Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tok på morgen urin, 2 dager til ikm. Skyggestrek på denne ? Eller bare jeg som ser 2 streker ? 🙈image.thumb.jpeg.3e9db54b799efc71d2ba0bdfa006d596.jpegimage.thumb.jpeg.85c7b6a3d4b1c23cfa0ce475337c01b7.jpeg

Anonymkode: acef0...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok på morgen urin, 2 dager til ikm. Skyggestrek på denne ? Eller bare jeg som ser 2 streker ? 🙈

Ser blank ut dessverre..

Anonymkode: 7c9d1...3af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg som har lagt ut overfor :) er 11 dpo nå. Når testen er såpass sterk er det vel ikke kjemisk eller? 

IMG_7423.JPG

Anonymkode: 8e5df...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok på morgen urin, 2 dager til ikm. Skyggestrek på denne ? Eller bare jeg som ser 2 streker ? 🙈image.thumb.jpeg.3e9db54b799efc71d2ba0bdfa006d596.jpegimage.thumb.jpeg.85c7b6a3d4b1c23cfa0ce475337c01b7.jpeg

Ser kanskje noe 🙄 Prøv igjen i kveld eller imorgen 😊

Anonymkode: 8e5df...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser negative ut herifra

Anonymkode: aa3ff...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på p-piller, men Kastet opp hver morgen i 4 dager. Blir litt usikker..

Er forresten ikke tatt på morgenurin.

IMG_0664.JPG

Endret av plastfolien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser to streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klarer ikke holde meg til tanken om at det kunn er en strek der 😅 Har demoter testen for å vise dere bedre, er det virkelig bare 1 strek? ( vært prøvere i snart 3 år, svidd av flere tusen i tester, men aldri fått en strek så tydelig ( i mine øyne ) streken kom før 5 min. Er eg helt på blåbærtur? Samboeren min ser ingenting :/ 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke holde meg til tanken om at det kunn er en strek der 😅 Har demoter testen for å vise dere bedre, er det virkelig bare 1 strek? ( vært prøvere i snart 3 år, svidd av flere tusen i tester, men aldri fått en strek så tydelig ( i mine øyne ) streken kom før 5 min. Er eg helt på blåbærtur? Samboeren min ser ingenting :/ 

image.jpeg

Hmmm...Synes jeg skimter noe.

Prøvere i 3 år??!! Krysser fingrene for at det klaffer for dere nå :hug:

Anonymkode: 43abd...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Jeg ser tydelig to streker! De som ikke ser det må skaffe seg briller 😊

Anonymkode: 2acbf...16a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der er en svak strek der, men hadde dobbeltsjekket den om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens øverst med antydning til strek og dagens nederst, som for meg ser blank ut.. 10 DPO.

noen som har fått negativ 10 DPO men fikk positiv allikevel ved IKM? 

*Håper*

IMG_0943.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, celujo skrev:

Gårsdagens øverst med antydning til strek og dagens nederst, som for meg ser blank ut.. 10 DPO.

noen som har fått negativ 10 DPO men fikk positiv allikevel ved IKM? 

*Håper*

IMG_0943.JPG

Min var ikke positiv før 12 DPO. 

Lykke til :)

Endret av Heisenberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Heisenberg skrev:

Min var ikke positiv før 12 DPO. 

Lykke til :)

Da holder jeg ut noen dager til! Takk <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, plastfolien skrev:

Går på p-piller, men Kastet opp hver morgen i 4 dager. Blir litt usikker..

Er forresten ikke tatt på morgenurin.

IMG_0664.JPG

Ser negativ ut 

Anonymkode: aa3ff...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 DPO. Greide å tisse direkte på vinduet, så trudde jeg hadde ødelagt testen. Den så helt tullete ut (vinduet fylte seg veldig sakte blant annet), så jeg kastet den etter kanskje 4-6 min. Flere timer senere "måtte jeg bare" sjekke den, og dette er det jeg ser. Streken er helt tydelig og rosa i virkeligheten. Hvordan tolker dere det? 

IMG_3680.JPG

IMG_3682.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, tweet skrev:

11 DPO. Greide å tisse direkte på vinduet, så trudde jeg hadde ødelagt testen. Den så helt tullete ut (vinduet fylte seg veldig sakte blant annet), så jeg kastet den etter kanskje 4-6 min. Flere timer senere "måtte jeg bare" sjekke den, og dette er det jeg ser. Streken er helt tydelig og rosa i virkeligheten. Hvordan tolker dere det? 

IMG_3680.JPG

IMG_3682.JPG

Den er positiv. Uten tvil:) Gratulerer tweet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den er positiv. Uten tvil:) Gratulerer tweet!

Er så usikker siden den så rar og negativ ut før jeg kastet den, og positiv da jeg sjekker mange timer senere! Klarer ikke helt å tro at det er sant eller at den er gyldig :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, tweet skrev:

Er så usikker siden den så rar og negativ ut før jeg kastet den, og positiv da jeg sjekker mange timer senere! Klarer ikke helt å tro at det er sant eller at den er gyldig :ohmy:

Trodde du ikke så på den etter at du tisset feil. Hvis den var negativ først: ta en ny i morra å dobbeltsjekk? Jeg er ikke sikker, men jeg skjønner ikke helt hvorfor ellers den skulle bli positiv av å ligge i bosset utover av hcg. Hun andre her inne som gjorde ca det samme var i alle fall gravid. Åhhh..håpe du får positiv, dette blir spennede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...