Haakonsen Skrevet 4. juli 2017 #2761 Del Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, meg igjen fra i går Fikk denne testen i dag. Tror dere fremdeles skyggestrek? Anonymkode: 2e646...78d Hei! Jeg fikk samme resultalt på min cb, alle sa at jeg var gravid, pga strek er strek.. tok en digital og jeg var desverre ikke gravid :/ så ville anbefalt deg å ta en digital! Håper den er positiv 💓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 4. juli 2017 #2762 Del Skrevet 4. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du? Jeg er redd for å tro på det håper det er sant da takk Anonymkode: 2e646...78d Jeg også skimter en strek :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #2763 Del Skrevet 4. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Usikker på testen din, kan være en antydning men ikke sikker, test på ny? Til det andre: fryktelig trist lesning, helt forferdelig at samboer forlot deg oppi det hele..Syns ikke du skal si noe til han du har vært med før du eventuelt er over 12 uker og ville bare lagt vekk alle tanker om hvordan "ting ideellt" skal være i din situasjon. Hvis du er gravid, og hvis det skulle bli et barn, kommer du til å elske det over alt på jord så får det andre bare bli som det blir. Det er som du sier fare for at du mister igjen og det er ikke sikkert du får noen forståelse fra han du er gravid med selv om du absolutt fortjener det: du kan risikere en idiot som står å hyler: "Ta abort, ta abort, ikke tviiiiiing meg til å bli far, Drittkjerring!", selv om du har mistet 12 ganger..Vær "egoistisk" og skjerm deg selv nå om testen er positiv. Det trenger du ikke ha dårlig samvittighet for. Menn er som regel reellt egoistiske: som han som forlot deg etter 12 aborter, men kanskje,kanskje er dette en bra mann som vil forstå når du forteller historien som lå bak hvis du er gravid og kommer over 12 uker. Masse lykke til og klem til deg.. Anonymkode: 7c9d1...3af Tusen takk for veldig fint svar! Gråter når jeg leser det. Det var veldig mye støtte i dette ❤️ Skal ta ny test om ett par dager tenker jeg. Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2764 Del Skrevet 5. juli 2017 Ser dere noe på denne? Den er über svak. Er 8dpo, og jaja, vet det er for tidlig å teste, men klarte ikke å vente. Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2765 Del Skrevet 5. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser dere noe på denne? Den er über svak. Er 8dpo, og jaja, vet det er for tidlig å teste, men klarte ikke å vente. Anonymkode: 22abf...aba Var det ikke du som dreivå testet ut hcg i Pregnyl? Kan jo være den som henget i enda.. Ville ikke stolt på den det så tidlig når du i tilegg har hcg i kroppen pga av pregnly... Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2766 Del Skrevet 5. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det ikke du som dreivå testet ut hcg i Pregnyl? Kan jo være den som henget i enda.. Ville ikke stolt på den det så tidlig når du i tilegg har hcg i kroppen pga av pregnly... Anonymkode: 2acbf...16a Joa, det stemmer det med Pregnyl. Men denne gangen har jeg testet den ut, fikk negativ test i går. Derfor jeg er bittelitt spent på denne her. 😁 Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2767 Del Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Joa, det stemmer det med Pregnyl. Men denne gangen har jeg testet den ut, fikk negativ test i går. Derfor jeg er bittelitt spent på denne her. 😁 Anonymkode: 22abf...aba Å så bra! Jo da blir det noe annet 😁👍🏻 Synes isåfall jeg set noe svakt på denne! 😊😊 Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen79 Skrevet 5. juli 2017 #2768 Del Skrevet 5. juli 2017 Er dette fremdeles eggløsningssprøyta etter 9 dager? Vet en skal vente 10-14 dager før en tester, men det klør jo i fingrene. Ville den være så sterk etter 9 dager? Kan det kanskje være en blanding av sprøyta og egen hcg-produksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2769 Del Skrevet 5. juli 2017 På 3.7.2017 den 12.48, AnonymBruker skrev: Ser dere noe? Eller er dette skyggestreker:/ Anonymkode: 2e646...78d Har du testet igjen? Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2770 Del Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du testet igjen? Anonymkode: 22abf...aba Ja, men den så helt lik ut som de andre dagene.. begynner å kanskje tro det bare er en skyggestrek. Skal teste med et annet merke til mandag tenkte jeg om mensen ikke kommer. Anonymkode: 2e646...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2771 Del Skrevet 5. juli 2017 På 4.7.2017 den 2.40, AnonymBruker skrev: Hei damer. Håper dere tar dere tid til å lese. Først og fremst er selvfølgelig spørsmålet om dere kan se på noen av testene om de er positive? Der det vises to strek ganske godt er selvfølgelig LH test :-) indikerer bare hvor HCG teststreken skal være. Altså. Jeg har mest sannsynlig ett problem, synes jeg ser to strek på HCG testen.... har prøvd å blitt gravid i over 2 år, og har fått diagnosen habituell abort etter mye om og men fordi jeg har abortert 12 (!!!!!) ganger. Sist jeg var gravid så det ut til at alt skulle gå bra og var 10 uker på vei. Selvfølgelig mistet jeg den gangen også. Da min samboer fikk vite at jeg nok en gang hadde mistet forlot han meg på dagen. Det var en skikkelig tøff periode. Dette er nå ca 2 mnd siden. Jeg vegret meg for å begynne på prevensjon igjen, fordi jeg strev mye med å få kroppen på rett kjøl sist gang jeg sluttet på p-piller. Og nå, så dum som jeg er har jeg hatt sex med en jeg ikke har noen kjærlighetsrelasjon til. Trodde jeg var forsiktig og testet meg jevnlig for å unngå samleie nært eggløsning. MEN hva gjør jeg om denne utvikler seg til å bli overbevisende positiv og det viser seg at jeg er gravid? Jeg vil jo helst ha barn med noen jeg elsker, men dette kan jo være min eneste sjangse for alt jeg vet. Og hva om jeg forteller barnefar at jeg er gravid, og mister igjen? Det er jo ikke usannsynlig at jeg kommer til å oppleve nok en abort. Venter jeg for lenge med å fortelle det så har jeg jo ingen aning på hvilken påvirkning reaksjonen hans kommer til å bli i forhold til å beholde barnet eller ikke. Forteller jeg det nå så og mister, risikerer jeg å skape mye "unødvendig" dramatikk. Hva råder dere meg til? Ja, selvfølgelig skal jeg ta flere tester om noen dager. Men hva hadde dere gjort i en slik situasjon om det hadde vist seg at man faktisk er gravid? Generelt sett ville jeg ha fortalt barnefar hvilken situasjon vi har satt oss i, men dette er jo litt spesielt, og veldig sårt for min del. Håper dere har tid til å svare. Takk! Har forresten ingen aning om dpo. Anonymkode: ef03b...148 Okei.. Så her er jeg igjen.. tatt ny test og synes den ser ganske så positiv ut, selv om streken er ganske tynn? Øverste bilde er tatt bare 20 sekunder etter testen er tatt og den andre etter ca 2 min. Hva mener dere? Som jeg nevnte tidligere har jeg jo ett dilamma. De siste 9 gangene jeg har vært gravid (fortsatt ett helt sinnsykt tall), så har jeg brukt crinone, altså progrestron tilskudd. Er det umoralsk av meg å fortsatt ikke si noe til barnefar og samtidig ta progresteron for å se om de går denne gangen? Eller burde jeg ikke gjøre det å la det som skjer skje, hva enn det måtte være. Kjære vene, jeg er så fortvilet :-(( Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 6. juli 2017 #2772 Del Skrevet 6. juli 2017 10 timer siden, Arwen79 skrev: Er dette fremdeles eggløsningssprøyta etter 9 dager? Vet en skal vente 10-14 dager før en tester, men det klør jo i fingrene. Ville den være så sterk etter 9 dager? Kan det kanskje være en blanding av sprøyta og egen hcg-produksjon? Det kan godt være eggløsningssprøyten - hos meg har den hengt i i opptil 12 dager - men det kan godt være graviditet også, eller en blanding. Men hvis det er 9 dager siden sprøyten er du gjerne 7 dpo nå, og det er i tidligste laget for en såpass sterk g-test. Du får bare fortsette å teste og se hvordan styrken på streken utvikler seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen79 Skrevet 6. juli 2017 #2773 Del Skrevet 6. juli 2017 Sterkere, eller lik i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2774 Del Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, Arwen79 skrev: Sterkere, eller lik i dag? Er det 10 dager etter du satte sprøyten? Har du hatt ivf forsøk? Isåfall 10 dager etter sprøyten da er du 8 dpo idag? Jeg begynte testingen 8 dpo (10 dager siden el sprøyte) og fikk en sabla fin og sterk strek med clear blue! Jeg begynte å juble for jeg hadde lest at el sprøyten skulle være ute av kroppen etter 10 dager.. Jeg testet dagene fremover, og dagen etter var den akkurat lik, og jeg ble veldig usikker om det skyldes el sprøyte ettersom den ikke ble sterkere, men den ble heller ikke svakere! Dag nr 3 med testing ble den litt svakere og dagene fremover holdt den seg likens uten endring og det foregikk i hele 4 dager uten endring av styrke!! Ikke for å ødelegge gleden din, men ikke juble enda! Jeg gjorde det for tidlig og jeg var deppa i lang tid etterpå.. Nå vet ikke jeg 100% sikkert om det var el sprøyten som ga utslag hos meg så lenge eller om jeg hadde en kjemisk! Men krysser fingrene for at testene dine bare blir sterkere 😊 Hvis man skal teste så tidlig etter el sprøyte så tror jeg det er lurt å begynne testingen så tidlig at man ser at man har testet ut hcg for el sprøyten! Det skal iallefall jeg gjøre neste gang! 😁 Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen79 Skrevet 6. juli 2017 #2775 Del Skrevet 6. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det 10 dager etter du satte sprøyten? Har du hatt ivf forsøk? Isåfall 10 dager etter sprøyten da er du 8 dpo idag? Jeg begynte testingen 8 dpo (10 dager siden el sprøyte) og fikk en sabla fin og sterk strek med clear blue! Jeg begynte å juble for jeg hadde lest at el sprøyten skulle være ute av kroppen etter 10 dager.. Jeg testet dagene fremover, og dagen etter var den akkurat lik, og jeg ble veldig usikker om det skyldes el sprøyte ettersom den ikke ble sterkere, men den ble heller ikke svakere! Dag nr 3 med testing ble den litt svakere og dagene fremover holdt den seg likens uten endring og det foregikk i hele 4 dager uten endring av styrke!! Ikke for å ødelegge gleden din, men ikke juble enda! Jeg gjorde det for tidlig og jeg var deppa i lang tid etterpå.. Nå vet ikke jeg 100% sikkert om det var el sprøyten som ga utslag hos meg så lenge eller om jeg hadde en kjemisk! Men krysser fingrene for at testene dine bare blir sterkere 😊 Hvis man skal teste så tidlig etter el sprøyte så tror jeg det er lurt å begynne testingen så tidlig at man ser at man har testet ut hcg for el sprøyten! Det skal iallefall jeg gjøre neste gang! 😁 Anonymkode: 2acbf...16a Tusen takk for svar❤️ Nei, har ikke hatt ivf. Har brukt sprøyta for å booste eggløsningen for å prøve selv, i påvente av ivf. Tar ingenting på forskudd før blodprøva på mandag, men det klør veldig i fingrene etter å teste😁 Takk for ærlig svar😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 6. juli 2017 #2776 Del Skrevet 6. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei.. Så her er jeg igjen.. tatt ny test og synes den ser ganske så positiv ut, selv om streken er ganske tynn? Øverste bilde er tatt bare 20 sekunder etter testen er tatt og den andre etter ca 2 min. Hva mener dere? Som jeg nevnte tidligere har jeg jo ett dilamma. De siste 9 gangene jeg har vært gravid (fortsatt ett helt sinnsykt tall), så har jeg brukt crinone, altså progrestron tilskudd. Er det umoralsk av meg å fortsatt ikke si noe til barnefar og samtidig ta progresteron for å se om de går denne gangen? Eller burde jeg ikke gjøre det å la det som skjer skje, hva enn det måtte være. Kjære vene, jeg er så fortvilet :-(( Anonymkode: ef03b...148 Den ser ganske positiv ut Dette er kun ditt valg! Hvis du virkelig ønsker barn så ville jeg ikke latt sjansen gå fra meg med din historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2777 Del Skrevet 6. juli 2017 Hei. Jeg tok Pregnyl, og fikk negativ billigstrimmel for et par dager siden. Ville teste med en annen type i dag, og de to jeg tok ble helt ulike. Mener de reagerer på samme hcg nivå. Hva skjer? Er forvirra jeg nå 🤔 Disse er tatt på samme urinprøve. Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen79 Skrevet 7. juli 2017 #2778 Del Skrevet 7. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #2779 Del Skrevet 7. juli 2017 6 minutter siden, Arwen79 skrev: Vet ikke hva Pregyl er, men 3 av 4 bilder av tester ser positiv ut. Men de siste er litt svakere? Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #2780 Del Skrevet 7. juli 2017 1 time siden, Arwen79 skrev: De ser desverre svakere ut idag :/ frykter at det er sprøyten som satt/sitter igjen desverre.. Lover ikke gått når de blir svakere, men samtidig kan dette snu å bli sterkere igjen om du har blitt gravid nå Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå