Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, MM skrev:

Tok en clearblue early detection idag. Ikke cb +. Det er vel ingen tvil nå??

image.jpg

Ingen tvil🙌🏻 Hurra! Gratulerer så mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, mortilen skrev:

Ingen tvil🙌🏻 Hurra! Gratulerer så mye!!

Tusen takk ❤ håper spira sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MM skrev:

Tusen takk ❤ håper spira sitter!

Ja 💕 Virkelig!! Jeg blei nettopp gravid sjæl og nedtellingen til disse herlige 12 ukene går så sakte! 🙈 Prøver å si til meg sjæl "det går som regel bra" hele tiden 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mortilen skrev:

Ja 💕 Virkelig!! Jeg blei nettopp gravid sjæl og nedtellingen til disse herlige 12 ukene går så sakte! 🙈 Prøver å si til meg sjæl "det går som regel bra" hele tiden 😏

Gratulerer!! 😀 Utrolig god følelse. Har faktisk IKM imorgen og tok en cb plus ikveld som og var positiv gitt. Bare håper mensen ikke kommer imorgen da haha. Man blir å tenke sånn framover tenker jeg! Kan jeg spørre om du hadde noen blødning ved IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt teater fra 8.mars til 14.mars. Billigtestene og den det står yes på er på morgenurin. I går skulle jeg bare teste hvor mange uker, tok den på kvelden, men 3-4 t siden sist toalettbesøk, og den er som dere ser negativ. Er 8-10 dager forsinket med mensen. Er litt småkvalm, større pupper, men det kan jo være fordi mensen kommer... testet seint med forrige barn, 10 dager etter forventet mens.

IMG_0091.JPG

IMG_0102.JPG

IMG_0104.JPG

IMG_0120.JPG

IMG_0121.JPG

IMG_0150.JPG

Anonymkode: 12e65...384

Billigtestene ser positive ut, men ser ikke ut til at det er så mye stigning til at det er så mange dager mellom?? 

Anonymkode: 4fb1c...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MM skrev:

Gratulerer!! 😀 Utrolig god følelse. Har faktisk IKM imorgen og tok en cb plus ikveld som og var positiv gitt. Bare håper mensen ikke kommer imorgen da haha. Man blir å tenke sånn framover tenker jeg! Kan jeg spørre om du hadde noen blødning ved IKM?

Så bra 😊 Da har man nok positive tester iallefall som bekrefter det hele 🙈 

Har ikke hatt noen blødninger. Ikke hatt det ved tidligere graviditeter heller. Kun noe ved eggløsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, mortilen skrev:

Så bra 😊 Da har man nok positive tester iallefall som bekrefter det hele 🙈 

Har ikke hatt noen blødninger. Ikke hatt det ved tidligere graviditeter heller. Kun noe ved eggløsning..

Ok 😀 Krysser fingrene for at den holder seg unna. Regner egentlig med det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

12 dpo, noen som har erfaring med disse testene? Er det skyggestrek eller er jeg endelig gravid???

IMG_3751.JPG

Anonymkode: 8ec0b...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

12 dpo, noen som har erfaring med disse testene? Er det skyggestrek eller er jeg endelig gravid???

IMG_3751.JPG

Du er definitivt gravid.

Gratulerer!

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er definitivt gravid.

Gratulerer!

Anonymkode: 7c9d1...3af

Signerer her !! Gratulerer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Første gang jeg legger ut et innlegg her. 

Er jeg trøtt og ser dårlig fordi klokken er 0600 eller er det en skyggestrek? Skulle hatt mensen søndag, men fortsatt ikke kommet.Vært noe smått lyserosa utflod typ. 

Screenshot_20170317-060452.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Selise skrev:

Er jeg trøtt og ser dårlig fordi klokken er 0600 eller er det en skyggestrek? Skulle hatt mensen søndag, men fortsatt ikke kommet.Vært noe smått lyserosa utflod typ. 

Ser noe, men synes streken er noe svak om du skulla hatt mens for fire fem dager siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Selise skrev:

God morgen! Jeg ser noe, men er usikker på om det er skyggestrek eller ikke. Hvis du skulle hatt mensen på søndag skulle testen vært mye sterkere nå 🤔 Lykke til! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, malla1989 skrev:

God morgen! Jeg ser noe, men er usikker på om det er skyggestrek eller ikke. Hvis du skulle hatt mensen på søndag skulle testen vært mye sterkere nå 🤔 Lykke til! 😊

Ja, er det jeg også tenker. Men hørt at noen kan produsere hcg mye senere enn andre også. Streken er btw litt mer blå i virkeligheten. Jeg håper sånn den er positiv! Men er det sånn at jeg burde vente til i morgen for å teste, eller ta det senere i dag? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Selise skrev:

Ja, er det jeg også tenker. Men hørt at noen kan produsere hcg mye senere enn andre også. Streken er btw litt mer blå i virkeligheten. Jeg håper sånn den er positiv! Men er det sånn at jeg burde vente til i morgen for å teste, eller ta det senere i dag? ☺

Enten vente til i morgen tidlig, eller vente i 4 timer med å tisse før du tar testen! Masse lykke til, krysser fingrene for deg! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Så gøy, jeg fikk også positiv CB digital Igår! Trodde heller ikke mine egne øyne, men Clear blue digital er veldig pålitelig, søkte alle veier og har ikke set noe sted om noen som har fått falskpositiv CB digital.. 

den A1 testen ser også positiv ut. Men ser ut som det er tidlig i graviditeten, og derfor he CB digital slått ut da den kan testes med opp til 5 dager før forventet mens!

gratulerer du er gravid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, MM skrev:

Denne er fra a1. Er ikke teststreken litt svak? Fikk positiv cb digital igår 1-2. IKM var igår..

image.jpg

Så gøy, jeg fikk også positiv CB digital Igår! Trodde heller ikke mine egne øyne, men Clear blue digital er veldig pålitelig, søkte alle veier og har ikke set noe sted om noen som har fått falskpositiv CB digital.. 

den A1 testen ser også positiv ut. Men ser ut som det er tidlig i graviditeten, og derfor he CB digital slått ut da den kan testes med opp til 5 dager før forventet mens!

Gratulerer du er gravid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer du er gravid 😊

Takk 😀 Mensen har jo heller ikke kommet, men man klarer selvfølgelig å henge seg opp i smådetaljer. Denne ble også tatt på ettermiddagen ved utvannet urin stort sett! Gratulerer til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, MM skrev:

Takk 😀 Mensen har jo heller ikke kommet, men man klarer selvfølgelig å henge seg opp i smådetaljer. Denne ble også tatt på ettermiddagen ved utvannet urin stort sett! Gratulerer til deg og!

Jeg skjønner absolutt hva du mener,, jeg kan fortsatt ikke tro at jeg er gravid, så jeg måtte ta en ny CB digital i dag som også viste " Gravid 1-2 ", også tok jeg en billigstrimmel test fra babyplan som også fikk to streker ( tok denne Igår også, og i av såg antiskrens streken bitte litt sterkere ut), og jeg tror fortsatt IKKE at jeg er gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...