Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen av dere se noe på denne testen? Synes jeg ser en lyyys strek, men er redd jeg innbiller meg det..hadde sa i mai, så håper det er positivt nå...🤞🏼

Ser at streken på bildet er dårligere enn i virkeligheten:p

IMG_0269.JPG

Endret av junijente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.8.2017 den 18.03, Kaiaermeg skrev:

Ja, det er derfor jeg nevner at hos noen fester egget seg seint, og dermed kan det være helt naturlig at streken er svak. Ingen problem! Oppdater gjerne på hvordan det går :)

Her kommer oppdateringen.. hadde sterkere strek i går igjen, og har nå vært hos lege og fått bekreftet graviditeten. 

Anonymkode: 431f3...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, junijente skrev:

Kan noen av dere se noe på denne testen? Synes jeg ser en lyyys strek, men er redd jeg innbiller meg det..hadde sa i mai, så håper det er positivt nå...🤞🏼

IMG_0269.JPG

Jeg ser svaaaaak strek. Muligens bare skygge.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer oppdateringen.. hadde sterkere strek i går igjen, og har nå vært hos lege og fått bekreftet graviditeten. 

Gratulerer så mye!! Gøy å høre, masse lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Kaktuss skrev:

Jeg syns jeg ser en svak strek på denne, men har sett meg grønn på slike tester. Mensen er forresten 6 dager forsinket. 

IMG_20170815_090911.jpg

Har 2-3 positive tester nå,ca like "sterke". Kan jeg ta digital test i morgen, eller burde jeg vente en ekstra dag og to før eg prøver det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2017 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, AnonymBruker...aba.

Ta fri fra testingen! Jeg får helt vondt av deg! Du driver deg selv til vannvidd. Det er bare godt ment, forsøk å vent til ikm :hjerte:

Anonymkode: 43abd...9c2

Takk for råd.

IKM i morgen. Da er vel disse også negative?

IMG_1909.JPG

IMG_1927.JPG

Anonymkode: 22abf...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaktuss skrev:

Har 2-3 positive tester nå,ca like "sterke". Kan jeg ta digital test i morgen, eller burde jeg vente en ekstra dag og to før eg prøver det? 

Jeg ville tatt en strimmel i morgen og sett om den var sterkere, og evt deretter tatt digital. Men dette ser absolutt lovende ut for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en CB tidlig test, og er tatt 8 dager (i tidligste laget) etter eggløsning, 6 dager før forventet mens. Jeg synes jeg ser en skygge der, men for alt jeg vet så ser jeg bare hva jeg ønsker å se.:fnise: Noen som ser en antydning til en strek?

IMG_0329.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun jeg som ser en strek her? Ikke helt oversikt over syklus osv, siden dette er PP1. Men hadde mensen sist 28-30. juli.

IMG_20170815_192440.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Smacky87 skrev:

Er det kun jeg som ser en strek her? Ikke helt oversikt over syklus osv, siden dette er PP1. Men hadde mensen sist 28-30. juli.

IMG_20170815_192440.jpg

Jeg ser absolutt en strek der.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jannicke17 skrev:

Jeg ser absolutt en strek der.:)

Tror at det er 10 dager til mensen, så er jo ganske tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, junijente skrev:

IMG_0269.JPG

Tipper positiv 😊 Har bare brukt de testene. Har jeg skimtet noe på de har jeg vært gravid begge gangene. Dpo er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, mortilen skrev:

Tipper positiv 😊 Har bare brukt de testene. Har jeg skimtet noe på de har jeg vært gravid begge gangene. Dpo er du?

Håper den er positiv 🤞🏼 Siden klokken er tippet 24, er jeg nå 11 dpo. Men testet denne igår, var da 10 dpo:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0272.thumb.JPG.154822f02dce4238b81eaf401b98b214.JPGJeg tok en ny test nå, dette er rfsu sin..er dette godkjent som strek?

Endret av junijente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, junijente skrev:

IMG_0272.thumb.JPG.154822f02dce4238b81eaf401b98b214.JPGJeg tok en ny test nå, dette er rfsu sin..er dette godkjent som strek?

Gratulerere! Strek der ja!

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gratulerere! Strek der ja!

Tuuusen takk😁 Litt vanskelig å forstå egentlig:p hadde en sa i mai, utrolig at jeg får positiv test nå❤😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, junijente skrev:

Tuuusen takk😁 Litt vanskelig å forstå egentlig:p hadde en sa i mai, utrolig at jeg får positiv test nå❤😁

Trist at du mistet, men da er jo dette enda koseligere! Nb! Når en blir gravid innen 6mnd etter en SA er det større sjanse en ellers for at det går bra ved ny graviditet!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trist at du mistet, men da er jo dette enda koseligere! Nb! Når en blir gravid innen 6mnd etter en SA er det større sjanse en ellers for at det går bra ved ny graviditet!:) 

Ja, håper det går bra i denne graviditeten:) kjenner du til rfsu sine tester? Er det lett skyggestreker eller falske positiv svar på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...