AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #27561 Del Skrevet 14. februar 2023 Kan testen bli så sterk etter en spontanabort? Er ca 6+2 og hadde en blødning (med klumper og lette menssmerter) for to dager siden (blødde lett i ca 12 timer), men testene blir bare sterkere og symptomene blir også mer fremtredende. Så nå er jeg litt forvirra på om jeg egentlig har mista🤷🏻♀️ Har tatt HCG-måling hos legen, men ikke fått svar, og skal på ultralyd på fredag, bare så det er sagt. Ville bare høre om noen har erfaringer? 🙏🏼 Anonymkode: b74fc...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #27562 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kan testen bli så sterk etter en spontanabort? Er ca 6+2 og hadde en blødning (med klumper og lette menssmerter) for to dager siden (blødde lett i ca 12 timer), men testene blir bare sterkere og symptomene blir også mer fremtredende. Så nå er jeg litt forvirra på om jeg egentlig har mista🤷🏻♀️ Har tatt HCG-måling hos legen, men ikke fått svar, og skal på ultralyd på fredag, bare så det er sagt. Ville bare høre om noen har erfaringer? 🙏🏼 Anonymkode: b74fc...94e Klumper kan vel bare ha vært koagulert blod? Kan være du ikke har mistet ja. ❤️ Anonymkode: 3b0f1...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #27563 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 14.09): Gjerne oppdater hvis du vil det😊er i samme situasjon nå så spennende å se hvordan det utvikler seg for andre også Anonymkode: 064fc...96e Har du fått testet igjen idag? Synes jeg skimtet strek på dine tester du la ut på søndag🤞🏻 Jeg fikk denne idag, synes selv den er mer markert enn igår, men usikker på om det fortsatt er skyggestrek🙈 Anonymkode: 8d101...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #27564 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så gjennom bildene du la ut på søndag, og synes det ser ut som babystrek!🤞🏻 jeg brukte negativt filter på tidlig testing med førstemann, og den viste «grønnlig» svak strek slik som din gjorde, og tydelig positiv ca 2 døgn etterpå🙊 Anonymkode: 8d101...353 Åå håper så inderlig! Tusent takk for svar! tok en ny i dag, utvannet ikke morgenurin, da jeg ikke rakk før jobb.. kunne kanskje skimte en strek men såvidt, så svakere enn søndag:( så regner med da at det ikke er noe.. bare så forvirrende når jeg fikk strek søndag og mandag og mindre idag Anonymkode: 064fc...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #27565 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Åå håper så inderlig! Tusent takk for svar! tok en ny i dag, utvannet ikke morgenurin, da jeg ikke rakk før jobb.. kunne kanskje skimte en strek men såvidt, så svakere enn søndag:( så regner med da at det ikke er noe.. bare så forvirrende når jeg fikk strek søndag og mandag og mindre idag Anonymkode: 064fc...96e Det var jeg som skrev den meldingen som er i samme situasjon som deg nå, med svake streker/skyggestreker🙊 med førstemann startet testene mine slik, og urinkonsentrasjonen har myye å si i begynnelsen, så håper de tar seg opp i styrke for oss begge🤞🏻 Jeg opplevde ofte sterkere streker om ettermiddag/kveld enn morgenurin tidlig i graviditeten faktisk, så tror det er litt ulikt fra person til person Anonymkode: 8d101...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #27566 Del Skrevet 15. februar 2023 Hei! Jeg er sen med mensen denne måneden, og tok test søndag kveld som var svakt positive, mandag morgen som knapt var en strek (strimlene under) og mandag ettermiddag (ser negativ ut). Tok ny ny test nå nettopp (onsdag morgen) - en svak strek om man legger godviljen til. Husker jeg hadde mensen ca 8. januar, men er ikke en prøver, så har ikke helt oversikt. hva hadde dere tenkt/ gjort her? Anonymkode: f9a38...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #27567 Del Skrevet 15. februar 2023 Hei dere erfarne testere. Er gravid i uke 6 og det ble kun funnet en tom fostersekk da jeg var 6+1. Onsdag forrige uke fikk jeg 3+ på clearblue og har lest at hcg må være lik eller over 2953(?) for å få 3+. Hcgprøven tatt på fredag, to dager etter, viser et hcg nivå på 1900. Tok ny blodprøve på mandag og venter på resultat av denne. Føler meg ganske sikker på at hcg synker nå. Flere med lignende erfaringer? Hatt hcg under 2953 og likevel fått 3+? Anonymkode: a5456...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #27568 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg er sen med mensen denne måneden, og tok test søndag kveld som var svakt positive, mandag morgen som knapt var en strek (strimlene under) og mandag ettermiddag (ser negativ ut). Tok ny ny test nå nettopp (onsdag morgen) - en svak strek om man legger godviljen til. Husker jeg hadde mensen ca 8. januar, men er ikke en prøver, så har ikke helt oversikt. hva hadde dere tenkt/ gjort her? Anonymkode: f9a38...aef Ville prøvd en digital med morgen urin 😊 Anonymkode: a9f60...2c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjiiian Skrevet 15. februar 2023 #27569 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ville prøvd en digital med morgen urin 😊 Anonymkode: a9f60...2c9 Takk - digital gjorde susen! Endret 15. februar 2023 av sjiiian 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #27570 Del Skrevet 15. februar 2023 sjiiian skrev (1 time siden): Takk - digital gjorde susen! Fikk du positiv digital?🙊 er i samme situasjon, hadde første mensdag 7 januar, og ikke fått mensen tilbake enda, og svake skyggestreker.. Anonymkode: 8d101...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #27571 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fikk du positiv digital?🙊 er i samme situasjon, hadde første mensdag 7 januar, og ikke fått mensen tilbake enda, og svake skyggestreker.. Anonymkode: 8d101...353 Jepp! Anonymkode: f9a38...aef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #27572 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jepp! Anonymkode: f9a38...aef Gratulerer så mye❤️ Anonymkode: 8d101...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #27573 Del Skrevet 16. februar 2023 Hei. Kan noen hjelpe meg med å tolke denne? IKM er til søndag. Har ikke klart å fange opp eggløsning denne måneden. Jeg tenkte først at testen var negativ, men etter å ha sett en del på bildet, synes jeg at jeg kan skimte en svak strek der. Kanskje bare ønsketenkning! Anonymkode: fc45e...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #27574 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Kan noen hjelpe meg med å tolke denne? IKM er til søndag. Har ikke klart å fange opp eggløsning denne måneden. Jeg tenkte først at testen var negativ, men etter å ha sett en del på bildet, synes jeg at jeg kan skimte en svak strek der. Kanskje bare ønsketenkning! Anonymkode: fc45e...d41 Streken der er hvitere enn selve panelet. Negativ. Anonymkode: 0b45a...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #27575 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Streken der er hvitere enn selve panelet. Negativ. Anonymkode: 0b45a...53b Ja, ser det nå. Tusen takk Anonymkode: fc45e...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #27576 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg fikk så god hjelp her sist jeg var gravid, så prøver igjen! Noen som ser en svak strek her, eller er det synsbedrag? Anonymkode: 6f67b...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #27577 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 14.13): Har du fått testet igjen idag? Synes jeg skimtet strek på dine tester du la ut på søndag🤞🏻 Jeg fikk denne idag, synes selv den er mer markert enn igår, men usikker på om det fortsatt er skyggestrek🙈 Anonymkode: 8d101...353 Var hos gynekolog for vanlig undersøkelse på tirsdag og fikk beskjed om at jeg skulle ha eggløsning nå, så var ikkeno babystrek😅men fikk lagt inn litt aksjer da så får se når det nærmer seg ikm igjen🤞🏼💕 syns din ser litt mer markert ut ja, krysser fingre for deg🤞🏼 Anonymkode: 064fc...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #27578 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg fikk så god hjelp her sist jeg var gravid, så prøver igjen! Noen som ser en svak strek her, eller er det synsbedrag? Anonymkode: 6f67b...bbe Skimter en strek, men ser ut som den er tørka? Hvor lang tid tok det fra test til bildet ble tatt? vet også at det er mange som har fått skyggestrek på disse, men test videre! Vet jo aldri☺️🤞🏼håper på babystrek for deg💕 hvor mange dpo er du? Anonymkode: 064fc...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #27579 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Var hos gynekolog for vanlig undersøkelse på tirsdag og fikk beskjed om at jeg skulle ha eggløsning nå, så var ikkeno babystrek😅men fikk lagt inn litt aksjer da så får se når det nærmer seg ikm igjen🤞🏼💕 syns din ser litt mer markert ut ja, krysser fingre for deg🤞🏼 Anonymkode: 064fc...96e Åå masse lykke til🤞🏻💕 Synes testene mine er svakere igjen nå, men har også oppdaget en del EL slim, kan disse slå ut på LH hormonet kanskje? Trodde ikke de skulle gjøre det, men merkelig siden du også fikk slike streker🤔 Anonymkode: 8d101...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #27580 Del Skrevet 16. februar 2023 Positiv? 4 dager til IKM. Anonymkode: e879d...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå