange som legger ut åpenbart negative tester? Anonymkode: 94cc7...71d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2936 Del Skrevet 9. august 2017 3 timer siden, mortilen skrev: Ser en svak strek Åh virkelig? er såklart lettere å se i virkeligheten enn på bildet :'D .. Skal kjøpe en annen type test i dag for å sjekke. Digital venter jeg eventuelt med. Venta en uke etter mensen da jeg ble gravid med sønnen min, før jeg turte å ta digitalen:P Anonymkode: b61ab...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2937 Del Skrevet 9. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange som legger ut åpenbart negative tester? Anonymkode: 94cc7...71d Fordi noen er usikker akkurat som noen legger ut åpebare positive tester Anonymkode: b61ab...9ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2938 Del Skrevet 9. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange som legger ut åpenbart negative tester? Anonymkode: 94cc7...71d Heter ikke tråden tolking av graviditetstester da?? Da legger selvsagt folk ut tester slik at andre kan tolke testene. Det er ofte det ikke skal så mye til for at en test er positiv :-) Anonymkode: 9b614...aa1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2939 Del Skrevet 9. august 2017 Skjønner ikke at en blendahvit test trenger å tolkes, men kanskje det bare er meg... Anonymkode: 94cc7...71d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2940 Del Skrevet 9. august 2017 Er det bare øynene mine som ser en ønskestrek. 8dpo? Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå