Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min rfsu-test var også ganske svak samtidig som jeg fikk gravid 2-3 på CB digital, så tror ikke det trenger bety noe. Har også hørt om mange flere som har fått svakt på denne testen tidlig:) 

IMG_2336.JPG

Anonymkode: 93a78...2a1

Ææææ, så spennende 😂 

Tør ikke teste igjen enda 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne her ??

20170504_060431.jpg

Anonymkode: 0d711...1e7

Negariv 

Anonymkode: aa3ff...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne her ??

20170504_060431.jpg

Negativ..

Anonymkode: 2acbf...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser så vidt strek,men vises ikke på bilde. Kan hende den streken jeg ser allerede er der,og bare forsterkes hvis den er positiv. Vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser så vidt strek,men vises ikke på bilde. Kan hende den streken jeg ser allerede er der,og bare forsterkes hvis den er positiv. Vet ikke jeg...

De kommer ofte med skyggestrek de testene der - når den er positiv ser det du det! Hvor mange DPO er du?

Anonymkode: 4fb1c...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken dpo er du da? :) hvis du synes du ser noe så kan det jo være starten på noe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva dpo er.. 

Days past ovulation

Anonymkode: 43abd...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åååh..det styrer jeg ikke med. Men det er 4 dager siden j skulle hatt mensen da. Pleier aldri å komme for sent. Heller 3-4 dager tidligere for hver mnd. Så da er den egentlig ca 6-7 dager forsinket.. får ta en test med ukesindikator senere for å være helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååh..det styrer jeg ikke med. Men det er 4 dager siden j skulle hatt mensen da. Pleier aldri å komme for sent. Heller 3-4 dager tidligere for hver mnd. Så da er den egentlig ca 6-7 dager forsinket.. får ta en test med ukesindikator senere for å være helt sikker.

Streken burde vært mye sterkere om det er flere dager siden du skulle hatt mensen. Men noen produserer HCG sent, og får dermed positive tester sent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg kan se en lyyyys strek?🙈 Eller er det bare meg? Hadde en sa 31 mars, positive eggløsningstest(er) 17/18april. Har jeg regna riktig skal jeg ha mensen nå.

IMG_0311.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en rfsu test på morgenen som var litt sterkere enn den forrige.. På vei hjem kjøpte jeg to CB. Negativ på vanlig men føler den digitale er ganske positiv 😂😱

Hehe ☺️

Snapchat-122159547.jpg

Snapchat-1208291694.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, dingding skrev:

Tok en rfsu test på morgenen som var litt sterkere enn den forrige.. På vei hjem kjøpte jeg to CB. Negativ på vanlig men føler den digitale er ganske positiv 😂😱

Hehe ☺️

Snapchat-122159547.jpg

Snapchat-1208291694.jpg

Den du mener er negativ må jo være bra positiv den også, er vel bare en strek på den, ikke kryss :) (skulle det vært kryss og den var negativ, ville streken vært vannrett, ikke loddrett) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, dingding skrev:

Hehe ☺️

Haha:laugh: Du er veldig gravid på disse da:fnise:

Gratulerer!

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, florette skrev:

Den du mener er negativ må jo være bra positiv den også, er vel bare en strek på den, ikke kryss :) (skulle det vært kryss og den var negativ, ville streken vært vannrett, ikke loddrett) 

Hahahaha 😂

Trodde det skulle være kryss jeg 😂 hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
28 minutter siden, dingding skrev:

Hahahaha 😂

Trodde det skulle være kryss jeg 😂 hahaha

Jæveli bra 😂😂😂 du er nok gravid! Enn hvis du bare hadde tatt den da, og gått å trodd den var negativ 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 10 dpo, og testet bare for gøy siden jeg skal i 40-årslag i kveld. Ble litt overrasket, denne ser da svakt positiv ut? 

IMG_3094.JPG

Anonymkode: 01034...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 10 dpo, og testet bare for gøy siden jeg skal i 40-årslag i kveld. Ble litt overrasket, denne ser da svakt positiv ut? 

IMG_3094.JPG

Ja, den er positiv! Gratulerer 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, malla1989 skrev:

Ja, den er positiv! Gratulerer 😊

Takk! Det blir spennende nyheter å fortelle når kjæresten kommer hjem fra tur i morgen! Har bare hatt en eggløsning siden pilleslutt, så dette var mer enn vi kunne drømme om. Får feire med en is i dag og håpe streken varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...