Gå til innhold

Hvor mange KG-medlemmer er faktisk aktive?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Ja, er man aktiv her lenge nok, så får man seg noen negative overraskelser. Jeg har også opplevd det. 

Husker hvor ofte jeg ble jaktet på og angrepet de første årene mine her. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (23 minutter siden):

Husker hvor ofte jeg ble jaktet på og angrepet de første årene mine her. 

Mhm...jeg husker også det som jeg så utenfra. Ikke lett å være en nykommer her inne alltid. :sukk: 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Ja, er man aktiv her lenge nok, så får man seg noen negative overraskelser. Jeg har også opplevd det. 

Mm.. enig. Samme her. Tror dog.. eller vet.. at noen nok sikkert er negativt overrasket over meg også tidvis. Det er i orden. Nettlivet..😌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (10 minutter siden):

Mm.. enig. Samme her. Tror dog.. eller vet.. at noen nok sikkert er negativt overrasket over meg også tidvis. Det er i orden. Nettlivet..😌

Du er vel regnet som en nybegynner fortsatt da sammenlignet med oss ringrevene :røyker:

  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (Akkurat nå):

DEA51E5C-050A-48D5-A8AD-C9DDD6EEFC37.gif.6501177831396512eb4a12b87210d0fc.gif

En av de første brukerne jeg la merke til når jeg var ny og det tok ikke lang tid før jeg fikk sansen for deg 😃

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (7 minutter siden):

Du er vel regnet som en nybegynner fortsatt da sammenlignet med oss ringrevene :røyker:

  

Næsj! Noen har raskere varm trøye enn andre:briller2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Næsj! Noen har raskere varm trøye enn andre:briller2:

Vasker du på ekspress da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men alle oss er jo veldig aktive og ingen tvil om det. Jeg tenker på alle nick`ene som medlemsmassen inneholder...som har veldig få innlegg da de ble medlemmer, eller ingen i det hele tatt...og antageligvis er de borte igjen for alltid. Er de reelle medlemmer av forumet, eller bør det ryddes opp der en gang i året? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Men alle oss er jo veldig aktive og ingen tvil om det. Jeg tenker på alle nick`ene som medlemsmassen inneholder...som har veldig få innlegg da de ble medlemmer, eller ingen i det hele tatt...og antageligvis er de borte igjen for alltid. Er de reelle medlemmer av forumet, eller bør det ryddes opp der en gang i året? 

De bør ryddes vekk, de tar bare opp brukernavn som andre ikke får brukt da. @Rhodiola, tror du dette kunne vært en ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 timer siden):

De bør ryddes vekk, de tar bare opp brukernavn som andre ikke får brukt da. @Rhodiola, tror du dette kunne vært en ide?

Det hender faktisk at vi sletter brukere for å frigjøre brukernavn: 

Sitat

Brukernavn, sletting av konto og utestengelse

Vi forbeholder oss retten til å utestenge brukere på bakgrunn av regelbrudd. Brukere som er utestengt fra forumet har ikke lov til å opprette nye brukerkontoer, eller på andre måter forsøke å omgå utestenging.

Brukernavn og profilbilde som bryter med reglene vil kunne bli slettet uten varsel. Hvis man med brukernavnet sitt signerer med yrkestitler innenfor helsesektoren vil innhold i tråder som omhandler eller gir råd om sykdom, medisinering, dosering og lignende ha lavere terskel for sletting.

Dersom man ønsker å endre brukernavn eller slette brukeren finnes det en klistret tråd for dette på underforumet Tilbakemeldinger til, og nyheter om forumet. Når brukeren slettes, blir innleggene stående som gjesteinnlegg der brukernavn står som Gjest Brukernavn, vi sletter ikke innlegg i tillegg.

Man kan endre brukernavn en gang i året. Ønsker man endring utover dette, må søknad med begrunnelse sendes til en administrator på forumet.

Ved inaktivitet over to år kan vi slette brukere uten varsel for å frigjøre brukernavn.

https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rhodiola skrev (1 time siden):

Det hender faktisk at vi sletter brukere for å frigjøre brukernavn: 

https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ 

Husker for eksempel at jeg ville hete Sid først når jeg kom tilbake for 2 år siden men en bruker fra 2006 med samme navn med null innlegg og som bare var aktiv samme dagen hen ble aktiv fantes. Trives bedre med Cid nå men synes det er dumt for andre som ikke får velge det brukernavnet de aller helst vil ha pga en inaktiv bruker som knapt eller ikke har brukt kg en gang.   

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...