Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Heii, testet svakt positiv på en strips for 1.5 uke siden. Idag tok jeg en clearblue digital test som kom tilbake negativ, meeeen jeg åpnet denne opp🙈 etter å ha sett noen videoer på tiktok ble jeg nysgjerrig, er det meningen at det skal være 3 linjer? Ser flere skriver at 2 er vanlig, men ikke 3. Og at når den har vært sånn som min har de testet positivt litt senere. Har også lest at det å åpne den opp ikke er meningen osv, så det vet jeg, men er ikke det jeg er ute etter. Noen som har vært borti dette før? ser noen bare få 2 streker på der kontroll streken er og ikke på den over osv. takk på forhånd! 

1W2-W5FI9zwXzSLtgJnHiZxxC-4-_jgFgmStA7pO

Anonymkode: f7c2b...2f4

Fant denne artikkelen, ble nysgjerrig selv. :fnise:
http://poasaholic.blogspot.com/2009/04/the-true-secret-to-digital-pregnancy.html?m=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Er det noen som har erfaring med at teststreken ikke blir mørkere på flere dager?

Jeg har hatt to missfall og plusset for 3 dager siden, men veeeldig svak strek. Jeg har testet mye tidligere og ut av erfaring har teststreken blitt betydelig mørkere for hver dag, men ikke denne gangen. 3 dager siden første svake positiv men fortsatt like svak.. 🫤 Kan det tyde på missfall igjen?

38CF8CF9-6AF4-4CFC-8BE6-60D4DE16D905.jpeg

Anonymkode: fad76...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er dette dårlig stigning?😔

204965C6-DC82-4855-9723-44ACD8951CBA.jpeg

Anonymkode: 71160...ec6

Vil si det er fin stigning! Det vil ikke øke særlig tydelig HVER dag, ville heller testet annenhver om du vil teste fremover. Skal sies at jeg hadde blenda tester frem til 14 eller 15 dpo så jeg synes det er utrolig at du har fått disse testene. Trodde kanskje jeg var kortere på vei da dette skjedde men både syklusen og terminen min stemmer med at jeg var såpass på vei før jeg fikk positiv test.

Anonymkode: c0469...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette dårlig stigning?😔

204965C6-DC82-4855-9723-44ACD8951CBA.jpeg

Anonymkode: 71160...ec6

Syns den ser fin ut. Mine var svakere og sterkere om hverandre hele tiden.. jeg tror det kan være forskjell på både strimlene om de så kommer fra samme boks, uten at jeg skal si det sikkert. Jeg syns mine så svakere ut flere ganger, men her sitter jeg…20 uker på vei ☺️

Anonymkode: 9b6fc...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet hvitt på alle tester (clearblue early detec. og metode sine) siden dpo 7. I dag kom dette resultatet av clearblue sin tidligtest, dpo 12 (morgenurin). 

Hva tror dere? Samme test dpo 11 var helt hvit. 

Screenshot_20230219_112646_Gallery.jpg

Anonymkode: b6598...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Testet hvitt på alle tester (clearblue early detec. og metode sine) siden dpo 7. I dag kom dette resultatet av clearblue sin tidligtest, dpo 12 (morgenurin). 

Hva tror dere? Samme test dpo 11 var helt hvit. 

Screenshot_20230219_112646_Gallery.jpg

Ser streken.. problemet med disse er skyggestrek… i dette tilfellet er jeg usikker på hva som er hva.. jeg tror jeg ville prøvd en annen test ettersom denne testen ikke er helt blå på streken som skal lage + tegnet… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser streken.. problemet med disse er skyggestrek… i dette tilfellet er jeg usikker på hva som er hva.. jeg tror jeg ville prøvd en annen test ettersom denne testen ikke er helt blå på streken som skal lage + tegnet… 

Jeg er 90 prosent sikker på at streken er blå, men får det ikke frem på kamera. Kan skyggestrek være blå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er skyggestreker egentlig? Altså hvordan skiller man mellom disse og vanlig strek. Har to bilder jeg vil legge ut, men får ikke opp knapp for deling av bilder (er kanskje for ny på forumet). Strekene var iaf ganske utydelige, men ikke ingenting, slik det har vært de siste mnd.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Lloyd Pharmacy tidlig graviditetstest?  Jeg har fått svake rosa streker i 3 dager. I dag var den litt sterkere enn de andre 2, men fortsatt svak. Negativ på andre tester, så håpet sank! Fikk også blødning i dag 13 dpo, så kjenner meg litt frustrert. Var siste håp og prøving før vi skal starte med ivf…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aleneher skrev (6 timer siden):

Hvordan legger jeg ved bilde? Er helt ny her

Er på mobil forresten

Trykk Legg til filer.

Anonymkode: 0b45a...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleneher skrev (6 minutter siden):

Får kun opp URL😬

Du kan ikke legge til bilder via fil før du har skrevet 15 innlegg og vært medlem et par uker (?) tror jeg det er.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser dere noe her? Midt på dag 10dpo. Alle til nå har vært helt hvite, men har opplevd lurestreker før, så blir usikker.

B247DE20-ECC7-4A63-A3F8-7396190D9168.jpeg

85129313-2F66-4989-87A6-62B3A5B9F69E.jpeg

Endret av jcml
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jcml skrev (4 timer siden):

Ser dere noe her? Midt på dag 10dpo. Alle til nå har vært helt hvite, men har opplevd lurestreker før, så blir usikker.

B247DE20-ECC7-4A63-A3F8-7396190D9168.jpeg

85129313-2F66-4989-87A6-62B3A5B9F69E.jpeg

Ser noe der ja!

Anonymkode: 2d1b7...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Positiv? Skyggestrek?

A28BB8B3-36CF-4BED-B4A8-0852AA214733.jpeg

Anonymkode: 2d1b7...df6

Her var det vanskelig å se noe… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...