AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1001 Del Skrevet 17. oktober 2016 RFSU testene er elendige. Viser svaaaake svake streker, men jeg stoler mest på den digitale som viser uker. Der hvor RFSU viste en svaaak svaak strek, viste den digitale 1-2 uker gravid. Anonymkode: 0ed20...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1002 Del Skrevet 18. oktober 2016 Vel, jeg fikk supersvake streker og 1-2 på CB. Fikk målt hcg og den var på knappe 28. Var en kjemisk. MEN, det betyr ikke at du har det, kun at CB med ukesindikator reagerer på lavt hcg. Anonymkode: 1f0b7...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1003 Del Skrevet 18. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: RFSU testene er elendige. Viser svaaaake svake streker, men jeg stoler mest på den digitale som viser uker. Der hvor RFSU viste en svaaak svaak strek, viste den digitale 1-2 uker gravid. Anonymkode: 0ed20...b23 Forstår ikke når du tester da. Testet med RFSU på IKM (14DPO) ved forrige graviditet og testet mørkerødt da. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1004 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hei dere - trenger hjelp/råd, jeg har gått fire uker over, tok en test den dagen jeg skulle ha mens som var negativ (tatt hos lege pga resept utsriving) so far OK - fikk ikke mens, har ventet - etter en uke over tok jeg en clarebrue test, negativ. Er nå fire uker over og har ikke fått mens, hva er odds for at to tester er negative og jeg er gravid likevel? Anonymkode: eb335...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1005 Del Skrevet 18. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei dere - trenger hjelp/råd, jeg har gått fire uker over, tok en test den dagen jeg skulle ha mens som var negativ (tatt hos lege pga resept utsriving) so far OK - fikk ikke mens, har ventet - etter en uke over tok jeg en clarebrue test, negativ. Er nå fire uker over og har ikke fått mens, hva er odds for at to tester er negative og jeg er gravid likevel? Anonymkode: eb335...733 Den hos legen på mensdag, kan være falsk negativ, fordi deres tester er mindre sensitive for hcg enn hjemmetester (ironisk nok). Men den andre burde være rett. 6 uker på vei ville du og sannsynligvis hatt symptomer..føler du deg gravid? Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1006 Del Skrevet 18. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den hos legen på mensdag, kan være falsk negativ, fordi deres tester er mindre sensitive for hcg enn hjemmetester (ironisk nok). Men den andre burde være rett. 6 uker på vei ville du og sannsynligvis hatt symptomer..føler du deg gravid? Anonymkode: 7c9d1...3af Bortsett fra manglende mens og en oppblåst følelse er jeg egentlig helt fin. Hvordan føler man seg gravid? Må alle ha kvalme for eksempel? Anonymkode: eb335...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1007 Del Skrevet 18. oktober 2016 På 13. oktober 2016 den 11.13, AnonymBruker skrev: Jeg tok en el test nå og den ser positiv ut? Jeg vet at man ikke skal bruke el tester som graviditettester, men hørt at flere har fått positv el test før positiv graviditetstest? Anonymkode: 09392...035 Noen billigster slår ut suuupersvakt når du har eggløsning. Så jeg ville ha hatt sex nå for å være på den sikre siden. Den feilen gjorde jeg, hadde ikke sex fordi jeg trodde jeg var gravid, istedet mistet jeg eggløsningen :-) bare ett tips 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bortsett fra manglende mens og en oppblåst følelse er jeg egentlig helt fin. Hvordan føler man seg gravid? Må alle ha kvalme for eksempel? Anonymkode: eb335...733 Noen merker at de er gravide, noen ikke :-) noen har murringer og metall/blodsmak i munnen. Jeg feks får ett "press"/trykk nederst i magen og har ofte mensenmurrienger og Stikkninger i korsryggen. Ømme bryster har jeg også hatt, men det har ikke skjedd alle gangene. Har vært gravid 9 ganger så kjenner det godt når jeg er gravid 😅 Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1008 Del Skrevet 18. oktober 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen billigster slår ut suuupersvakt når du har eggløsning. Så jeg ville ha hatt sex nå for å være på den sikre siden. Den feilen gjorde jeg, hadde ikke sex fordi jeg trodde jeg var gravid, istedet mistet jeg eggløsningen :-) bare ett tips Noen merker at de er gravide, noen ikke :-) noen har murringer og metall/blodsmak i munnen. Jeg feks får ett "press"/trykk nederst i magen og har ofte mensenmurrienger og Stikkninger i korsryggen. Ømme bryster har jeg også hatt, men det har ikke skjedd alle gangene. Har vært gravid 9 ganger så kjenner det godt når jeg er gravid 😅 Anonymkode: ef03b...148 Takk for svar, men mensen dukket opp etter en liten uke så det kan ikke ha vært EL. Jeg har aldri fått sterkere farge enn det der, så vuderer teste både morgen og kveld denne pp'n for å se om jeg får sterkere farge på en test☺️ Anonymkode: 09392...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1009 Del Skrevet 18. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar, men mensen dukket opp etter en liten uke så det kan ikke ha vært EL. Jeg har aldri fått sterkere farge enn det der, så vuderer teste både morgen og kveld denne pp'n for å se om jeg får sterkere farge på en test☺️ Anonymkode: 09392...035 3 dager etterpå kom mensen. Sjekket datoen her nå☺️ Anonymkode: 09392...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 18. oktober 2016 #1010 Del Skrevet 18. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen merker at de er gravide, noen ikke :-) noen har murringer og metall/blodsmak i munnen. Jeg feks får ett "press"/trykk nederst i magen og har ofte mensenmurrienger og Stikkninger i korsryggen. Ømme bryster har jeg også hatt, men det har ikke skjedd alle gangene. Har vært gravid 9 ganger så kjenner det godt når jeg er gravid 😅 Anonymkode: ef03b...148 Ramlet innom forumet her og må bare si WOW til 9 ganger *respekt* og ellers si meg enig i at man kanskje ikke merker noe som gravid, men for egen del ble jeg gørrdårlig (kjempe svimmel, kvalm for det minste, dundrende hodepine, murring/vibrering innvendig, trykk og ømme pupper) omtrent rundt uke 7, før det kjente jeg ikke noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1011 Del Skrevet 18. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bortsett fra manglende mens og en oppblåst følelse er jeg egentlig helt fin. Hvordan føler man seg gravid? Må alle ha kvalme for eksempel? Anonymkode: eb335...733 Nei, en må ikke ha kvalme og noen har lite symptomer generelt. Men de aller fleste har en følelse av at noe ikke stemmer/er anderledes/mistenker sykdom f.eks hvis de er gravid men ikke vet det. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1012 Del Skrevet 18. oktober 2016 43 minutter siden, Carrot skrev: Ramlet innom forumet her og må bare si WOW til 9 ganger *respekt* og ellers si meg enig i at man kanskje ikke merker noe som gravid, men for egen del ble jeg gørrdårlig (kjempe svimmel, kvalm for det minste, dundrende hodepine, murring/vibrering innvendig, trykk og ømme pupper) omtrent rundt uke 7, før det kjente jeg ikke noe.. Må bare rette meg litt her ser jeg 😅 Altså 9 spontanaborter. Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 18. oktober 2016 #1013 Del Skrevet 18. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må bare rette meg litt her ser jeg 😅 Altså 9 spontanaborter. Anonymkode: ef03b...148 ååh, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1014 Del Skrevet 18. oktober 2016 Clearblue og sine velsmakende skyggestreker.. Anonymkode: 947a9...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 18. oktober 2016 #1015 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ikke snakk en gang, disse testene er bare boss.. Fikk selv denne testen i dag, og jeg har begynt å spotte som jeg alltid gjør så jeg er ikke gravid! Så disse testene skal ikke jeg bruke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #1016 Del Skrevet 18. oktober 2016 34 minutter siden, babystøv skrev: Ikke snakk en gang, disse testene er bare boss.. Fikk selv denne testen i dag, og jeg har begynt å spotte som jeg alltid gjør så jeg er ikke gravid! Så disse testene skal ikke jeg bruke igjen Den der er jo positiv! Dukan spotte selv om du er gravid! Det der er ikke skygge strek.. Ta en annen test! Vedder på at den blir positiv Anonymkode: 2acbf...16a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 19. oktober 2016 #1017 Del Skrevet 19. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Den der er jo positiv! Dukan spotte selv om du er gravid! Det der er ikke skygge strek.. Ta en annen test! Vedder på at den blir positiv Anonymkode: 2acbf...16a Hadde det bare vært så greit. Tok to av samme type i går, den ene ble så svak men jeg kunne skimte noe etter 1 min, men ja veldig svak! Og den andre ble sånn der etter 7 min. og de er jo kjent for å vise slike streker! Har ikke testet i dag da jeg har mensen, men skal heller teste i morgen (gikk tomt for tester også) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1018 Del Skrevet 19. oktober 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: 3 dager etterpå kom mensen. Sjekket datoen her nå☺️ Anonymkode: 09392...035 Da kan det ha vært helt tilfeldig (sto iallfall det i en eller annen artikkel på nett. At det kan hende man får utslag uten at det er noen forklaring grunn på det). Anonymkode: 3c815...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1019 Del Skrevet 19. oktober 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Clearblue og sine velsmakende skyggestreker.. Anonymkode: 947a9...6ca Disse har jeg også fått mange av :-( Anonymkode: 92567...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1020 Del Skrevet 19. oktober 2016 5 timer siden, babystøv skrev: Hadde det bare vært så greit. Tok to av samme type i går, den ene ble så svak men jeg kunne skimte noe etter 1 min, men ja veldig svak! Og den andre ble sånn der etter 7 min. og de er jo kjent for å vise slike streker! Har ikke testet i dag da jeg har mensen, men skal heller teste i morgen (gikk tomt for tester også) hehe Hvorfor skal du teste i morgen om du har mensen nå? Anonymkode: c9d35...088 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå