Nautika Skrevet 27. juli 2017 #2861 Del Skrevet 27. juli 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som ser en strek her? Har ikke fått mensen etter forrige fødsel som var for 15 mnd siden, så tester innimellom i håp om lillesøsken. Ikke tatt på morgenurin. Samboer sier han ikke ser noe, og jeg er usikker på om jeg innbiller meg streken. Anonymkode: 1e83a...9aa Jeg ser antydning til noe der. Ta test på mer konsentrert urin så regner jeg med at du får et tydeligere svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2862 Del Skrevet 27. juli 2017 13 minutter siden, Nautika skrev: Jeg ser antydning til noe der. Ta test på mer konsentrert urin så regner jeg med at du får et tydeligere svar Tenkte å teste på lørdagsmorgen igjen kanskje, så blir spennende å se jeg tror vel egentlig selv at det er en skyggestrek, for jeg ser den kun i noen vinkler og med litt ekstra lys på, og ser ikke helt om det er farge eller ikke. Anonymkode: 1e83a...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. juli 2017 #2863 Del Skrevet 27. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenkte å teste på lørdagsmorgen igjen kanskje, så blir spennende å se jeg tror vel egentlig selv at det er en skyggestrek, for jeg ser den kun i noen vinkler og med litt ekstra lys på, og ser ikke helt om det er farge eller ikke. Anonymkode: 1e83a...9aa Min erfaring med de strimlene er at de er positive når man klarer å få frem strek på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2864 Del Skrevet 27. juli 2017 11 minutter siden, Nautika skrev: Min erfaring med de strimlene er at de er positive når man klarer å få frem strek på bilde. Blir veldig spennende å se da i hvertfall da kan jeg i hvertfall si til samboer at jeg ikke ser helt syner Anonymkode: 1e83a...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenTippTopp Skrevet 27. juli 2017 #2865 Del Skrevet 27. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som ser en strek her? Har ikke fått mensen etter forrige fødsel som var for 15 mnd siden, så tester innimellom i håp om lillesøsken. Ikke tatt på morgenurin. Samboer sier han ikke ser noe, og jeg er usikker på om jeg innbiller meg streken. Anonymkode: 1e83a...9aa Ganske sikker på at jeg skimter en strek til der 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2866 Del Skrevet 27. juli 2017 38 minutter siden, FrøkenTippTopp skrev: Ganske sikker på at jeg skimter en strek til der 😊 Så godt det ikke bare er meg blir spennende å se om et par dager om det er skygge eller faktisk er noe syns nesten jeg ser streken bedre på bilde enn i virkeligheten Anonymkode: 1e83a...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2867 Del Skrevet 27. juli 2017 Er det noen tester som kjører to kontrollstreker? Eller er jeg muligens gravid?:o hmm Anonymkode: 2ce9b...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 27. juli 2017 #2868 Del Skrevet 27. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som ser en strek her? Har ikke fått mensen etter forrige fødsel som var for 15 mnd siden, så tester innimellom i håp om lillesøsken. Ikke tatt på morgenurin. Samboer sier han ikke ser noe, og jeg er usikker på om jeg innbiller meg streken. Anonymkode: 1e83a...9aa Jeg ser strek 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 27. juli 2017 #2869 Del Skrevet 27. juli 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen tester som kjører to kontrollstreker? Eller er jeg muligens gravid?:o hmm Anonymkode: 2ce9b...2f0 Hva slags test har du brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2870 Del Skrevet 27. juli 2017 9 minutter siden, mortilen skrev: Hva slags test har du brukt? Rfsu Anonymkode: 2ce9b...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2871 Del Skrevet 27. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen tester som kjører to kontrollstreker? Eller er jeg muligens gravid?:o hmm Anonymkode: 2ce9b...2f0 Ville testet på ny om noen dager. Det er noe der, men kan være bare feil på testen siden det bare er litt smittefarge og ikke en hel strek. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2872 Del Skrevet 27. juli 2017 Denne tok jeg i morges. 9 dpo. Kunne knapt og med godvilje skimte en fargeløs skygge innen tidsfristen. Nå når jeg er hjemme igjen ser den sånn ut... jeg vet den er ugyldig uansett, men er det vanlig at de blir sånn selv om de er negativ, når de tørker? Eller kan det bety at noe er på gang? Anonymkode: a5269...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2873 Del Skrevet 27. juli 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tok jeg i morges. 9 dpo. Kunne knapt og med godvilje skimte en fargeløs skygge innen tidsfristen. Nå når jeg er hjemme igjen ser den sånn ut... jeg vet den er ugyldig uansett, men er det vanlig at de blir sånn selv om de er negativ, når de tørker? Eller kan det bety at noe er på gang? Anonymkode: a5269...eea Vil tro noe er på gang. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imk86 Skrevet 28. juli 2017 #2874 Del Skrevet 28. juli 2017 Svakt positiv eller skyggestrek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
florette Skrevet 28. juli 2017 #2875 Del Skrevet 28. juli 2017 56 minutter siden, Imk86 skrev: Svakt positiv eller skyggestrek? Svak positiv! Test igjen om en dag eller to, så vil du se at streken blir sterkere ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 28. juli 2017 #2876 Del Skrevet 28. juli 2017 4 dager til forventet mens, ikke morgenurin, så hadde ikke forventet at det skulle dukke opp en svaaaaaak strek. Eller ser jeg syner nå!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinatina Skrevet 28. juli 2017 #2877 Del Skrevet 28. juli 2017 43 minutter siden, Honningmor skrev: 4 dager til forventet mens, ikke morgenurin, så hadde ikke forventet at det skulle dukke opp en svaaaaaak strek. Eller ser jeg syner nå!? Ser positiv ut! 👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1Høstjenta Skrevet 28. juli 2017 #2878 Del Skrevet 28. juli 2017 Hei! Er denne positiv? Har prøvd i over eit år og har aldri fått sånn svak skygge før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 28. juli 2017 #2879 Del Skrevet 28. juli 2017 42 minutter siden, 1Høstjenta skrev: Hei! Er denne positiv? Har prøvd i over eit år og har aldri fått sånn svak skygge før. Tydelig stek der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 28. juli 2017 #2880 Del Skrevet 28. juli 2017 1 time siden, 1Høstjenta skrev: Hei! Er denne positiv? Har prøvd i over eit år og har aldri fått sånn svak skygge før. Jeg vil absolutt si positiv.. Er farge og alt… Blir nok sterkere om noen dager. Hvor mange dager dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå