AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2321 Del Skrevet 24. april 2017 Tok på morgen urin, 2 dager til ikm. Skyggestrek på denne ? Eller bare jeg som ser 2 streker ? 🙈 Anonymkode: acef0...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2322 Del Skrevet 24. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok på morgen urin, 2 dager til ikm. Skyggestrek på denne ? Eller bare jeg som ser 2 streker ? 🙈 Anonymkode: acef0...f27 Ser blank ut dessverre.. Anonymkode: 7c9d1...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2323 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg som har lagt ut overfor er 11 dpo nå. Når testen er såpass sterk er det vel ikke kjemisk eller? Anonymkode: 8e5df...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2324 Del Skrevet 24. april 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok på morgen urin, 2 dager til ikm. Skyggestrek på denne ? Eller bare jeg som ser 2 streker ? 🙈 Anonymkode: acef0...f27 Ser kanskje noe 🙄 Prøv igjen i kveld eller imorgen 😊 Anonymkode: 8e5df...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2325 Del Skrevet 24. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok på morgen urin, 2 dager til ikm. Skyggestrek på denne ? Eller bare jeg som ser 2 streker ? 🙈 Anonymkode: acef0...f27 Ser negative ut herifra Anonymkode: aa3ff...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 24. april 2017 #2326 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Går på p-piller, men Kastet opp hver morgen i 4 dager. Blir litt usikker.. Er forresten ikke tatt på morgenurin. Endret 24. april 2017 av plastfolien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 24. april 2017 #2327 Del Skrevet 24. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok på morgen urin, 2 dager til ikm. Skyggestrek på denne ? Eller bare jeg som ser 2 streker ? 🙈 Anonymkode: acef0...f27 Jeg ser to streker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2328 Del Skrevet 24. april 2017 Klarer ikke holde meg til tanken om at det kunn er en strek der 😅 Har demoter testen for å vise dere bedre, er det virkelig bare 1 strek? ( vært prøvere i snart 3 år, svidd av flere tusen i tester, men aldri fått en strek så tydelig ( i mine øyne ) streken kom før 5 min. Er eg helt på blåbærtur? Samboeren min ser ingenting :/ Anonymkode: acef0...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2329 Del Skrevet 24. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke holde meg til tanken om at det kunn er en strek der 😅 Har demoter testen for å vise dere bedre, er det virkelig bare 1 strek? ( vært prøvere i snart 3 år, svidd av flere tusen i tester, men aldri fått en strek så tydelig ( i mine øyne ) streken kom før 5 min. Er eg helt på blåbærtur? Samboeren min ser ingenting :/ Anonymkode: acef0...f27 Hmmm...Synes jeg skimter noe. Prøvere i 3 år??!! Krysser fingrene for at det klaffer for dere nå Anonymkode: 43abd...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2330 Del Skrevet 24. april 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke holde meg til tanken om at det kunn er en strek der 😅 Har demoter testen for å vise dere bedre, er det virkelig bare 1 strek? ( vært prøvere i snart 3 år, svidd av flere tusen i tester, men aldri fått en strek så tydelig ( i mine øyne ) streken kom før 5 min. Er eg helt på blåbærtur? Samboeren min ser ingenting :/ Anonymkode: acef0...f27 Jeg ser tydelig to streker! De som ikke ser det må skaffe seg briller 😊 Anonymkode: 2acbf...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2331 Del Skrevet 24. april 2017 Der er en svak strek der, men hadde dobbeltsjekket den om noen dager. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 24. april 2017 #2332 Del Skrevet 24. april 2017 Gårsdagens øverst med antydning til strek og dagens nederst, som for meg ser blank ut.. 10 DPO. noen som har fått negativ 10 DPO men fikk positiv allikevel ved IKM? *Håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 24. april 2017 #2333 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) 19 minutter siden, celujo skrev: Gårsdagens øverst med antydning til strek og dagens nederst, som for meg ser blank ut.. 10 DPO. noen som har fått negativ 10 DPO men fikk positiv allikevel ved IKM? *Håper* Min var ikke positiv før 12 DPO. Lykke til Endret 24. april 2017 av Heisenberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 24. april 2017 #2334 Del Skrevet 24. april 2017 22 minutter siden, Heisenberg skrev: Min var ikke positiv før 12 DPO. Lykke til Da holder jeg ut noen dager til! Takk <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2335 Del Skrevet 24. april 2017 7 timer siden, plastfolien skrev: Går på p-piller, men Kastet opp hver morgen i 4 dager. Blir litt usikker.. Er forresten ikke tatt på morgenurin. Ser negativ ut Anonymkode: aa3ff...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2336 Del Skrevet 24. april 2017 3 dager før IKM, noen som ser noe? Anonymkode: 2ce9b...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 24. april 2017 #2337 Del Skrevet 24. april 2017 11 DPO. Greide å tisse direkte på vinduet, så trudde jeg hadde ødelagt testen. Den så helt tullete ut (vinduet fylte seg veldig sakte blant annet), så jeg kastet den etter kanskje 4-6 min. Flere timer senere "måtte jeg bare" sjekke den, og dette er det jeg ser. Streken er helt tydelig og rosa i virkeligheten. Hvordan tolker dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2338 Del Skrevet 24. april 2017 31 minutter siden, tweet skrev: 11 DPO. Greide å tisse direkte på vinduet, så trudde jeg hadde ødelagt testen. Den så helt tullete ut (vinduet fylte seg veldig sakte blant annet), så jeg kastet den etter kanskje 4-6 min. Flere timer senere "måtte jeg bare" sjekke den, og dette er det jeg ser. Streken er helt tydelig og rosa i virkeligheten. Hvordan tolker dere det? Den er positiv. Uten tvil Gratulerer tweet! Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 25. april 2017 #2339 Del Skrevet 25. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den er positiv. Uten tvil Gratulerer tweet! Anonymkode: 7c9d1...3af Er så usikker siden den så rar og negativ ut før jeg kastet den, og positiv da jeg sjekker mange timer senere! Klarer ikke helt å tro at det er sant eller at den er gyldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #2340 Del Skrevet 25. april 2017 3 minutter siden, tweet skrev: Er så usikker siden den så rar og negativ ut før jeg kastet den, og positiv da jeg sjekker mange timer senere! Klarer ikke helt å tro at det er sant eller at den er gyldig Trodde du ikke så på den etter at du tisset feil. Hvis den var negativ først: ta en ny i morra å dobbeltsjekk? Jeg er ikke sikker, men jeg skjønner ikke helt hvorfor ellers den skulle bli positiv av å ligge i bosset utover av hcg. Hun andre her inne som gjorde ca det samme var i alle fall gravid. Åhhh..håpe du får positiv, dette blir spennede! Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå