AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #31821 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser noen «noe»? 😅🙈 Anonymkode: 86115...866 Nei, bare skygge. Dessverre. Anonymkode: 5f067...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #31822 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, bare skygge. Dessverre. Anonymkode: 5f067...994 Er enda over en uke til mensen, men tok bare for morroskyld da jeg har hatt noen smerter nederst i magen og andre ting som er litt merkelig😊 takk for svar! Anonymkode: 86115...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31823 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er enda over en uke til mensen, men tok bare for morroskyld da jeg har hatt noen smerter nederst i magen og andre ting som er litt merkelig😊 takk for svar! Anonymkode: 86115...866 Mine tester var også som skygger 1 uke før mens. I går fikk jeg 2-3 på clearblue digital 😊 Jeg ser "noe" på testen din. Anonymkode: b090e...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31824 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men er dette primært et forum for de som har prøvd i mange år? Trodde det var alle typer prøvete her jeg. Anonymkode: f6a9a...977 Tråden ligger jo i kategorien «prøvere og ufrivillig barnløse». Det er man ikke om man hopper av i svingen og blir gravid i fylla. Sorry, men jeg syns det var taktløst å legge ut i den typen forum. Anonymkode: 6187b...913 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31825 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men hallo?? Det er jo en tolke tråd, ikke en vi som har prøvd I 4 år osv tråd. Man må jo få lov å legge ut, uten at noen skal bli fornærmet av den grunn. Noen prøver, andre prøver ikke, noen blir lett gravide, andre ikke. Har selv 2 ivf barn. Men jeg tenker det bør være rom for alle, ikke bare de som er prøvere! Maken... det du skriver er respektløst syns jeg da!! Anonymkode: 0c0da...7c4 Det skal du selvfølgelig få lov til å mene 😊 Men denne typen innlegg hører ikke hjemme innen «prøvere og ufrivillig barnløse», det var poenget mitt. Tråkka tydeligvis på noen tær, men det lever jeg greit med. Det er gøy å se hvordan folk bare plutselig blir gravide i fylla når man selv har prøvd i 2,5 år uten hell 🙃 Den er grei. Anonymkode: 6187b...913 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogsjente Skrevet 6. juli 2024 #31826 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 10.03): Jeg synes jeg ser litt rødfarge og en strek her, men jeg er ingen ekspert😅 Anonymkode: f6a9a...977 AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 10.05): Ja, synes jeg ser noe Anonymkode: 5f067...994 Dere hadde rett! Sterkere test nå og positiv digital ☺️ Det gikk på tredje innsett med ivf 🤩 Forøvrig synes jeg alle kan få poste tester her, både uplanlagte gravide og vi som prøver. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31827 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det skal du selvfølgelig få lov til å mene 😊 Men denne typen innlegg hører ikke hjemme innen «prøvere og ufrivillig barnløse», det var poenget mitt. Tråkka tydeligvis på noen tær, men det lever jeg greit med. Det er gøy å se hvordan folk bare plutselig blir gravide i fylla når man selv har prøvd i 2,5 år uten hell 🙃 Den er grei. Anonymkode: 6187b...913 Det kan være lurt å prøve å minne seg selv på at det er ikke andre sin feil at en selv er ufrivillig barnløs. Vi prøvde selv i 1,5 år, og jeg var veldig påpasselig med å ikke være bitter på de som enkelt blir gravid. Vi har en samletråd for tolkning av graviditetstester fordi det er vel dette underforumet det passer best under, men tenker at alle skal få lov å legge ut bilder av sine tester uavhengig av om de har ikke har prøvd å bli gravide eller om de har prøvd i 10 år. Jeg tenker at hvis du blir veldig lei deg av å lese slikt som det, er det kanskje bedre å legge ut tester i en IKM-gruppe på babyverden for eksempel, der det er andre som prøver like mye som deg å bli gravid. Jeg synes i alle fall at de gruppene var kjempefine og støttende. Anonymkode: 5f067...994 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31828 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det skal du selvfølgelig få lov til å mene 😊 Men denne typen innlegg hører ikke hjemme innen «prøvere og ufrivillig barnløse», det var poenget mitt. Tråkka tydeligvis på noen tær, men det lever jeg greit med. Det er gøy å se hvordan folk bare plutselig blir gravide i fylla når man selv har prøvd i 2,5 år uten hell 🙃 Den er grei. Anonymkode: 6187b...913 Jaja! Forstår noen føler seg tråkket på, men jeg fant ingen forum der min problemstilling kunne inngå utenom dette. Hvis man skal gå å være bitter på alle som blir gravide kjapt så blir livet litt vanskelig tror jeg. Mange surmaga folk her på Kvinneguiden sammenlignet med andre forum. Anonymkode: f6a9a...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31829 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan være lurt å prøve å minne seg selv på at det er ikke andre sin feil at en selv er ufrivillig barnløs. Vi prøvde selv i 1,5 år, og jeg var veldig påpasselig med å ikke være bitter på de som enkelt blir gravid. Vi har en samletråd for tolkning av graviditetstester fordi det er vel dette underforumet det passer best under, men tenker at alle skal få lov å legge ut bilder av sine tester uavhengig av om de har ikke har prøvd å bli gravide eller om de har prøvd i 10 år. Jeg tenker at hvis du blir veldig lei deg av å lese slikt som det, er det kanskje bedre å legge ut tester i en IKM-gruppe på babyverden for eksempel, der det er andre som prøver like mye som deg å bli gravid. Jeg synes i alle fall at de gruppene var kjempefine og støttende. Anonymkode: 5f067...994 Enig♥️Babyverden er en fin plass. Hilsen hun som fornærma deg Anonymkode: f6a9a...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31830 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jaja! Forstår noen føler seg tråkket på, men jeg fant ingen forum der min problemstilling kunne inngå utenom dette. Hvis man skal gå å være bitter på alle som blir gravide kjapt så blir livet litt vanskelig tror jeg. Mange surmaga folk her på Kvinneguiden sammenlignet med andre forum. Anonymkode: f6a9a...977 Det har ingenting med å være surmaga å gjøre. Å være ufrivillig barnløs er en stor sorg. Trodde dette forumet var for oss som syns prøving er tøft og tungt når det aldri gir resultater. Så feil kan man ta, og da er det jo bare å takke for seg 😊 Ellers er jeg enig i at kvinneguiden stort sett er giftig, så burde kanskje ikke forventet noe annet her inne heller. Anonymkode: 6187b...913 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31831 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det har ingenting med å være surmaga å gjøre. Å være ufrivillig barnløs er en stor sorg. Trodde dette forumet var for oss som syns prøving er tøft og tungt når det aldri gir resultater. Så feil kan man ta, og da er det jo bare å takke for seg 😊 Ellers er jeg enig i at kvinneguiden stort sett er giftig, så burde kanskje ikke forventet noe annet her inne heller. Anonymkode: 6187b...913 Unødvendig å kommentere at det er dårlig gjort fordi hun ikke planla en graviditet. Hun er vel ikke mindre verdig en graviditet enn dem som har prøvd lenge? Kan være greit å huske på at for noen er det et sjokk og absolutt ikke tid for graviditet, som kan ta med seg mange bekymringer og vonde tanker. Graviditetstester, er før en evt satt graviditet. Derfor må den nesten i dette underforumet. Tror ikke hun mente å tråkke noen på tærne på en samletråd for graviditetstester. Anonymkode: 22495...f3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31832 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 9.36): Er denne positiv? Synes jeg ser en strek Anonymkode: f6a9a...977 Hvis det er normal sine, så har jeg fått utallige tester som dette uten å være gravid.. stoler ikke på de lengre, med mindre de er blendahvite og jeg kan avskrive en mulig graviditet. Anonymkode: 22495...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31833 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 21.49): Æsj så dumt med Clearblue da. ! Tok en annen noen timer senere å får strek på den også, men fra et annet merke. Hva tenker vi da? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 31c8b...554 Jeg ser ingen strek på den øverste, og den clear blue er nok skyggestrek. Anonymkode: 22495...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31834 Del Skrevet 6. juli 2024 Skyggestrek eller babystrek? Anonymkode: 40d49...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31835 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Unødvendig å kommentere at det er dårlig gjort fordi hun ikke planla en graviditet. Hun er vel ikke mindre verdig en graviditet enn dem som har prøvd lenge? Kan være greit å huske på at for noen er det et sjokk og absolutt ikke tid for graviditet, som kan ta med seg mange bekymringer og vonde tanker. Graviditetstester, er før en evt satt graviditet. Derfor må den nesten i dette underforumet. Tror ikke hun mente å tråkke noen på tærne på en samletråd for graviditetstester. Anonymkode: 22495...f3f Å herregud, du misser jo poenget totalt. Ingen har sagt hun ikke er verdig! Poenget er at jeg trodde tråden var for prøvere og ufrivillig barnløse, men det var den jo da tydeligvis ikke. Anonymkode: 6187b...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31836 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Skyggestrek eller babystrek? Anonymkode: 40d49...0ce Hmm, den var litt tynn og er kanskje defekt, men kan være en begynnende babystrek, men du bør ta en ny tenker jeg. Jeg synes ikke babyplan sine tidligtester var noe særlig og fikk mye svakere streker på dem enn på makesure sine vanligtester de første dagene faktisk! Anonymkode: 5f067...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #31837 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Å herregud, du misser jo poenget totalt. Ingen har sagt hun ikke er verdig! Poenget er at jeg trodde tråden var for prøvere og ufrivillig barnløse, men det var den jo da tydeligvis ikke. Anonymkode: 6187b...913 Tråden er en samletråd for tolkning av graviditetstester. Hva vedkommende ønsker at utfall skal være er ikke avgrenset. Anonymkode: 22495...f3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #31838 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hmm, den var litt tynn og er kanskje defekt, men kan være en begynnende babystrek, men du bør ta en ny tenker jeg. Jeg synes ikke babyplan sine tidligtester var noe særlig og fikk mye svakere streker på dem enn på makesure sine vanligtester de første dagene faktisk! Anonymkode: 5f067...994 Jeg ser en strek! Den var like svak da jeg venta sønnen min! Test på nytt om to dager:) Anonymkode: f6a9a...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollungen96 Skrevet 7. juli 2024 #31839 Del Skrevet 7. juli 2024 Syns jeg ser en kjeeeempesvak strek. Jeg er 9dpo. Men vet ikke om jeg har blitt gal😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #31840 Del Skrevet 7. juli 2024 Trollungen96 skrev (46 minutter siden): Syns jeg ser en kjeeeempesvak strek. Jeg er 9dpo. Men vet ikke om jeg har blitt gal😂 Jeg ser 😍 Anonymkode: 59ad3...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå