Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er denne testen fra "Normal"-butikken? Fi fader de er så elendige de testene, må bare si det! Jada, de er billige, jeg kjøpte 5 stk jeg også.. men har testet jevnlig for å sjekke stigning, med babyplan har det vært gull. Nå har jeg tatt 3 av disse normal-testene og de er KNAPT synlige selv om babyplan sine er sterkere for hver dag. Jeg -er- gravid, men testene mine ser nesten like ut som din her, så jeg anbefaler på det sterkeste å teste med cb, babyplan eller en av de som er mer til å stole på:) Tør ikke si om det er strek her eller ikke.. men ønsker lykke til:) ❤️

Anonymkode: f1296...d98

Ja, dette er testene fra normal. Tror jeg må prøve et annet merke ja… Synes man så en sykt svaaaak strek, men samtidig ingenting 🙈 Tusen takk ❤️

Anonymkode: a40d0...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei!

Hva tenker dere om denne? Babystrek eller «berømt» skyggestrek? Tatt innenfor tiden, men er bare 6 dpo (antagelig, basert på EL-smerter. 8 dager etter samleie). Er ikke aktiv prøver, men hvis det er en spire, så er den velkommen :)

C7E2A134-A08E-41DF-8EA1-2831D8BCC820.jpeg

Anonymkode: f50e1...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å klargjøre; testen er tatt 8 dager etter samleie, er antagelig 6 dpo. Jeg hadde ikke EL 8 dager etter samleie ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sorry dårlig formulert. Syns dere dette er en fin strek? Er 11dpo 🙈 (meg over) 

Anonymkode: dc4d5...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hei!

Hva tenker dere om denne? Babystrek eller «berømt» skyggestrek? Tatt innenfor tiden, men er bare 6 dpo (antagelig, basert på EL-smerter. 8 dager etter samleie). Er ikke aktiv prøver, men hvis det er en spire, så er den velkommen :)

C7E2A134-A08E-41DF-8EA1-2831D8BCC820.jpeg

Jeg ser ikke noe strek, bare antydningen til skygge 😊

Anonymkode: 0b45a...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei. Er dette en fin strek 11dpo syns dere?

87549569-BF32-4BFE-8CAD-D62E7112FF56.thumb.jpeg.ad72b19304c6e924d80a3e4a53bb361b.jpeg

Så absolutt! Gratulerer 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så absolutt! Gratulerer 💜

Takk for svar😊 Har mistet en del ganger så blir alltid så usikker på disse strekene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har fått falsk positiv med rfsu tidligstest pinne? 
Svaaak strek, nesten som skygge, omtrent negativ. men tydeligere og sterkere  når den har tørket og da utenfor tiden den skal leses av i. 

Anonymkode: ebeda...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noen som har fått falsk positiv med rfsu tidligstest pinne? 
Svaaak strek, nesten som skygge, omtrent negativ. men tydeligere og sterkere  når den har tørket og da utenfor tiden den skal leses av i. 

Fått falsk med de flere ganger, har sluttet å kjøpe dem. Ville testet med et annet merke også 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva tenker dere om denne?

Er 8dpo

8D4090D1-E6E9-42D4-90C4-411E0B2EB5B9.thumb.jpeg.ce83e0a25b4114a62cb7ed240f282a0d.jpeg

Anonymkode: 92c01...9b5

Ser den klart og tydelig, håper det er babystrek!

Anonymkode: b4b01...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen andre som kan skinte noe her? Er 9 dpo i dag, så kanskje litt tidlig? Testet på urin nr2.

15E7AA09-A16C-4DB1-8EB9-2CF33E64ED1F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen andre som kan skinte noe her? Er 9 dpo i dag, så kanskje litt tidlig? Testet på urin nr2.

15E7AA09-A16C-4DB1-8EB9-2CF33E64ED1F.jpeg

Her ser jeg ingenting, men det er veldig tidlig, så ikke mist håpet ennå☺️

Anonymkode: 4c1b2...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er rfsu tester.  øverste fra i  går kveld og i dag tidlig. Strekene er bare så vidt synlige lest innenfor tidsfristen. Negative nesten vil jeg si. Men etter å ha ligget flere timer så ser de slik ut. Hva i alle dager?? 

7C9F54E0-4295-49C5-9122-C2F42FCEF1EB.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Her er rfsu tester.  øverste fra i  går kveld og i dag tidlig. Strekene er bare så vidt synlige lest innenfor tidsfristen. Negative nesten vil jeg si. Men etter å ha ligget flere timer så ser de slik ut. Hva i alle dager?? 

7C9F54E0-4295-49C5-9122-C2F42FCEF1EB.jpeg

Jeg opplevde akkurat dette nylig, akkurat likt. Tok en clearblue dagen etter som var positiv. Ville prøvd en test i annet merke. 

Anonymkode: 0f549...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg opplevde akkurat dette nylig, akkurat likt. Tok en clearblue dagen etter som var positiv. Ville prøvd en test i annet merke. 

Anonymkode: 0f549...23a

Utfordringen er at jeg tester svakt hele tiden. Har testet positivt, men veldig svakt! 12 dpo i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det normalt med skyggestrek på Babyplan når tiden er gått ut? Tok én i dag tidlig som jeg mente var negativ men så ikkke så nøye etter. Glemte den på disken, og ser nå en tydelig strek - men usikker på om den har farge. Er babyplan kjent for skyggestreker? Eller er det et tegn?

1205F0D4-972E-4EB4-9E49-88A49A266DF5.jpeg

Anonymkode: 98023...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det normalt med skyggestrek på Babyplan når tiden er gått ut? Tok én i dag tidlig som jeg mente var negativ men så ikkke så nøye etter. Glemte den på disken, og ser nå en tydelig strek - men usikker på om den har farge. Er babyplan kjent for skyggestreker? Eller er det et tegn?

Jeg tenker at det er et tegn! Dpo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Babyplan er dessverre kjent for skygge :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...