AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2981 Del Skrevet 13. august 2017 4 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Ja, det er derfor jeg nevner at hos noen fester egget seg seint, og dermed kan det være helt naturlig at streken er svak. Ingen problem! Oppdater gjerne på hvordan det går Skal gjøre det. Tar ny test i morgen tidlig siden det var såpass forskjell fra i går til i dag. Takk snille deg Anonymkode: 431f3...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 13. august 2017 #2982 Del Skrevet 13. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tydeligere bilde av strekene. Hva tror dere? Anonymkode: 431f3...da9 Her ser jeg tydelig strek 👏.. som en skrev over her kan det bare være at egget har festet seg seinere. Det vil en ultralyd seinere vise.. gratulerer 👏😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2983 Del Skrevet 13. august 2017 23 timer siden, mortilen skrev: Åh. Det var kjedelig da... kan det ha vært kjemisk kanskje. Jeg hadde tre uker forsinket en gang. Aldri skjedd i hele mitt liv. Ble overrasket. 😱.. men håper det går snart da 💕👏👌🏼 ja, mye mulig kjemisk, da det var strek på alle forskjellige tester! mn da var det ikke meninga denne gangen! Sønnen min blir 1 og et halvt år neste måned, han begynte i barnehagen på mandag, og storkoser seg :D tenker det at det er veldig greit å bli gravid nå når han går i barnehagen, tilfelle jeg blir dårlig, så har han et sted å kose seg:):) så merkelig med 3 uker! da må jo det også ha vært kjemisk? .. Gidder ikke sånn eggløsningstester hvertfall. For da jeg prøvde det for snart 1 år siden, fikk jeg positive eggløsningstester i en uke! så det ga jeg opp .. Prøver du å bli det nå?=) ja håper det går:-D vil så gjerne ha en søsken til sønnen min <3 har 2 søstre selv, ei er 5 år eldre, mens ei er 1 og et halvt år eldre. Vet hvor viktig det har vært for meg selv i oppveksten:):) Anonymkode: b61ab...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2984 Del Skrevet 13. august 2017 47 minutter siden, mortilen skrev: Her ser jeg tydelig strek 👏.. som en skrev over her kan det bare være at egget har festet seg seinere. Det vil en ultralyd seinere vise.. gratulerer 👏😊 Tusen takk Anonymkode: 431f3...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viprøver Skrevet 14. august 2017 #2985 Del Skrevet 14. august 2017 Aldri brukt denne testen før. Er 11 dpo, og kjøpte feil test på apoteket. Skjønner ikke resultatet. Er denne positiv, eller negativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2986 Del Skrevet 14. august 2017 42 minutter siden, Viprøver skrev: Aldri brukt denne testen før. Er 11 dpo, og kjøpte feil test på apoteket. Skjønner ikke resultatet. Er denne positiv, eller negativ? Det var vel bruksanvisning med i pakken? Anonymkode: 38781...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viprøver Skrevet 14. august 2017 #2987 Del Skrevet 14. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var vel bruksanvisning med i pakken? Anonymkode: 38781...fd7 Joa, det var det. Vet det skal være en loddrett strek, og ikke kryss. Men, er usikker på styrken. Må vel fremdeles være lov å spørre her? Kan hende det er noen som har erfaring med den samme testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2988 Del Skrevet 14. august 2017 Har lagt ut i en snnen tråd men må prøve her også: denne er vell positiv?? Har prøvd i 17 mnd!! Aldri trodd det gikk!! Testet 9 og 10 dpo! Da var den blendahvit! Testet ikke 11 og 12 dpo. Men testet idag 13 dpo! Er denne sterk nok? Trodde det var normalt å få positive tester fra 10 dpo... Har også menssmerter og svake smerter i korsryggen.. Er dette bra da?? Kjennes ut som at mensen kommer når som helst Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viprøver Skrevet 14. august 2017 #2989 Del Skrevet 14. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lagt ut i en snnen tråd men må prøve her også: denne er vell positiv?? Har prøvd i 17 mnd!! Aldri trodd det gikk!! Testet 9 og 10 dpo! Da var den blendahvit! Testet ikke 11 og 12 dpo. Men testet idag 13 dpo! Er denne sterk nok? Trodde det var normalt å få positive tester fra 10 dpo... Har også menssmerter og svake smerter i korsryggen.. Er dette bra da?? Kjennes ut som at mensen kommer når som helst Anonymkode: 2acbf...16a Ser positive ut 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
florette Skrevet 14. august 2017 #2990 Del Skrevet 14. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lagt ut i en snnen tråd men må prøve her også: denne er vell positiv?? Har prøvd i 17 mnd!! Aldri trodd det gikk!! Testet 9 og 10 dpo! Da var den blendahvit! Testet ikke 11 og 12 dpo. Men testet idag 13 dpo! Er denne sterk nok? Trodde det var normalt å få positive tester fra 10 dpo... Har også menssmerter og svake smerter i korsryggen.. Er dette bra da?? Kjennes ut som at mensen kommer når som helst Anonymkode: 2acbf...16a Disse er kjempefine! Jeg fikk første positive 12dpo, og den var noe svakere enn det her. Er i uke 27 nå Hadde også mye menslignende smerter - der er helt normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2991 Del Skrevet 14. august 2017 5 minutter siden, florette skrev: Disse er kjempefine! Jeg fikk første positive 12dpo, og den var noe svakere enn det her. Er i uke 27 nå Hadde også mye menslignende smerter - der er helt normalt! Tusen takk for svar 😊 Ja, tenker at hadde jeg testet igår så hadde den vært positiv men bare litt svakere! Håper så inderlig at dette går bra nå! Men er veldig glad vi bare har fått bekreftelse på at vi kan bli gravide! Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2992 Del Skrevet 14. august 2017 1 time siden, Viprøver skrev: Aldri brukt denne testen før. Er 11 dpo, og kjøpte feil test på apoteket. Skjønner ikke resultatet. Er denne positiv, eller negativ? Synes jeg skimter noe jeg da 😃 Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2993 Del Skrevet 14. august 2017 Boots-test Anonymkode: 36ff9...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2994 Del Skrevet 14. august 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Boots-test Anonymkode: 36ff9...380 Jeg ser ingenting. Anonymkode: 43abd...9c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somre Skrevet 14. august 2017 #2995 Del Skrevet 14. august 2017 1 time siden, Viprøver skrev: Aldri brukt denne testen før. Er 11 dpo, og kjøpte feil test på apoteket. Skjønner ikke resultatet. Er denne positiv, eller negativ? Veldig vanlig med skyggestrek å disse dessverre, så test igjen om et par dager for å se om den blir sterkere😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #2996 Del Skrevet 15. august 2017 Boots-test er håpløse å ta bilde av. Denne er svak rosa. Men, er den for svak til å være 12/13 dpo? Hvis dere klarer å se noe da selvfølgelig? Anonymkode: 36ff9...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktuss Skrevet 15. august 2017 #2997 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg syns jeg ser en svak strek på denne, men har sett meg grønn på slike tester. Mensen er forresten 6 dager forsinket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #2998 Del Skrevet 15. august 2017 5 minutter siden, Kaktuss skrev: Jeg syns jeg ser en svak strek på denne, men har sett meg grønn på slike tester. Mensen er forresten 6 dager forsinket. denne er positiv Anonymkode: 431f3...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #2999 Del Skrevet 15. august 2017 6 minutter siden, Kaktuss skrev: Jeg syns jeg ser en svak strek på denne, men har sett meg grønn på slike tester. Mensen er forresten 6 dager forsinket. Positiv 😊 Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 15. august 2017 #3000 Del Skrevet 15. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Boots-test er håpløse å ta bilde av. Denne er svak rosa. Men, er den for svak til å være 12/13 dpo? Hvis dere klarer å se noe da selvfølgelig? Anonymkode: 36ff9...380 Jeg ser dessverre ingenting her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå