strawberry Skrevet 16. desember 2016 #1501 Del Skrevet 16. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er på rugedag 9. Fryseforsøk.. Tolker g testen som negativ. Men kom svak skygge test.. Tenker egentlig at håpet er ute.. Men må høre her også, for tok en el test også som er veldig sterk.. Hva synes du om el testen og skygge streken på graviditetstesten? Sksl jeg bare legge all håpet borte?? Anonymkode: 2acbf...16a Gi det noen dager, jeg tror kanskje du har en sjangs ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #1502 Del Skrevet 16. desember 2016 7 minutter siden, strawberry skrev: Gi det noen dager, jeg tror kanskje du har en sjangs ja! Tusen takk for svar! Ser du en svak skygge strek? Og tolker du el testen som positiv? Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 16. desember 2016 #1503 Del Skrevet 16. desember 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Ser du en svak skygge strek? Og tolker du el testen som positiv? Anonymkode: 2acbf...16a Ja til begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. desember 2016 #1504 Del Skrevet 16. desember 2016 Mtp at du er på omtrentlig 11-13 dpo, syns jeg den testen kanskje er negativ. Eltesten er også negativ, men nå vet jeg ikke hvordan dine Vanligvis er på dette punktet i syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #1505 Del Skrevet 16. desember 2016 28 minutter siden, Silfen skrev: Mtp at du er på omtrentlig 11-13 dpo, syns jeg den testen kanskje er negativ. Eltesten er også negativ, men nå vet jeg ikke hvordan dine Vanligvis er på dette punktet i syklusen. Ja, vil vel tro det jeg også ;/ er litt annerledes med fryseforsøk.. Egget fester seg som regel senere enn det man vanligvis regner dpo ellers.. Har lest flere plasser at rugedag 9 er alt for tidlig å teste, derfor jeg fortsatt har et lite håp.. Har egentlig ikke testdag som klinikken har satt før på onsdag, da er det 14 dager etter innsett. Men venter mensen til mandag. Men vil mest trolig tro at løpet er kjørt. Begynner å bli temmelig lei nå. Blir kvalm bare av tanken på å må ta ut nye egg og alle de rundene. Anonymkode: 2acbf...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. desember 2016 #1506 Del Skrevet 16. desember 2016 Jeg er vant med at det er omvendt. Folk tester gjerne positivt allerede 4-5 dpo, men da dersom det er 5dp5dt for eksempel. Det er jo langt vanligere utenlands med å la embiene nå blastocystfase enn hva det er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskergraviditet Skrevet 16. desember 2016 #1507 Del Skrevet 16. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er på rugedag 9. Fryseforsøk.. Tolker g testen som negativ. Men kom svak skygge test.. Tenker egentlig at håpet er ute.. Men må høre her også, for tok en el test også som er veldig sterk.. Hva synes du om el testen og skygge streken på graviditetstesten? Sksl jeg bare legge all håpet borte?? Anonymkode: 2acbf...16a Jeg føler at det er en skyggestrek der:) El-testen er vel ikke så gal heller? Lykkeønsker til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 19. desember 2016 #1508 Del Skrevet 19. desember 2016 Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Jeg skulle fått mensen mellom 13 og 18 desember, men den har fortsatt ikke kommet. Vanligvis får jeg svært lite mensplager, kanskje litt murring i magen samme dagen. Nå har jeg hatt veldig rare "magesmerter" siden den 12. Føler meg veldig oppblåst, magen er en ballong, det murrer og stikker. Jeg har til nå tatt 3 tester. På lørdag tok jeg en strimmeltest, i går en fra rfsu, begge negative. Tok nettopp en fra apoteket (a1). Der står det i bruksanvisningen at fargen på streken i testvinduet vil variere avhengig av hvor langt i svangerskapet man er. Betyr det med andre ord at jeg er gravid?? På de andre testene virket det som at fargen på strekene må være like sterke. Jeg trenger en bekreftelse av noen som er mer "drevne" enn meg på dette. Se bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1509 Del Skrevet 19. desember 2016 Den der er positivt. En strek er en strek uansett hvor sterk eller svak den er Anonymkode: 1818a...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 19. desember 2016 #1510 Del Skrevet 19. desember 2016 7 minutter siden, spenol skrev: Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Jeg skulle fått mensen mellom 13 og 18 desember, men den har fortsatt ikke kommet. Vanligvis får jeg svært lite mensplager, kanskje litt murring i magen samme dagen. Nå har jeg hatt veldig rare "magesmerter" siden den 12. Føler meg veldig oppblåst, magen er en ballong, det murrer og stikker. Jeg har til nå tatt 3 tester. På lørdag tok jeg en strimmeltest, i går en fra rfsu, begge negative. Tok nettopp en fra apoteket (a1). Der står det i bruksanvisningen at fargen på streken i testvinduet vil variere avhengig av hvor langt i svangerskapet man er. Betyr det med andre ord at jeg er gravid?? På de andre testene virket det som at fargen på strekene må være like sterke. Jeg trenger en bekreftelse av noen som er mer "drevne" enn meg på dette. Se bilde. Positiv! Gratulerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. desember 2016 #1511 Del Skrevet 19. desember 2016 Den der er veldig positiv, den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1512 Del Skrevet 19. desember 2016 3 timer siden, spenol skrev: Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Jeg skulle fått mensen mellom 13 og 18 desember, men den har fortsatt ikke kommet. Vanligvis får jeg svært lite mensplager, kanskje litt murring i magen samme dagen. Nå har jeg hatt veldig rare "magesmerter" siden den 12. Føler meg veldig oppblåst, magen er en ballong, det murrer og stikker. Jeg har til nå tatt 3 tester. På lørdag tok jeg en strimmeltest, i går en fra rfsu, begge negative. Tok nettopp en fra apoteket (a1). Der står det i bruksanvisningen at fargen på streken i testvinduet vil variere avhengig av hvor langt i svangerskapet man er. Betyr det med andre ord at jeg er gravid?? På de andre testene virket det som at fargen på strekene må være like sterke. Jeg trenger en bekreftelse av noen som er mer "drevne" enn meg på dette. Se bilde. den der er så positiv som du får det til! Anonymkode: 63560...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 19. desember 2016 #1513 Del Skrevet 19. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den der er positivt. En strek er en strek uansett hvor sterk eller svak den er Anonymkode: 1818a...56a 3 timer siden, tr.heimspia83 skrev: Positiv! Gratulerer :D 47 minutter siden, Chroma skrev: Den der er veldig positiv, den! Takk for svar dere! Virkelig overrasket over at det gikk så fort. Jeg var forberedt på at det kom til å ta tid. Jeg er også overrasket over at jeg merker det såpass på kroppen kun 2-3 uker etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikke87 Skrevet 20. desember 2016 #1514 Del Skrevet 20. desember 2016 Skyggestrek? Er 6 dager til mens, men sinnsykt ømme pupper og et par andre tegn. Så måtte bare ta en test selvom det var tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1515 Del Skrevet 20. desember 2016 2 minutter siden, Rikke87 skrev: Skyggestrek? Er 6 dager til mens, men sinnsykt ømme pupper og et par andre tegn. Så måtte bare ta en test selvom det var tidlig Negativ, foreløpig.. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. desember 2016 #1516 Del Skrevet 20. desember 2016 Ser ingen antydning til strek på den siste der, dessverre. Men det kan være være altfor tidlig bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1517 Del Skrevet 20. desember 2016 Håper noen kan hjelpe meg også. Hva med denne? Anonymkode: fe6c1...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1518 Del Skrevet 20. desember 2016 3 timer siden, Rikke87 skrev: Skyggestrek? Er 6 dager til mens, men sinnsykt ømme pupper og et par andre tegn. Så måtte bare ta en test selvom det var tidlig Negativ. Ikke vits å teste så tidlig Anonymkode: 9a359...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1519 Del Skrevet 20. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Håper noen kan hjelpe meg også. Hva med denne? Anonymkode: fe6c1...3f7 Negativ. Ser det er en skygge der, men det er typisk clearblue, de gir svake streker uten at man er gravid. Anonymkode: 9a359...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1520 Del Skrevet 20. desember 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Negativ. Ser det er en skygge der, men det er typisk clearblue, de gir svake streker uten at man er gravid. Anonymkode: 9a359...3b1 Takk for svar. Streken er tydeligere i virkeligheten, kom ikke like bra fram på bildet. Den er like bred som den andre streken men er usikker på hvor mye farge det er på den. Har sett meg litt blind. Anonymkode: fe6c1...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå