AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #28501 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er vanlig clearblue. 12 dager dpo og kan kanskje skimte en strek, men den er vel uensett litt for svak iforhold til DPO for at dette skal gå bra? Anonymkode: b87c5...d9e Den må ikke være veldig sterk 12dpo for at det skal gå bra, noen får jo ikke positiv før 14dpo Anonymkode: cc5c9...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #28502 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er vanlig clearblue. 12 dager dpo og kan kanskje skimte en strek, men den er vel uensett litt for svak iforhold til DPO for at dette skal gå bra? Anonymkode: b87c5...d9e Ser ut som skygge Anonymkode: a6ab1...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #28503 Del Skrevet 10. juni 2023 Anonymkode: 599f4...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 10. juni 2023 #28504 Del Skrevet 10. juni 2023 Hjelp! Jeg tok eggløsningstest fordi vi åpenbart prøver, men så tok jeg en hcg test bare for sikkerhetsskyld siden jeg skal drikke alkohol. Kan lh test smitte over på hcg test om de ligger for nære? Tok de to nederste på samme urin, nå for 30 min siden også tok jeg den øverste nå nettop. Det er ikke strek på den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 10. juni 2023 #28505 Del Skrevet 10. juni 2023 Misko skrev (16 minutter siden): Hjelp! Jeg tok eggløsningstest fordi vi åpenbart prøver, men så tok jeg en hcg test bare for sikkerhetsskyld siden jeg skal drikke alkohol. Kan lh test smitte over på hcg test om de ligger for nære? Tok de to nederste på samme urin, nå for 30 min siden også tok jeg den øverste nå nettop. Det er ikke strek på den? Ville tatt en ny test i morgen ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 10. juni 2023 #28506 Del Skrevet 10. juni 2023 (endret) Misko skrev (1 time siden): Hjelp! Jeg tok eggløsningstest fordi vi åpenbart prøver, men så tok jeg en hcg test bare for sikkerhetsskyld siden jeg skal drikke alkohol. Kan lh test smitte over på hcg test om de ligger for nære? Tok de to nederste på samme urin, nå for 30 min siden også tok jeg den øverste nå nettop. Det er ikke strek på den? LH-tester slår ut på LH-hormon, hCG-tester slår ut på hCG-hormon, så nei de kan ikke smitte over på hverandre/ gi falskt resultat hos hverandre. Er det noen sannsynlighet for at du kan være gravid eller har du stålkontroll på syklusen din? Jeg hadde holdt meg unna alkohol i dag i tilfelle, det er jo ganske tydelig to streker på den midterste, men spørsmålet er om streken kom før de 5 minuttene. Uansett er det to streker så jeg ville gått ut i fra at jeg var gravid i dag og tatt en ny test i morgen for å bekrefte/avkrefte Endret 10. juni 2023 av t0nje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #28507 Del Skrevet 10. juni 2023 Hei, Er dette en god stigning/test 10 dpo? Den svakeste er fra i dag tidlig på morgenurin. Den andre tok jeg nå på kveldsurin. Har mistet en del ganger så klarer ikke helt å stole på min egen dømmekraft. Anonymkode: dc4d5...b63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 10. juni 2023 #28508 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei, Er dette en god stigning/test 10 dpo? Den svakeste er fra i dag tidlig på morgenurin. Den andre tok jeg nå på kveldsurin. Har mistet en del ganger så klarer ikke helt å stole på min egen dømmekraft. Anonymkode: dc4d5...b63 Ja vil si at dette er positivt ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #28509 Del Skrevet 10. juni 2023 Noen som ser noe forskjell fra den øverste til nederst (nederste tok jeg i kveld) Anonymkode: cc5c9...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 10. juni 2023 #28510 Del Skrevet 10. juni 2023 Hadde en svak test i morrest å tok e ny en nå fordi klarte ikke å dy meg 😋 Tok også en clearblue el test samtidig som også slo ut med blinkende fjes 🤞🏻 Vet ikke om eltest betyr noe men aldri opplevd positiv eltest rundt ikm, legger ved bilder 🤞🏻 Hva tror dere? Jeg åpnet testen fordi jeg ikke trodde det jeg så, også fikk jeg ikke godt bilde med deksel over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 10. juni 2023 #28511 Del Skrevet 10. juni 2023 t0nje skrev (1 time siden): LH-tester slår ut på LH-hormon, hCG-tester slår ut på hCG-hormon, så nei de kan ikke smitte over på hverandre/ gi falskt resultat hos hverandre. Er det noen sannsynlighet for at du kan være gravid eller har du stålkontroll på syklusen din? Jeg hadde holdt meg unna alkohol i dag i tilfelle, det er jo ganske tydelig to streker på den midterste, men spørsmålet er om streken kom før de 5 minuttene. Uansett er det to streker så jeg ville gått ut i fra at jeg var gravid i dag og tatt en ny test i morgen for å bekrefte/avkrefte Okei, jeg har ikke helt kontroll nei. Første syklus etter svangerskap og barn. Hadde mens sist 25 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 10. juni 2023 #28512 Del Skrevet 10. juni 2023 Anonym199429 skrev (3 timer siden): Ville tatt en ny test i morgen ☺️ Har ikke flere tester🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym199429 Skrevet 10. juni 2023 #28513 Del Skrevet 10. juni 2023 Misko skrev (11 minutter siden): Har ikke flere tester🙈 Du kan kjøpe på søndagsåpent eller bensinstasjon men er rfsu sine ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #28514 Del Skrevet 10. juni 2023 Er det noen forskjell på om man bruker strimlene som måler 25 eller 10 når en tester tidlig? Anonymkode: cc5c9...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #28515 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noen forskjell på om man bruker strimlene som måler 25 eller 10 når en tester tidlig? Anonymkode: cc5c9...d9d Såklart? Anonymkode: ebeda...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 10. juni 2023 #28516 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det noen forskjell på om man bruker strimlene som måler 25 eller 10 når en tester tidlig? Anonymkode: cc5c9...d9d I teorien ja men jeg har alltid fått sterkere strek på normale (25) enn på tidligtester (10) tatt av samme urin i to ulike sykluser så jeg kommer ikke til å bruke tidligtester lengre. De er dyrere også så bortkastede penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #28517 Del Skrevet 10. juni 2023 t0nje skrev (1 minutt siden): I teorien ja men jeg har alltid fått sterkere strek på normale (25) enn på tidligtester (10) tatt av samme urin i to ulike sykluser så jeg kommer ikke til å bruke tidligtester lengre. De er dyrere også så bortkastede penger. Jeg tenkte bare siden jeg testet i dag og i går, altså 8 og 9dpo og brukte make sure sine som måler 25 at jeg kanskje har brukt feil Anonymkode: cc5c9...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 10. juni 2023 #28518 Del Skrevet 10. juni 2023 11 dpo på kvelden. Hva tenker dere? Er den positiv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 10. juni 2023 #28519 Del Skrevet 10. juni 2023 -lykke- skrev (47 minutter siden): 11 dpo på kvelden. Hva tenker dere? Er den positiv? Positiv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #28520 Del Skrevet 11. juni 2023 Misko skrev (11 timer siden): Hjelp! Jeg tok eggløsningstest fordi vi åpenbart prøver, men så tok jeg en hcg test bare for sikkerhetsskyld siden jeg skal drikke alkohol. Kan lh test smitte over på hcg test om de ligger for nære? Tok de to nederste på samme urin, nå for 30 min siden også tok jeg den øverste nå nettop. Det er ikke strek på den? Ja, de kan farge av. Det kan godt hende du er gravid og at testen er riktig, men det kan også hende det er avfarging. Det er viktig å ikke legge tester så nært hverandre at det kan skje. Nå vet ikke jeg hvor nært de lå så vet ikke om det kan være tilfelle hos deg. Ofte ser man det ved at det ikke er en fullstendig strek. Håper såklart testen er riktig, tenker bare det er greit å dele min erfaring angående dette. Legger ved bilde, alle testene tatt på samme urin, de to nederste lå nok litt for nært hverandre. Håper for deg 🥰🤞🏻 Anonymkode: 7e3ef...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå