AnonymBruker Skrevet 24. januar #33401 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Babyplan, morgenurin, men utenfor tidsvinduet. Jeg vet at den ikke er gyldig, men den er litt for rosa og tykk til at jeg vil avskrive den helt. Jeg er mellom 10 og 13dpo. Erfaringer? Anonymkode: 7697a...1ca Ingen tvil om at den hadde vært positiv om det kom strek innen tidsfristen. Var den virkelig helt hvit i 5 minutter? Du får prøve en ny i kveld 🙂 Anonymkode: 99d43...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #33402 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen tvil om at den hadde vært positiv om det kom strek innen tidsfristen. Var den virkelig helt hvit i 5 minutter? Du får prøve en ny i kveld 🙂 Anonymkode: 99d43...9a4 Det var jo helt klassisk: jeg så en veldig svak strek, men ikke uten å bruke kontrast på telefonen. Så jeg la den bare fra meg en liten stund.. Jeg får ta en ny ikveld, ja😅 Prøver å tenke at dette er ugyldig, for å ikke bli helt skrudd opp🙈 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #33403 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var jo helt klassisk: jeg så en veldig svak strek, men ikke uten å bruke kontrast på telefonen. Så jeg la den bare fra meg en liten stund.. Jeg får ta en ny ikveld, ja😅 Prøver å tenke at dette er ugyldig, for å ikke bli helt skrudd opp🙈 Anonymkode: 7697a...1ca Dette er Metode og Babyplan etter fem minutter. Blir gal🤪 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #33404 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette er Metode og Babyplan etter fem minutter. Blir gal🤪 Anonymkode: 7697a...1ca Ser noe på bp! Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #33405 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ser noe på bp! Anonymkode: 5f067...994 Gjør du?🥺 Jeg klarte ikke se annet enn noe grått og tenkte skygge. Men det er jo innenfor tiden, i det minste. Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #33406 Del Skrevet 25. januar Er det noen som ser noe her?❤️ Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #33407 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjør du?🥺 Jeg klarte ikke se annet enn noe grått og tenkte skygge. Men det er jo innenfor tiden, i det minste. Anonymkode: 7697a...1ca Nå ser jeg noe.. spørsmål om flere gjør det🤪🙈 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 26. januar #33408 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det noen som ser noe her?❤️ Anonymkode: 0e1e1...c34 Jeg ser ingenting ved første øyekast, men når jeg zoomer inn så ser det ut som om kameraet har fanget opp en svak rosa strek på øverste test. Vanskelig å si hva det er. Kan hende det bare er en kamera glitch. Du får holde oss oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #33409 Del Skrevet 26. januar Hjertefisk skrev (20 minutter siden): Jeg ser ingenting ved første øyekast, men når jeg zoomer inn så ser det ut som om kameraet har fanget opp en svak rosa strek på øverste test. Vanskelig å si hva det er. Kan hende det bare er en kamera glitch. Du får holde oss oppdatert. Takk for svar:) Disse testene er fra idag 8dpo. Ser i utgangspunktet ingen forskjell Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #33410 Del Skrevet 27. januar Hei igjen. Er det noen som ser streker på disse? 9dpo. Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #33411 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei igjen. Er det noen som ser streker på disse? 9dpo. Anonymkode: 0e1e1...c34 Vanskelig og uklare bilder så får ikke zoomet inn for å se. Ser noe på nederste, men vanskelig fordi bildet er så uklart. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #33412 Del Skrevet 27. januar Jeg har nok hatt EL senere enn antatt, eller så er det ingenting. Utrolig frustrerende med så svake streker og så sterk tro😭 Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #33413 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vanskelig og uklare bilder så får ikke zoomet inn for å se. Ser noe på nederste, men vanskelig fordi bildet er så uklart. Anonymkode: 6a399...f7d Kanskje dette er bedre?😊 Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #33414 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje dette er bedre?😊 Anonymkode: 0e1e1...c34 Jeg ser noe på begge altså! Anonymkode: 7697a...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #33415 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje dette er bedre?😊 Anonymkode: 0e1e1...c34 Her ser jeg ingenting på min telefon. Anonymkode: 6a399...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #33416 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje dette er bedre?😊 Anonymkode: 0e1e1...c34 Har tatt mange i dag og ser noe på alle, bare redd det er kjemisk.. Anonymkode: 0e1e1...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #33417 Del Skrevet 27. januar Meg over her. Her kommer en oppdatering! 🥰 Anonymkode: 0e1e1...c34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #33418 Del Skrevet 28. januar Noen tanker? Åpnet den da det var så mye riper på glasset. Er test fra normal. 9 dpo. 🫣 Anonymkode: 9505f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #33419 Del Skrevet 28. januar Hei jenter 🩷 To dager forsinket, men hadde kanskje håpet at det hadde sett litt annerledes ut.. Noen av dere som ser noe? 😅 Anonymkode: f91dc...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #33420 Del Skrevet 28. januar jeg vil anbefale baby plan sine gravid tester, der får man ikke skygge streker eller falsk positive dem er også billige Anonymkode: 3d840...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå