Gjest Cocosa Skrevet 12. august 2017 #2961 Del Skrevet 12. august 2017 På 10.8.2017 den 17.31, AnonymBruker skrev: I dag med ettermiddagsurin, 9 dpo. Anonymkode: 22abf...aba Ser ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2962 Del Skrevet 12. august 2017 På 10.8.2017 den 17.31, AnonymBruker skrev: I dag med ettermiddagsurin, 9 dpo. Anonymkode: 22abf...aba Skimter noe svakt på begge. Det kan være skyggestrek. Vent å se om mens uteblir og ta en ny test. Anonymkode: 9b614...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seier2016 Skrevet 12. august 2017 #2963 Del Skrevet 12. august 2017 10 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2964 Del Skrevet 12. august 2017 5 minutter siden, Seier2016 skrev: 10 dpo Var veldig forstyrrende å se "alt det andre" rundt testene... Men skimter en svak strek. Anonymkode: 43abd...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2965 Del Skrevet 12. august 2017 Er dette strek med "potensiale"? Anonymkode: 22abf...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2966 Del Skrevet 12. august 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette strek med "potensiale"? Anonymkode: 22abf...aba Hvilken strek? Ser ingen strek desverre :/ Anonymkode: 2acbf...16a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2967 Del Skrevet 12. august 2017 9 timer siden, mortilen skrev: Skimter mest på den øverste.. det er heldigvis ikke mange dagene til ikm nå vel? Hei! Fikk mensen i dag nå, 5 dager over IKM. Så vi får prøve igjen neste mulighet, og være enda mer aktive (Y) vi begge er veldig innstillt på en liten til:) Tusen takk for svar <3 har også urinveisinfeksjon, så må gå på antibiotika. kanskje det var det som gjorde mensen sein:/ men rart jeg hadde sinnsyke mensensmerter forrige uke, men det ikke skjedde noe da. aldri skjedd før:P mensen er ganske treig nå. kommer liksom bittelitt rosa. den kom faktisk rett etter jeg fikk en negativ digital, så kroppen trengte sikkert det ordentlige beviset Anonymkode: b61ab...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2968 Del Skrevet 12. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette strek med "potensiale"? Anonymkode: 22abf...aba Kjære deg, AnonymBruker...aba. Ta fri fra testingen! Jeg får helt vondt av deg! Du driver deg selv til vannvidd. Det er bare godt ment, forsøk å vent til ikm Anonymkode: 43abd...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 12. august 2017 #2969 Del Skrevet 12. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Fikk mensen i dag nå, 5 dager over IKM. Så vi får prøve igjen neste mulighet, og være enda mer aktive (Y) vi begge er veldig innstillt på en liten til:) Tusen takk for svar <3 har også urinveisinfeksjon, så må gå på antibiotika. kanskje det var det som gjorde mensen sein:/ men rart jeg hadde sinnsyke mensensmerter forrige uke, men det ikke skjedde noe da. aldri skjedd før:P mensen er ganske treig nå. kommer liksom bittelitt rosa. den kom faktisk rett etter jeg fikk en negativ digital, så kroppen trengte sikkert det ordentlige beviset Anonymkode: b61ab...9ac Åh. Det var kjedelig da... kan det ha vært kjemisk kanskje. Jeg hadde tre uker forsinket en gang. Aldri skjedd i hele mitt liv. Ble overrasket. 😱.. men håper det går snart da 💕👏👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2970 Del Skrevet 12. august 2017 Testet med RFSU-test nå nettopp. Er tre dager over ikm. Ser dere skygge? Eller kan det være en svak skyggestrek selv om testen er negativ? Anonymkode: 431f3...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2971 Del Skrevet 12. august 2017 bump Anonymkode: 431f3...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 13. august 2017 #2972 Del Skrevet 13. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Testet med RFSU-test nå nettopp. Er tre dager over ikm. Ser dere skygge? Eller kan det være en svak skyggestrek selv om testen er negativ? Anonymkode: 431f3...da9 Jeg er en strek, men vet Ikke om jeg ser farge. Den er altfor svak til å være 3 dager over ikm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2973 Del Skrevet 13. august 2017 22 minutter siden, mortilen skrev: Jeg er en strek, men vet Ikke om jeg ser farge. Den er altfor svak til å være 3 dager over ikm. Tok enda en test i dag, denne gangen med morgenurin. Samme type test (rfsu). Synes den er tydeligere i dag, hva synes du? Noen andre enn meg som ser tydelig strek her? Enig i at den er svak til å være tre dager over ikm. Men nå er det jo engang sånn at jeg ikke har fått mens, og sitter her med en test hvor jeg ser to streker. Hva skal man tenke om det? Anonymkode: 431f3...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2974 Del Skrevet 13. august 2017 Tydeligere bilde av strekene. Hva tror dere? Anonymkode: 431f3...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. august 2017 #2975 Del Skrevet 13. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tydeligere bilde av strekene. Hva tror dere? Anonymkode: 431f3...da9 Jeg ser vertfall en strek, og den ser farget ut. Hvor mange dpo er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2976 Del Skrevet 13. august 2017 2 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Jeg ser vertfall en strek, og den ser farget ut. Hvor mange dpo er du? 16.. Anonymkode: 431f3...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. august 2017 #2977 Del Skrevet 13. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: 16.. Anonymkode: 431f3...da9 Ok, og 3 dager over IKM? Jeg er ikke så veldig erfaren, men jeg vet at hos noen fester egget seg seint og kanskje produserer hcg seint også. Evt at egget bare streifet livmorveggen, og ikke festet seg, og dermed lurer kroppen litt til å tro den er gravid. Dette er bare min tanker basert på diverse jeg har lest krysser fingrene for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. august 2017 #2978 Del Skrevet 13. august 2017 1 minutt siden, Kaiaermeg skrev: Ok, og 3 dager over IKM? Jeg er ikke så veldig erfaren, men jeg vet at hos noen fester egget seg seint og kanskje produserer hcg seint også. Evt at egget bare streifet livmorveggen, og ikke festet seg, og dermed lurer kroppen litt til å tro den er gravid. Dette er bare min tanker basert på diverse jeg har lest krysser fingrene for deg. Jeg ville uansett fortsatt å teste hver/annen hver morgen fremover for å se om den blir sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2979 Del Skrevet 13. august 2017 3 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Ok, og 3 dager over IKM? Jeg er ikke så veldig erfaren, men jeg vet at hos noen fester egget seg seint og kanskje produserer hcg seint også. Evt at egget bare streifet livmorveggen, og ikke festet seg, og dermed lurer kroppen litt til å tro den er gravid. Dette er bare min tanker basert på diverse jeg har lest krysser fingrene for deg. Kjemisk, altså? Jeg vet ikke hvorfor men jeg tviler på det. Takk for svar 1 minutt siden, Kaiaermeg skrev: Jeg ville uansett fortsatt å teste hver/annen hver morgen fremover for å se om den blir sterkere. Jepp, skal gjøre det. Men etter å ha googlet ser jeg at mange har like "svak" strek 16 dpo. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Takk for svar Anonymkode: 431f3...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. august 2017 #2980 Del Skrevet 13. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjemisk, altså? Jeg vet ikke hvorfor men jeg tviler på det. Takk for svar Jepp, skal gjøre det. Men etter å ha googlet ser jeg at mange har like "svak" strek 16 dpo. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Takk for svar Anonymkode: 431f3...da9 Ja, det er derfor jeg nevner at hos noen fester egget seg seint, og dermed kan det være helt naturlig at streken er svak. Ingen problem! Oppdater gjerne på hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå